z 2,0litra udelat 2,3ku?
z 2,0litra udelat 2,3ku?
co by k tomu byklo vsechno za potrebi?premejslim ze v lete bych se do toho dal podle financi samozdrejme.ja sem rad kdyz to muzu rozebrat a hrabat se v tom takze do toho klidne pujdu aspon budou dalsi zkusenosti kdyz uz nic.jde mi o to ze mam 2,0litra s katalizatorem(Motronic).2,3ka ma teoreticky jen vyssi zdvyh.videl bych to asi takhle sehnal bych blok z 2,3(motronic s katem),potom asi vahu vzduchu to si myslim ze urcite,dale pocitac na 2,3ku(motronica s katem).a ted par otazek:je hlava na dvoulitru stejna jako na 2,3ce nebo ma uplne jina vacka,a co vsriky ty by mohli zustat z 2,0litra?nebo bych musel shanet z 2,3ky?no a apk me napada jeste sani,nevim jestli ma 2,3ka uz to velky jako 2,5ka a nebo stejnej prumer jako 2,0litr.co mi poradite.cidla na teplotu vody,kabely ke svickam,inducka,potenciometr,lambda¨by meli bejt snad stejny ne.vejfuk by taky snad nevadil,prevodovka taky ne a napravy mam s abs takze ty by meli bejt taky v cajku.jeste me mozna napada palivova pumpa a nejaky ty regultory tlaku benzinu v liste ke vstrikam.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: z 2,0litra udelat 2,3ku?
,vlada320 píše:sehnal bych blok z 2,3(motronic s katem)
tu 2,3 s motronikem chci videt
blbostvlada320 píše:potom asi vahu vzduchu to si myslim ze urcite
kdybys obetoval par sekund pred tim nez tady zacnes smolit teorie, zjistil by si zakladni vec: 323 je JETRONIC a pouze chromak! Z toho vyplyva co? Premyslej a napis, sem zvedavej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No ale na jiný zdvih nepotřebuješ (logicky uvažuju) jiný blok ale jiné ojnice a písty, ne?
Tzn. Že 2.3 má buď kratší ojnice nebo "nižší" písty
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 21. 12. 2006 18:01, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...


Jo tak to jo, sry...vlada320 píše:ja taky nemyslim ze bych tam dal holej blok ale blok z klikou a pistama a ojnicema z 2,3ky
No smoke, no fun...


Jo? Mně bylo řečeno, když jsem na svého dvoulitra pořizoval hlavu z 2.3, že jediný rozdíl mezi 2.0 a 2.3 je údajně v pístech, takže nevím...Petr237 píše:myslím, že je spíš jiná klika....Míšánek píše:No ale na jiný zdvyh nepotřebuješ (logicky uvažuju) jiný blok ale jiné ojnice a písty, ne?Tzn. Že 2.3 má buď kratší ojnice nebo "nižší" písty
No smoke, no fun...


Uvažuj...Míšánek píše:Jo? Mně bylo řečeno, když jsem na svého dvoulitra pořizoval hlavu z 2.3, že jediný rozdíl mezi 2.0 a 2.3 je údajně v pístech, takže nevím...
Ano, vrtání je 80 mm u 2,0 i 2,3.
Pokud je stejný vrtání, můžou to vyřešit jen písty?
Těžko.
Klika je samozřejmě jiná, jak jinak bys změnil objem?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dostal bys 323i s motronikem, ovsem sla by na prd, pac benal tam pujde jen jako pro 2.0i, RJ z 323 tam nedas pac je jinej motormanagement. Tudiz zelezne to fungovat bude, elektronicky ne moc.vlada320 píše:a co by to teda delalo kdybych nechal vsechno z 2,0litra a dal tam kopletni blok z 2,3ky?jen me to zajima
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
a nic se tim vlastne nezlepsi takze by to bylo uplne na prd.a nemohli by se treba propalit pisty ze by to melo vlastne chudou smes?pac si myslim ze do tech valcu se teoreticky nasaje vic vzduchu kdyz maj vetsi zdvih ale benzinu by to tam davalo jako na 2,0litra takze by to melo chudou smes ne?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
pockej trosku mi to rozepis ted nevim na jakej motor by si chtel dat tyhle veci?ja vim ze je to nejjednodussi ale vis jak chtel bych si trochu pohrat.sem mladej a blbej a rad se hrabu v motoru takze bych si zkusil neco postavit.no a kdyby to chodilo tak bych si pak mohl rict ze sem si ten motor postavil sam.adam320 píše:já bych na to dal váhu a sání i s klapkou z 2.5 plus RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip na palivo, podle mě by to chodilo hezky...t oteda jen pokud se ti chce opravdu řešit taková věc, lepší je asi dát tam rovnou 2.5
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
ja bych proste chtel vzit jako zaklad toho dvoulitra a dat do nej nejaky veci bud z 2,3ky nebo 2,5ky to je jedno ale aby to k necemu proste bylo i kdyby ten motor mel treba jen o 20koni vic coz vic si od toho ani neslibuju tak z toho budu mit stejne radost.ale radsi bych byl kdyby sel nahoru kroutak. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Vlado, čti pozorně a v souvislosti v kontextu s tvojí vlastní uvahouvlada320 píše:pockej trosku mi to rozepis ted nevim na jakej motor by si chtel dat tyhle veci?ja vim ze je to nejjednodussi ale vis jak chtel bych si trochu pohrat.sem mladej a blbej a rad se hrabu v motoru takze bych si zkusil neco postavit.no a kdyby to chodilo tak bych si pak mohl rict ze sem si ten motor postavil sam.adam320 píše:já bych na to dal váhu a sání i s klapkou z 2.5 plus RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip na palivo, podle mě by to chodilo hezky...t oteda jen pokud se ti chce opravdu řešit taková věc, lepší je asi dát tam rovnou 2.5
že si chceš pohrát je jasný, klidně to udělej, já ti jen říkám co bych s tim managmentem udělal aby to mělo aspon smysl...jak říkal už MaxMax bude ti to k hovnu pokud to ověsíš věcma z2.0...tak já říkám, dej na ten motor potom rovnou sání i s klapkou a váhou 2.5 a RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip abys měl víc paliva...to si já osobně myslím že bude fungovat třeba i hezky
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
