vymena m20b25 za m50

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

vymena m20b25 za m50

Příspěvek od Jirouch1 » 28. 05. 2007 17:06

Zdarec kluci,chci do e30 zastavet m50 misto m20b25,poradtejak to ma byt s kardanem a diferakem.Musim taky vymenit??popripade za jaky?Moc dekuju za vecne rady :oops:
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 28. 05. 2007 20:28

Tady máš víceméně všechno co potřebuješ vědět, některý věci jsou sice prasárna jako řezat sání nebo dávat motor nakřivo, ale funguje to.
http://www.e30.de/m50.htm
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 29. 05. 2007 15:43

moc dik,ale neumi moc nemecky :oops:
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 29. 05. 2007 16:13

Kardan a dif, budeš měnit v případě že použiješ převodovku s m50.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 29. 05. 2007 16:53

super,dik!!!!
A z ceho by tam mohla jit,abych nemusel menit ten kardana dif.??
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 29. 05. 2007 17:49

dej tam buď s isa(možná je kratší a budeš muset měnit kardan), nebo m20, ale ta je trochu natočená, takže budeš muset upravit řazení. Když tam dáš skříň z m50, tak budeš potřebovat poměr difu kolem 2.7 , špéru v tomhle poměru neseženeš. Nejlepší je iso, nebo m20 kterou máš :wink:
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 29. 05. 2007 18:58

Jasny,dal bych tam z ISa....
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 29. 05. 2007 19:04

doporučuju sehnat hodně dobrou almaru.........
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 30. 05. 2007 13:04

Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...:)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 30. 05. 2007 13:16

Leda výmaz typu motoru..........
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Jirouch1
Příspěvky: 335
Registrován: 06. 06. 2006 13:12
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Jirouch1 » 30. 05. 2007 14:11

Vasa píše:Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...:)
dekuji za cenne rady,jenom by me zajimalo,jaky motor udela s e30 raketu,kdyz ne tech 192PS???? Nerad bych do toho nasypal ranec na nic....
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 30. 05. 2007 14:14

Lukáš Brandejs píše:Leda výmaz typu motoru..........
A to se dělá jak? Pokud vím, tak jde udělat výmaz čísla motoru, výmaz typu ti nikdo legálně neudělá.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 30. 05. 2007 14:19

Jak se to dělá nevím, ale mám to..........
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 30. 05. 2007 14:23

Lukáš Jiruška píše:
Vasa píše:Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...:)
Pokud to chceš na bězné ježdění tak to žádný zázrak není, když tam dáš krátkou špéru, tak je to sranda. Dnes si myslím že bych tam raději dal m20b20, když vezmu poměr výkon a finance.

Ono 192 koní opravdu není nic senzačního, pokud chceš auto na běžné ježdění. Když to chceš na blbnutí a dáš tam krátkou špéru, tak je to prdel.
Dnes si myslím že bych tam zaději dal m20 b25, když poměřím finance a navýšení výkonu.

dekuji za cenne rady,jenom by me zajimalo,jaky motor udela s e30 raketu,kdyz ne tech 192PS???? Nerad bych do toho nasypal ranec na nic....
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 30. 05. 2007 14:27

Jak se tohle povedlo :roll:
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 30. 05. 2007 14:30

Tak ještě jednou :lol: Pokud to chceš na běžné ježdění, tak to není žádnej oheň, když tam dáš krátkou špéru a budeš jen blbnout, tak je to fajn :wink: Dnes bych tam asi dal m20b25, když poměřím výkon a finance.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Odpovědět