z 2,0litra udelat 2,3ku?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

z 2,0litra udelat 2,3ku?

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 11:31

co by k tomu byklo vsechno za potrebi?premejslim ze v lete bych se do toho dal podle financi samozdrejme.ja sem rad kdyz to muzu rozebrat a hrabat se v tom takze do toho klidne pujdu aspon budou dalsi zkusenosti kdyz uz nic.jde mi o to ze mam 2,0litra s katalizatorem(Motronic).2,3ka ma teoreticky jen vyssi zdvyh.videl bych to asi takhle sehnal bych blok z 2,3(motronic s katem),potom asi vahu vzduchu to si myslim ze urcite,dale pocitac na 2,3ku(motronica s katem).a ted par otazek:je hlava na dvoulitru stejna jako na 2,3ce nebo ma uplne jina vacka,a co vsriky ty by mohli zustat z 2,0litra?nebo bych musel shanet z 2,3ky?no a apk me napada jeste sani,nevim jestli ma 2,3ka uz to velky jako 2,5ka a nebo stejnej prumer jako 2,0litr.co mi poradite.cidla na teplotu vody,kabely ke svickam,inducka,potenciometr,lambda¨by meli bejt snad stejny ne.vejfuk by taky snad nevadil,prevodovka taky ne a napravy mam s abs takze ty by meli bejt taky v cajku.jeste me mozna napada palivova pumpa a nejaky ty regultory tlaku benzinu v liste ke vstrikam.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: z 2,0litra udelat 2,3ku?

Příspěvek od Max-Max » 21. 12. 2006 12:47

vlada320 píše:sehnal bych blok z 2,3(motronic s katem)
,

tu 2,3 s motronikem chci videt
vlada320 píše:potom asi vahu vzduchu to si myslim ze urcite
blbost

kdybys obetoval par sekund pred tim nez tady zacnes smolit teorie, zjistil by si zakladni vec: 323 je JETRONIC a pouze chromak! Z toho vyplyva co? Premyslej a napis, sem zvedavej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 16:22

ze bych musel pouzit i kompletni elektriku z 2,3ky pac ma jiny zapalovani a vstrikovani?takze je to nemozny to prestavet.a co kdybych proste jen dal blok z 2,3ky co by se stalo?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 12. 2006 17:33

vlada320 píše:a co kdybych proste jen dal blok z 2,3ky co by se stalo?
MYslím si že vůbec nic, jelikož dvoulitr a 2.3 má stejné vrtání...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 17:47

no jo ale jinej zdvih
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 12. 2006 17:49

No ale na jiný zdvih nepotřebuješ (logicky uvažuju) jiný blok ale jiné ojnice a písty, ne? :wink: Tzn. Že 2.3 má buď kratší ojnice nebo "nižší" písty
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 21. 12. 2006 18:01, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 17:51

nic na to kaslu ja myslel ze by to bylo jednodussi ale kdyz je to tak.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 17:52

ja taky nemyslim ze bych tam dal holej blok ale blok z klikou a pistama a ojnicema z 2,3ky :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 12. 2006 17:54

vlada320 píše:ja taky nemyslim ze bych tam dal holej blok ale blok z klikou a pistama a ojnicema z 2,3ky :wink:
Jo tak to jo, sry... :) Nepochopil jsem Tě.. Ale i tak si myslím, že by teoretiecky stačilo prohodit výše zmíněné ojnice a písty, tedy pokud je totožná klika... Na toto by mně zajímala odpověď někoho znalého...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 21. 12. 2006 17:57

Míšánek píše:No ale na jiný zdvyh nepotřebuješ (logicky uvažuju) jiný blok ale jiné ojnice a písty, ne? :wink: Tzn. Že 2.3 má buď kratší ojnice nebo "nižší" písty
myslím, že je spíš jiná klika.... :wink:
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 21. 12. 2006 18:01

Petr237 píše:
Míšánek píše:No ale na jiný zdvyh nepotřebuješ (logicky uvažuju) jiný blok ale jiné ojnice a písty, ne? :wink: Tzn. Že 2.3 má buď kratší ojnice nebo "nižší" písty
myslím, že je spíš jiná klika.... :wink:
Jo? Mně bylo řečeno, když jsem na svého dvoulitra pořizoval hlavu z 2.3, že jediný rozdíl mezi 2.0 a 2.3 je údajně v pístech, takže nevím... 8)
No smoke, no fun...
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 12. 2006 18:19

Míšánek píše:Jo? Mně bylo řečeno, když jsem na svého dvoulitra pořizoval hlavu z 2.3, že jediný rozdíl mezi 2.0 a 2.3 je údajně v pístech, takže nevím... 8)
Uvažuj...

