Zkušenost s opravou Hl.spoj. valce

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Ondra M
Příspěvky: 4
Registrován: 10. 11. 2007 11:29
Bydliště: Brno

Zkušenost s opravou Hl.spoj. valce

Příspěvek od Ondra M » 28. 02. 2008 22:12

Mám 318M40.......tak jsem se pustil do opravy hlavního spojkového válce a nedopadla zrovna podle mých představ. :(
Naplánoval jsem si to na nedělní odpoledne v domnění,že to zabere 2-3h.Koupil jsem si opravnou sadu od firmy Frenkit (spa.) u AutoKelly.
Vše šlo hladce až do doby,když jsem chtěl zasunout píst zpět do válce(po menším odporu přes nové manžety)jsem ho zasunul a připojil táhlo k pedálu.
Jenže odpor nových manžet byl tak velký,že se pedálem nedalo ani pohnout.Nasledovalo kompletní vymontování celého válce a boj o to vytáhnout zatuhlý píst,asi po 40min přemlouváni jsem ho dostal ven :)
Začal jsem pátrat proč.... zjištěni-venkovní průměr 19mm byl správný, vnitřní průměr byl o 1,5mm menši než by měl být, což způsobilo,že se při nasazení na píst zvětšil venkovní průměr.
Zkoušel jsem i jiné prodejce i výrobce a opět jsem se setkal ze stejnou op.sadou,tak nevím co s tím??????
Někdo tady psal,že to taky měnil a fungovalo to,co to bylo za sadu????
Prosím poraďte,dik

hyry
Příspěvky: 943
Registrován: 02. 08. 2007 22:29
Bydliště: NEW BYDZOV

spojka

Příspěvek od hyry » 29. 02. 2008 02:06

Já tam měl pravej opak.Ten pístek po renovaci chodil moc lehce.Skoro žádný odpor.Tak jsem sehnal celej starší válec a mám pokoj.ZATÍM. :lol:

Tom....
Příspěvky: 817
Registrován: 30. 07. 2007 20:36
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Tom.... » 29. 02. 2008 09:12

Já jsem kupoval taky v autokelly ten frenkit,dali mi 2 různé sady,a s těch jsem vybral tu s právnou gumičku,je jich tam víc musíš vybrat tu správnou,viděl jsem že tam je i ta s tím menším vnitřním průměrem,já jsem vyměnil jen tu prní(blíž kapalině),na staré bylo viditelné požkození a zatím to funguje jak má:D A kdyby náhodou,tak jsem si sehnal starší :wink:

Odpovědět