Konec klepani, hydrostely jsou vklidu
Konec klepani, hydrostely jsou vklidu
Tak jsem se panove po dlouhe dobe dostal do servisu za ucelem udelat motor, proste odstranit klepani hydrostel. Mechanos zrovna nemel cas tak mi jen vycistil tu trubku na sprchovani s tim ze na hydrostely se podivame az v unoru bo nemel cas sdelavat vacku atd...Tak jsem se sbalil odjel. Rano kdy byla kosa jsem auto nastartoval odjel a porad nic, zadny klepani... JSEM NADMIRU SPOKOJEN !!!
...


Re: Konec klepani, hydrostely jsou vklidu
Vidíš to a mě anonym kamenoval že je to hovadina
Nejsem nějak moc technicky zdatnej, ale když tu několik lidí napíše, že to funguje, tak nemám důvod proč jim to nevěřit, přestože po technický stránce by to asi nemělo mít na hydroštely žádnej vliv.
Byl bych rád, kdyby mi někdo vysvětlil jak to s tím "hydroštely vs. sprchování" ve skutečnosti je. Nerad jsem za blbce
viz.
http://bmwe30.mtknet.com/viewtopic.php?t=3626

Nejsem nějak moc technicky zdatnej, ale když tu několik lidí napíše, že to funguje, tak nemám důvod proč jim to nevěřit, přestože po technický stránce by to asi nemělo mít na hydroštely žádnej vliv.
Byl bych rád, kdyby mi někdo vysvětlil jak to s tím "hydroštely vs. sprchování" ve skutečnosti je. Nerad jsem za blbce

viz.
http://bmwe30.mtknet.com/viewtopic.php?t=3626
omluva to:MIZUH
Já jsem ten anonym. Dělal jsem si z toho srandu a neveril jsem tomu a technicky je to opravdu blbost ale me to taky cvakalo a chtel jsem to menit ale kdyz jsem to rozdělal (vačka byla venku) a viděl jsem jak je ta vačka projeta asi o pul milimetru a vahadla jsou taky sjeté a zacal jsem pocitat kolik by to stalo. Vacka se stara neda sehnat ale nekdo v Brne ji dokaze zavarit ale to stoji 1500,- za celou vacku a ta sama castka za opraveni tech vahadel. A k tomu novy rozvodovy remen (910,-) a taky vymenit ta zdvihatka (nakkopnec jsem je sehnal kus nový za 300,-) po tom yšem jsem zjiatil že se da sehnat funkčni motor na 6500,- tak jsem se na to vysral. Ale nakonec jsem alespon vycistil to sprchovani. A ... zatim jsem najel asi 200 km ale klapani zmyzelo. takže s toho plyne že zazraky se dělí. A jsem rád. BMW ZDAR
Sprchování ventilů jde jednoduše zkontrolovat, stačí sundat ventilové víko a plastový kryt, potom natočit motor a hned je vidět, která dirka v té trubičce je ucpaná, nebo méně průchodná. Doporučuju před touto zkouškou obalit okolí hlavy hadrama. Stačí když to bude natočené pár vteřin. Věřím tomu, že když je sprchování přicpané a vyčistí se, tak že se to zlepší a cvakání není tak slyšet, protože do mazaného místa jde více oleje, ale pokud jsou hydroštely vychozené, tak jim nepomůže kromě výměny vůbec nic.
Jj, tema hadrama nesetrit, caka to, i na predni sklo. Pokud nesprchuje, hydrostely jsou v tom nevinne. Klepani zpusobuje sucho mezi vackou a vahadlama.Luboš píše:Sprchování ventilů jde jednoduše zkontrolovat, stačí sundat ventilové víko a plastový kryt, potom natočit motor a hned je vidět, která dirka v té trubičce je ucpaná, nebo méně průchodná. Doporučuju před touto zkouškou obalit okolí hlavy hadrama. Stačí když to bude natočené pár vteřin. Věřím tomu, že když je sprchování přicpané a vyčistí se, tak že se to zlepší a cvakání není tak slyšet, protože do mazaného místa jde více oleje, ale pokud jsou hydroštely vychozené, tak jim nepomůže kromě výměny vůbec nic.