Ano, vrtání je 80 mm u 2,0 i 2,3.
Pokud je stejný vrtání, můžou to vyřešit jen písty?
Těžko.
Klika je samozřejmě jiná, jak jinak bys změnil objem?

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 18:45

a co by to teda delalo kdybych nechal vsechno z 2,0litra a dal tam kopletni blok z 2,3ky?jen me to zajima
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 12. 2006 19:23

vlada320 píše:a co by to teda delalo kdybych nechal vsechno z 2,0litra a dal tam kopletni blok z 2,3ky?jen me to zajima
dostal bys 323i s motronikem, ovsem sla by na prd, pac benal tam pujde jen jako pro 2.0i, RJ z 323 tam nedas pac je jinej motormanagement. Tudiz zelezne to fungovat bude, elektronicky ne moc.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 19:29

a nic se tim vlastne nezlepsi takze by to bylo uplne na prd.a nemohli by se treba propalit pisty ze by to melo vlastne chudou smes?pac si myslim ze do tech valcu se teoreticky nasaje vic vzduchu kdyz maj vetsi zdvih ale benzinu by to tam davalo jako na 2,0litra takze by to melo chudou smes ne?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 12. 2006 19:32

já bych na to dal váhu a sání i s klapkou z 2.5 plus RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip na palivo, podle mě by to chodilo hezky...t oteda jen pokud se ti chce opravdu řešit taková věc, lepší je asi dát tam rovnou 2.5 :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 19:35

adam320 píše:já bych na to dal váhu a sání i s klapkou z 2.5 plus RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip na palivo, podle mě by to chodilo hezky...t oteda jen pokud se ti chce opravdu řešit taková věc, lepší je asi dát tam rovnou 2.5 :lol:
pockej trosku mi to rozepis ted nevim na jakej motor by si chtel dat tyhle veci?ja vim ze je to nejjednodussi ale vis jak chtel bych si trochu pohrat.sem mladej a blbej a rad se hrabu v motoru takze bych si zkusil neco postavit.no a kdyby to chodilo tak bych si pak mohl rict ze sem si ten motor postavil sam. :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 19:38

ja bych proste chtel vzit jako zaklad toho dvoulitra a dat do nej nejaky veci bud z 2,3ky nebo 2,5ky to je jedno ale aby to k necemu proste bylo i kdyby ten motor mel treba jen o 20koni vic coz vic si od toho ani neslibuju tak z toho budu mit stejne radost.ale radsi bych byl kdyby sel nahoru kroutak. :twisted:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 12. 2006 19:39

vlada320 píše:
adam320 píše:já bych na to dal váhu a sání i s klapkou z 2.5 plus RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip na palivo, podle mě by to chodilo hezky...t oteda jen pokud se ti chce opravdu řešit taková věc, lepší je asi dát tam rovnou 2.5 :lol:
pockej trosku mi to rozepis ted nevim na jakej motor by si chtel dat tyhle veci?ja vim ze je to nejjednodussi ale vis jak chtel bych si trochu pohrat.sem mladej a blbej a rad se hrabu v motoru takze bych si zkusil neco postavit.no a kdyby to chodilo tak bych si pak mohl rict ze sem si ten motor postavil sam. :wink:
Vlado, čti pozorně a v souvislosti v kontextu s tvojí vlastní uvahou :wink:

že si chceš pohrát je jasný, klidně to udělej, já ti jen říkám co bych s tim managmentem udělal aby to mělo aspon smysl...jak říkal už MaxMax bude ti to k hovnu pokud to ověsíš věcma z2.0...tak já říkám, dej na ten motor potom rovnou sání i s klapkou a váhou 2.5 a RJ budto z 2.5 nebo z 2.0 a nákej čip abys měl víc paliva...to si já osobně myslím že bude fungovat třeba i hezky :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 21. 12. 2006 19:41

nákej ten osel by tam mohl skočit ale bejt tebou řešim to teda je jako hru...páč chceš li ždímat koně, budeš akorát zklamanej, tot muj názor
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět