Koule na hydraulicke brzdy na 535i e28
Koule na hydraulicke brzdy na 535i e28
Ta koule se jmenuje rozdelovac brzdneho ucinku, je to misto vzduchoveho posilovace.. Potreboval bych vedet jaky tlak ma byt v te kouli... Diky za pripadnou radu 
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zásobník tlaku je ta koule na tom rozdělovači a má funkci udržení tlaku pro posilovač brzd i po selhání dodávky tlakového oleje ze servopumpy, tudíž je možné ještě dvakrát až třikrát použít posilovač případně na nouzové dobrždění. Klasická vyrovnávací nádobka tam je zamozřejmě také.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Dekuji za rady zvlaste pak Hanisovi
ps: mate pravdu, ja jen poznal, ze je to stejna koula jak na citroeny a v servisu mi rekli, ze je to ten rozdelovac, ale to co rikate je logicky
pps: tak ted doufam, ze mi ji Citroen servisu dokazou znova natlakovat, jinak dalsi nabidka neni moc lakava a to nova koule od Febi za 4000,-
ps: mate pravdu, ja jen poznal, ze je to stejna koula jak na citroeny a v servisu mi rekli, ze je to ten rozdelovac, ale to co rikate je logicky
pps: tak ted doufam, ze mi ji Citroen servisu dokazou znova natlakovat, jinak dalsi nabidka neni moc lakava a to nova koule od Febi za 4000,-
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30přesně tak , je v tom stalačený plyn a oddělené je to membránou a tlak je kolem 100Barů, pokud vím, je ten tlak na té nádobce vyraženýHanis píše:Zásobník tlaku je ta koule na tom rozdělovači a má funkci udržení tlaku pro posilovač brzd i po selhání dodávky tlakového oleje ze servopumpy, tudíž je možné ještě dvakrát až třikrát použít posilovač případně na nouzové dobrždění. Klasická vyrovnávací nádobka tam je zamozřejmě také.
taky to má za následek zlepšení komfortu brždení, při odmontování se prej hůř brzdí, to mi bylo řečeno člověkem, co s hydraulikou pracuje celý život. Nechápu jak to přesně myslel, ale věřím mu
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Tak sem se vratil z Citroenu a nepotesili me, ani se jim nepovedlo otevrit napousteci ventil (mozna to u BMW ani nejde) a navic to nejde uchtit do tech plnicich patentu...
Navic me este potesil informaci, ze si treba koupim tu kouli od febi a potom zjistim, ze to muze byt tim patentem v kterym je ta koule uchycena a ten bude ke koupi urcite jen v BMW
Prej si ty brzdy mam radsi predelat na vzduchovy
Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost, nebo este lip neumite ty hydro brzdy opravit?
Navic me este potesil informaci, ze si treba koupim tu kouli od febi a potom zjistim, ze to muze byt tim patentem v kterym je ta koule uchycena a ten bude ke koupi urcite jen v BMW
Prej si ty brzdy mam radsi predelat na vzduchovy
Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost, nebo este lip neumite ty hydro brzdy opravit?
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30Já co jsem si byl dělat nějaké hadice na hydraulické brzdy na tu naší V12, tak jsem v tom obchodě viděl tady ty nádobky nové a nebyli moc drahé, tuším stály kolem 1000 ve srovnatelné velikosti, zítra tam jedu znovu, tak se ti na to můžu podívat, abych ti náhodu nevalil klíny
A ještě jedna věc, ty nádobky se plní? mě bylo vysvětleno, že ta nádobka je uvnitř dělená na půlky a ve spodní je plyn se 100Bary a v horní je olej pod tlakem serva, a mezi tím je nějaké membrána, co se tam jako plní? myslím, že pokud ti ten plyn nějak utečem, tak je to neopravitelné
A ještě jedna věc, ty nádobky se plní? mě bylo vysvětleno, že ta nádobka je uvnitř dělená na půlky a ve spodní je plyn se 100Bary a v horní je olej pod tlakem serva, a mezi tím je nějaké membrána, co se tam jako plní? myslím, že pokud ti ten plyn nějak utečem, tak je to neopravitelné
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Exclusive píše:Já co jsem si byl dělat nějaké hadice na hydraulické brzdy na tu naší V12, tak jsem v tom obchodě viděl tady ty nádobky nové a nebyli moc drahé, tuším stály kolem 1000 ve srovnatelné velikosti, zítra tam jedu znovu, tak se ti na to můžu podívat, abych ti náhodu nevalil klíny
A ještě jedna věc, ty nádobky se plní? mě bylo vysvětleno, že ta nádobka je uvnitř dělená na půlky a ve spodní je plyn se 100Bary a v horní je olej pod tlakem serva, a mezi tím je nějaké membrána, co se tam jako plní? myslím, že pokud ti ten plyn nějak utečem, tak je to neopravitelné
U BMW to mozna neopravitelne je, ale u Citroena ti tam asi za 250,- znova nafoukaj dusik a zas je to jak novy
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No špatný může být cokoliv od nízkého tlaku servopumpy a po vnitřní netěsnosti celého systému. Asi jako první bych zkusil vyměnit servo olej a když to nepomůže tak metodou pokusu omylu měnit postupně ostatní komponenty. Je to sice takový nic moc, ale jestli máš možnost změřit tlak servopumpy případně i tlak přímo na posilovači tak to bude o dost jednodušší.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou