M40 - olejovobenzinovy kamna

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

M40 - olejovobenzinovy kamna

Příspěvek od Mihal » 15. 07. 2008 06:14

Mám takovej drobnej problém =) s 1.8 M40. Z motoru se mi kolem 4tis. otáček za minutu staváj Olejovo-Benzínový kamna :shock: Motor sice jede, ale kamarad co jel za mnou tak se mě dotázal zda jsem si koupil a během dne benzin přestavěl na naftu :lol:

Pls. kde by mohl být nejspíš problém???

Dík za odpověďi
Naposledy upravil(a) Mihal dne 15. 07. 2008 09:48, celkem upraveno 1 x.
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 15. 07. 2008 08:15

teoreticky by to mohli delat gufera ventilu ze by spatne uz tesnili a nebo pres pistni krouzky
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 15. 07. 2008 10:02

jestě me napadlo, dělá to od doby kde jsem do oleje nalil nejakou "sračku" na utišení hydrozvihů.
Mělo to motor utišit =) místo toho to v něm udělalo pořádnej Humbuk :roll:
uvidime co se dá, uvažuju o zástavbě ISa =) aj číselné úpravě
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 15. 07. 2008 12:27

Mihal píše:jestě me napadlo, dělá to od doby kde jsem do oleje nalil nejakou "sračku" na utišení hydrozvihů.
Mělo to motor utišit =) místo toho to v něm udělalo pořádnej Humbuk :roll:
uvidime co se dá, uvažuju o zástavbě ISa =) aj číselné úpravě
Ta sračka, cos tam nalil, mohla vcelku úspěšně zničit gufera ventilů.

Moje osobní zkušenost se sračkou Slick50 (hned v počátku 90. let, kdy se tu objevila) = likvidace gufer klikovky na motocyklu.

Pořád opakuju:
JSOU TO SRAČKY PRO DOCÍLENÍ ZISKU PRODEJCE, NIC VÍC...!!!

8)

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 15. 07. 2008 12:37

:roll: no tak to sem si zase vydelal :( no nic :roll: uvidime jak to pujde dal, kdyz tak ho osadime jinym motorem.
Kamaradovi to pomohlo, tak jsem premyslel ze mě by mohlo taky. :cry:
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Adam Lipský
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 07. 2007 20:31
Bydliště: Týn n/Vlt.

Příspěvek od Adam Lipský » 16. 07. 2008 00:37

To se mi snad jenom zdá, že na tohle ještě dneska někdo naletí. Do oleje se nemá nic přidávat, co tam nedal už výrobce oleje!!! Okamžitě olej vyměnit a modlit se, aby ten motor nebyl zničený už nevratně (naleptané povrchy z barevných kovů apod.).

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405

PS: z tam propagovaných výrobků mohu jeden potrvdit jako velmi funkční, a to je uvolňovač pístních kroužků - vyzkoušeno na čtyřtaktním motocyklu. Všeobecně platí, že u dražších olejů již podobné látky jsou v oleji od výrobce! NEEXPERIMENTOVAT!!!

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 16. 07. 2008 08:26

no jo vzdycky nekdo naleti, chci jenom dodat ze to nebylo z nějakého televizního vysilání, ale ze solidního obchodu kde se prodavání autodíly.
Na motoru to odnesly Hydroštely (podle hluku co motor vydava). Jinak v září bude 2.0 m20.
Takže motor asi bude sloužit na hopkání po okrese do té doby než se vymění :wink:
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Odpovědět