E34 Touring Nivo tlumic

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

E34 Touring Nivo tlumic

Příspěvek od weNTyll » 19. 07. 2007 17:00

Zkousel jste nekdo nechat udelat repas? Jeden mi trochu tece. O variante nacpat tam obycejne tlumice vim. Ale radeji bych nivo zachoval.

Jestli nekdo mate nejaky mrtvy kus na testy, beru ho.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 20. 07. 2007 05:14

dělal jsem to na e32 s tlumiči Boge s Nivo a EDCIII, do těch vyjde nové těsnění na asi 600kč, bez EDCIII by měli jít údajně taky.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 20. 07. 2007 12:51

Fugo píše:dělal jsem to na e32 s tlumiči Boge s Nivo a EDCIII, do těch vyjde nové těsnění na asi 600kč, bez EDCIII by měli jít údajně taky.
To zni zajimave, delal jsi repas sam nebo na to nekoho mas kdo se tim zabyva? Zjistoval jsem jednoho cloveka, ktery se zabyva repasema tlumicu a hydrauliky a rikal, ze by to musel videt. Kdyz bych mel nejaky mrtvy tlumic, dal bych ho na rozbor.

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 20. 07. 2007 13:46

dělal jsem to sám, nikdo to nechtěl dělat. Bylo to jednoduché, tlumiče mě chcali kolem pístnice.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 24. 07. 2007 10:41

Fugo píše:dělal jsem to sám, nikdo to nechtěl dělat. Bylo to jednoduché, tlumiče mě chcali kolem pístnice.
Byl problem vsechny ty tesneni k tomu sehnat?

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 24. 07. 2007 11:36

ne nebyl, já měl jen jedno dvojitý kolem pístnice, vnější byl gumový okroužek a uvnitř teflonový kroužek
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 30. 07. 2007 17:52


Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 17. 03. 2013 22:06

Snad nevadí, že se sem vecpu s mým problémem:
Nivo mi začalo téct a to dost, jde to na 99% od nivo regulátoru. Je složitý ho vyndat? Předpokládám, že by mělo stačit sundat výfuk a dostanu se k němu?
Druhá otázka - řešil jste někdo zprepasování? Novej je za hodně a použitej koukám nesehnatelnej...
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 03. 2013 07:43

no já třeba teď docela čumim, takovejhle agregat ani v aute nemam. vzhledem k tomu, ze tam taky vidim bezvanos M50, tak to musela bejt naka priplatkova ficura, nebo neco, co pak shledali zbytecnym a tak to z auta vyhodili;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 07:56

Stany dík za návod, ale tohle já v autě vubec nemám. Možná to je nějaká novější uprava niva? Já mám vepředu jen servo čerpadlo (společné i pro řízení), napojení trubiček do něj a do nádobky a pak to vede do zadu a tam je zbytek... a tam je právě i ten regulátor. Vim, že je i řešení to nivo vyhodit, ale to bych dost nerad.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 03. 2013 08:52

nak sem se zapomel a odpovedel ti na bmwklubu;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 09:26

Už jsem četl, dík :-)
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 03. 2013 10:39

jasny, no uz sme doma, hydraulicka uzavera zadniho (a snad taky mezinapravovyho) diferaku. dostal si me, to mi necvaklo. bejt tebou, tak prozkoumam jak to funguje a vyvedu si do kabiny spinac, kterej to uzavre napevno, budes z toho mit dobrej tank. ale chtelo by to nakou kontrolku, aby si se nezapmel a nejezdil s tim po asfaltu...

jen tak mimochodem, nekdy vyfot servopumpu, tam musi bejt dobrej spletenec hadic.

edit: predpokladam, ze pro tesneni si jel do "prodejny medu", "zelenyho domecku", "techsealu" a nebo ma ten barak jeste jiny meno?
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 15:06

Techseal je koukám dobrej tip, pokud to pujde přetěsnit tak se tam asi zastavim.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 03. 2013 15:12

jde to přetěsnit, ale otazkou je, jak dobre to pujde rozebrat. jeden nouzovej nahradni mam a popravde sou tam takovy skaredy vicka, ve kterejch sou dve dirky na specialni vercajk. vyslim, ze bude docela orech to povolit. ale na druhou stranu to neni nic nevyrobitelnyho (je potreba suplera, kuys matrose, odpovidajici velikost kulatiny a k tomu vrtak a vrtacka. spis jestli po tech letech budou ty zaity ochotny prijmout tu skutecnost, ze se s nima bude hejbat.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 19:48

Jasný, pokud to rozebrat půjde, tak to na 99% musí jít nějak přetěsnit. Závity by snad měli jít, samo se mi to promazávalo jak to teklo :-D. Jen jsou blbý ty matičky na trubkách, s těma si nějak nemohu poradit.
Ten nouzovej co máš - to píšeš jako že je k mání na prodej?
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 18. 03. 2013 21:35

no popravde nemuzu rucit za jeho stav, nakonec sem na nej taky bral horkovzdusku s tim, ze ho rozeberu a pretesnim. nemyslim, ze by to byla dobra koupe, spis cesta do pekel... jinak aukru v rebakaufu sem ted koupil novy hadice z vedeni odpredu a zpatky, staly par kacek, mozna jeste budou mit. ale to zese vznika problem, jak to povolit z trubicek na kastli...

bejt tebou, nastavim na horkovzdusce tak 250-300°C, prikoupim nakej povolovaci mrazici sperej (v elitu se to menuje snad "rost flash", od CRC) a stridave nahrejvam a mrazim, ono to dostane rozum. jo a pokud sezenes nakej kouzelnej klic, kterej je na tohle stavenej:
http://www.uni-max.cz/sada-otevrenych-o ... icu-6hr/d/
ale ty buzerenti nemaj 11-tku, kterou potrebujes, tak se tvoje sance zase zvysuje.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 21:55

Dík, snad si s tim s těmahle radama poradim. Myslíš že to je 11tka klíč - trubička co vede do regulátoru? 11tka byla na trubičce do měchu, ale co vede do regulátoru mi přijde jako něco mezi 9 a 10tkou. Ale možná jsem se kvuli blbýmu přístupu špatně trefoval.
Na aukru jsem si to našel, ale už to nemá :-(.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 03. 2013 22:36

BMW 323i E36

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 19. 03. 2013 19:17

Tak to pujde i s novýma trubičkama, některý jsem sice povolil bez poškození, ale vypadaj tak, že k nim moc důvěru nemám, navíc některý ve stejnym stavu se okamžitě lámaly. Ven z auta jsem to ještě uplně nedostal, ale už mi k tomu moc nechybí, tak zítra bude venku a snad se mi podaří se do něj dostat a vymyslet jak ho přetěsnit.
BMW 323i E36

Odpovědět