Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 02. 06. 2006 05:53
Nazdar lidi stahnul jsem si program na řidicí jednotku
www.bmwklub.cz ještě jak to neměli bloklé

mám 325e 87 rok a program jsem si stahnul pro 325i řidicí jednotku mám s výměným čipem.
Tudíž dotaz maté někdo zkušenosti s tímto
a pujde mi program 325i na 325e?
Díky
-
Fikux
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 14. 02. 2003 19:22
- Bydliště: Zewlákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fikux » 02. 06. 2006 07:17
Já osobně bych etu nechipoval ... jinak více info a programy řídících jednotek najdeš i na
www.e30.cz v sekci technika
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
-
Tony
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 12. 02. 2003 14:56
- Bydliště: někde na jihu...
Příspěvek
od Tony » 02. 06. 2006 11:57
Přesně tak, eta neni na vysoký otáčky stavěná, jestli se nepletu tak některý měli dokonce jenom 3x uloženou vačku, nebo se pletu? (Za předpokladu že to vůbec s tim programem pojede, za což bych ruku do ohně nedal)
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 02. 06. 2006 13:15
Tony píše:Přesně tak, eta neni na vysoký otáčky stavěná, jestli se nepletu tak některý měli dokonce jenom 3x uloženou vačku, nebo se pletu? (Za předpokladu že to vůbec s tim programem pojede, za což bych ruku do ohně nedal)
Nepletes

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od matal » 02. 06. 2006 14:49
řekl bych, že benzín nemá cenu chipovat vůbec.. Pokud tuning, tak od sání, vačky, výfuk..

-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 03. 06. 2006 10:55
No nevím jestli není stavěna na vysoké otačky ja s ní ale litám stabilně někde kolem 3-4 tisíc ikdyž ten otačkoměr prý ukazuje něco jiného.No hodil jsem tam příme saní a zadní tlumič je pruchoďák a misto katu přijde dynamizer.No ale vite jak to je na sprintech se Vás neptají jaký mate výkon ale jste rozdělení podle obsahu

-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 03. 06. 2006 11:06

omlouvám se ta ty programy do řidicích jednotek mam z
www.e30.cz mám v tom jakysi bordel

-
Reno...
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 28. 09. 2004 19:50
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Reno... » 03. 06. 2006 11:22
Lagik píše:No nevím jestli není stavěna na vysoké otačky ja s ní ale
litám stabilně někde kolem 3-4 tisíc ikdyž ten otačkoměr prý ukazuje něco jiného.No hodil jsem tam příme saní a zadní tlumič je pruchoďák a misto katu přijde dynamizer.No ale vite jak to je na sprintech se Vás neptají jaký mate výkon ale jste rozdělení podle obsahu

Sorry, ale tohle nejsou vysoký otáčky
Tenhle motor je stavěnej úplně jinak než normální stříkačka,
ne nadarmo se mu říká benzínový diesel
Na ten čip se vykašli, bez dalších úprav to nemá smysl

-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 03. 06. 2006 12:18
No a co jsou vysoké otačky ja mám otačkoměr do 5 tisíc a co máš na mysli za úpravy ostré vačky a snížení hlavy

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 06. 2006 18:38
Lagik píše:No a co jsou vysoké otačky ja mám otačkoměr do 5 tisíc a co máš na mysli za úpravy ostré vačky a snížení hlavy

vysoke otacky u e30 zacinaji tam, kde ete uz konci stupnice otackomeru.
Pokud chces neco dostat z ety, otevri ji, jina uprava nema smysl.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 03. 06. 2006 20:11
Asik už budu vypadat jako uplný ču... ale jak otevři? Jsem vděčný za každou radu.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 06. 2006 20:38
Lagik píše:Asik už budu vypadat jako uplný ču... ale jak otevři? Jsem vděčný za každou radu.
udelej z ni 2.7i, hlava, sani, vstriky, vacka, RJ z 2.5, klika z TD a podobny upravy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Lagik
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15. 04. 2004 14:54
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Lagik » 03. 06. 2006 20:51
No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby.

-
Negr
- Příspěvky: 156
- Registrován: 22. 07. 2005 10:06
- Bydliště: Praha-chodov
Příspěvek
od Negr » 04. 06. 2006 20:24
Lagik píše:No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby.

WTF??? Kdo chce mít teplo musí topit. Comprende?
-
Reno...
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 28. 09. 2004 19:50
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Reno... » 04. 06. 2006 21:20
Negr píše:Lagik píše:No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby.

WTF??? Kdo chce mít teplo musí topit. Comprende?
Každej by chtěl jezdit za 5l a na sprintech být nejrychlejší
