
vymena m20b25 za m50
vymena m20b25 za m50
Zdarec kluci,chci do e30 zastavet m50 misto m20b25,poradtejak to ma byt s kardanem a diferakem.Musim taky vymenit??popripade za jaky?Moc dekuju za vecne rady 

E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tady máš víceméně všechno co potřebuješ vědět, některý věci jsou sice prasárna jako řezat sání nebo dávat motor nakřivo, ale funguje to.
http://www.e30.de/m50.htm
http://www.e30.de/m50.htm
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
dej tam buď s isa(možná je kratší a budeš muset měnit kardan), nebo m20, ale ta je trochu natočená, takže budeš muset upravit řazení. Když tam dáš skříň z m50, tak budeš potřebovat poměr difu kolem 2.7 , špéru v tomhle poměru neseženeš. Nejlepší je iso, nebo m20 kterou máš 

608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
dekuji za cenne rady,jenom by me zajimalo,jaky motor udela s e30 raketu,kdyz ne tech 192PS???? Nerad bych do toho nasypal ranec na nic....Vasa píše:Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...
E30 318 M10--›E30 320i M20--›E30 318is--›E30 318is--›E39 530D Touring--›E39 528i saloon--› X5 E53 3.0i LPG
A to se dělá jak? Pokud vím, tak jde udělat výmaz čísla motoru, výmaz typu ti nikdo legálně neudělá.Lukáš Brandejs píše:Leda výmaz typu motoru..........
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Lukáš Jiruška píše:Pokud to chceš na bězné ježdění tak to žádný zázrak není, když tam dáš krátkou špéru, tak je to sranda. Dnes si myslím že bych tam raději dal m20b20, když vezmu poměr výkon a finance.Vasa píše:Pokud pouzijes prevodovku z M50 (jako ja) tak tam take pasuje kardan z ETY (325e 2.7) bez uprav. Jak uz tady nekdo uvadel, prevodovka z M50 ma 5.stupen 1:1 takze potrebujes diff od 3.25 nize. Sehnat tyhle diff se sperou za rozumne penize NELZE a i za "draho" jich je zalostne malo. Jen pro info uvadim, ze od BMW se na prani nechal objednat jakykoliv diff se "sperou" tzn. i 2.79. Pokud Ti staci bez "spery" tak bych volil 2.97 (na "mladsich" ETAch) nebo 2.79 (starsi ETA, ale ten uz je dost "tezky") pripadne 3.25. Od pomeru 3.64 vyse z toho bude kara kde se muzes rozjet na 3stupen a 5. bude do mesta - na normani jizdu po dalnici nepouzitelny. Z pomeru diffu, velikosti kol atd. si muzes spocitat optimalni diff pro Tvou potrebu. Jinak mam M50 v aute cca 5let a je z toho pohodovy cestak, ale "raketu" na kolech necekej. Byl bys zklamany. Udelat z E30 "raketu" je o jine motorizaci....
PS: M50 legalne do E30 nejde zapsat - ty doby uz bohuzel pominuly...
Ono 192 koní opravdu není nic senzačního, pokud chceš auto na běžné ježdění. Když to chceš na blbnutí a dáš tam krátkou špéru, tak je to prdel.
Dnes si myslím že bych tam zaději dal m20 b25, když poměřím finance a navýšení výkonu.
dekuji za cenne rady,jenom by me zajimalo,jaky motor udela s e30 raketu,kdyz ne tech 192PS???? Nerad bych do toho nasypal ranec na nic....
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha