Konec klepani, hydrostely jsou vklidu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

Konec klepani, hydrostely jsou vklidu

Příspěvek od Zdrahy » 18. 01. 2004 13:36

Tak jsem se panove po dlouhe dobe dostal do servisu za ucelem udelat motor, proste odstranit klepani hydrostel. Mechanos zrovna nemel cas tak mi jen vycistil tu trubku na sprchovani s tim ze na hydrostely se podivame az v unoru bo nemel cas sdelavat vacku atd...Tak jsem se sbalil odjel. Rano kdy byla kosa jsem auto nastartoval odjel a porad nic, zadny klepani... JSEM NADMIRU SPOKOJEN !!!
...
Obrázek

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Re: Konec klepani, hydrostely jsou vklidu

Příspěvek od mizuh » 19. 01. 2004 11:47

Vidíš to a mě anonym kamenoval že je to hovadina :?

Nejsem nějak moc technicky zdatnej, ale když tu několik lidí napíše, že to funguje, tak nemám důvod proč jim to nevěřit, přestože po technický stránce by to asi nemělo mít na hydroštely žádnej vliv.
Byl bych rád, kdyby mi někdo vysvětlil jak to s tím "hydroštely vs. sprchování" ve skutečnosti je. Nerad jsem za blbce :(

viz.
http://bmwe30.mtknet.com/viewtopic.php?t=3626

Uživatelský avatar
John Hil
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 01. 2004 17:40

omluva to:MIZUH

Příspěvek od John Hil » 19. 01. 2004 20:55

Já jsem ten anonym. Dělal jsem si z toho srandu a neveril jsem tomu a technicky je to opravdu blbost ale me to taky cvakalo a chtel jsem to menit ale kdyz jsem to rozdělal (vačka byla venku) a viděl jsem jak je ta vačka projeta asi o pul milimetru a vahadla jsou taky sjeté a zacal jsem pocitat kolik by to stalo. Vacka se stara neda sehnat ale nekdo v Brne ji dokaze zavarit ale to stoji 1500,- za celou vacku a ta sama castka za opraveni tech vahadel. A k tomu novy rozvodovy remen (910,-) a taky vymenit ta zdvihatka (nakkopnec jsem je sehnal kus nový za 300,-) po tom yšem jsem zjiatil že se da sehnat funkčni motor na 6500,- tak jsem se na to vysral. Ale nakonec jsem alespon vycistil to sprchovani. A ... zatim jsem najel asi 200 km ale klapani zmyzelo. takže s toho plyne že zazraky se dělí. A jsem rád. BMW ZDAR

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 20. 01. 2004 07:37

Sprchování ventilů jde jednoduše zkontrolovat, stačí sundat ventilové víko a plastový kryt, potom natočit motor a hned je vidět, která dirka v té trubičce je ucpaná, nebo méně průchodná. Doporučuju před touto zkouškou obalit okolí hlavy hadrama. Stačí když to bude natočené pár vteřin. Věřím tomu, že když je sprchování přicpané a vyčistí se, tak že se to zlepší a cvakání není tak slyšet, protože do mazaného místa jde více oleje, ale pokud jsou hydroštely vychozené, tak jim nepomůže kromě výměny vůbec nic.

Megaloman
Příspěvky: 17
Registrován: 09. 12. 2003 10:53

Příspěvek od Megaloman » 20. 01. 2004 12:46

Luboš píše:Sprchování ventilů jde jednoduše zkontrolovat, stačí sundat ventilové víko a plastový kryt, potom natočit motor a hned je vidět, která dirka v té trubičce je ucpaná, nebo méně průchodná. Doporučuju před touto zkouškou obalit okolí hlavy hadrama. Stačí když to bude natočené pár vteřin. Věřím tomu, že když je sprchování přicpané a vyčistí se, tak že se to zlepší a cvakání není tak slyšet, protože do mazaného místa jde více oleje, ale pokud jsou hydroštely vychozené, tak jim nepomůže kromě výměny vůbec nic.
Jj, tema hadrama nesetrit, caka to, i na predni sklo. Pokud nesprchuje, hydrostely jsou v tom nevinne. Klepani zpusobuje sucho mezi vackou a vahadlama.

Odpovědět