E34 Touring Nivo tlumic
E34 Touring Nivo tlumic
Zkousel jste nekdo nechat udelat repas? Jeden mi trochu tece. O variante nacpat tam obycejne tlumice vim. Ale radeji bych nivo zachoval.
Jestli nekdo mate nejaky mrtvy kus na testy, beru ho.
Jestli nekdo mate nejaky mrtvy kus na testy, beru ho.
To zni zajimave, delal jsi repas sam nebo na to nekoho mas kdo se tim zabyva? Zjistoval jsem jednoho cloveka, ktery se zabyva repasema tlumicu a hydrauliky a rikal, ze by to musel videt. Kdyz bych mel nejaky mrtvy tlumic, dal bych ho na rozbor.Fugo píše:dělal jsem to na e32 s tlumiči Boge s Nivo a EDCIII, do těch vyjde nové těsnění na asi 600kč, bez EDCIII by měli jít údajně taky.
Snad nevadí, že se sem vecpu s mým problémem:
Nivo mi začalo téct a to dost, jde to na 99% od nivo regulátoru. Je složitý ho vyndat? Předpokládám, že by mělo stačit sundat výfuk a dostanu se k němu?
Druhá otázka - řešil jste někdo zprepasování? Novej je za hodně a použitej koukám nesehnatelnej...
Nivo mi začalo téct a to dost, jde to na 99% od nivo regulátoru. Je složitý ho vyndat? Předpokládám, že by mělo stačit sundat výfuk a dostanu se k němu?
Druhá otázka - řešil jste někdo zprepasování? Novej je za hodně a použitej koukám nesehnatelnej...
BMW 323i E36
no já třeba teď docela čumim, takovejhle agregat ani v aute nemam. vzhledem k tomu, ze tam taky vidim bezvanos M50, tak to musela bejt naka priplatkova ficura, nebo neco, co pak shledali zbytecnym a tak to z auta vyhodili;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Stany dík za návod, ale tohle já v autě vubec nemám. Možná to je nějaká novější uprava niva? Já mám vepředu jen servo čerpadlo (společné i pro řízení), napojení trubiček do něj a do nádobky a pak to vede do zadu a tam je zbytek... a tam je právě i ten regulátor. Vim, že je i řešení to nivo vyhodit, ale to bych dost nerad.
BMW 323i E36
jasny, no uz sme doma, hydraulicka uzavera zadniho (a snad taky mezinapravovyho) diferaku. dostal si me, to mi necvaklo. bejt tebou, tak prozkoumam jak to funguje a vyvedu si do kabiny spinac, kterej to uzavre napevno, budes z toho mit dobrej tank. ale chtelo by to nakou kontrolku, aby si se nezapmel a nejezdil s tim po asfaltu...
jen tak mimochodem, nekdy vyfot servopumpu, tam musi bejt dobrej spletenec hadic.
edit: predpokladam, ze pro tesneni si jel do "prodejny medu", "zelenyho domecku", "techsealu" a nebo ma ten barak jeste jiny meno?
jen tak mimochodem, nekdy vyfot servopumpu, tam musi bejt dobrej spletenec hadic.
edit: predpokladam, ze pro tesneni si jel do "prodejny medu", "zelenyho domecku", "techsealu" a nebo ma ten barak jeste jiny meno?
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jde to přetěsnit, ale otazkou je, jak dobre to pujde rozebrat. jeden nouzovej nahradni mam a popravde sou tam takovy skaredy vicka, ve kterejch sou dve dirky na specialni vercajk. vyslim, ze bude docela orech to povolit. ale na druhou stranu to neni nic nevyrobitelnyho (je potreba suplera, kuys matrose, odpovidajici velikost kulatiny a k tomu vrtak a vrtacka. spis jestli po tech letech budou ty zaity ochotny prijmout tu skutecnost, ze se s nima bude hejbat.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
no popravde nemuzu rucit za jeho stav, nakonec sem na nej taky bral horkovzdusku s tim, ze ho rozeberu a pretesnim. nemyslim, ze by to byla dobra koupe, spis cesta do pekel... jinak aukru v rebakaufu sem ted koupil novy hadice z vedeni odpredu a zpatky, staly par kacek, mozna jeste budou mit. ale to zese vznika problem, jak to povolit z trubicek na kastli...
bejt tebou, nastavim na horkovzdusce tak 250-300°C, prikoupim nakej povolovaci mrazici sperej (v elitu se to menuje snad "rost flash", od CRC) a stridave nahrejvam a mrazim, ono to dostane rozum. jo a pokud sezenes nakej kouzelnej klic, kterej je na tohle stavenej:
http://www.uni-max.cz/sada-otevrenych-o ... icu-6hr/d/
ale ty buzerenti nemaj 11-tku, kterou potrebujes, tak se tvoje sance zase zvysuje.
bejt tebou, nastavim na horkovzdusce tak 250-300°C, prikoupim nakej povolovaci mrazici sperej (v elitu se to menuje snad "rost flash", od CRC) a stridave nahrejvam a mrazim, ono to dostane rozum. jo a pokud sezenes nakej kouzelnej klic, kterej je na tohle stavenej:
http://www.uni-max.cz/sada-otevrenych-o ... icu-6hr/d/
ale ty buzerenti nemaj 11-tku, kterou potrebujes, tak se tvoje sance zase zvysuje.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Dík, snad si s tim s těmahle radama poradim. Myslíš že to je 11tka klíč - trubička co vede do regulátoru? 11tka byla na trubičce do měchu, ale co vede do regulátoru mi přijde jako něco mezi 9 a 10tkou. Ale možná jsem se kvuli blbýmu přístupu špatně trefoval.
Na aukru jsem si to našel, ale už to nemá
.
Na aukru jsem si to našel, ale už to nemá

BMW 323i E36
Tak to pujde i s novýma trubičkama, některý jsem sice povolil bez poškození, ale vypadaj tak, že k nim moc důvěru nemám, navíc některý ve stejnym stavu se okamžitě lámaly. Ven z auta jsem to ještě uplně nedostal, ale už mi k tomu moc nechybí, tak zítra bude venku a snad se mi podaří se do něj dostat a vymyslet jak ho přetěsnit.
BMW 323i E36