Chiptuning

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Chiptuning

Příspěvek od Lagik » 02. 06. 2006 05:53

Nazdar lidi stahnul jsem si program na řidicí jednotku www.bmwklub.cz ještě jak to neměli bloklé :( mám 325e 87 rok a program jsem si stahnul pro 325i řidicí jednotku mám s výměným čipem.

Tudíž dotaz maté někdo zkušenosti s tímto
a pujde mi program 325i na 325e?

Díky

Uživatelský avatar
Fikux
Příspěvky: 4233
Registrován: 14. 02. 2003 19:22
Bydliště: Zewlákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikux » 02. 06. 2006 07:17

Já osobně bych etu nechipoval ... jinak více info a programy řídících jednotek najdeš i na www.e30.cz v sekci technika
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 02. 06. 2006 11:57

Přesně tak, eta neni na vysoký otáčky stavěná, jestli se nepletu tak některý měli dokonce jenom 3x uloženou vačku, nebo se pletu? (Za předpokladu že to vůbec s tim programem pojede, za což bych ruku do ohně nedal)
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 02. 06. 2006 13:15

Tony píše:Přesně tak, eta neni na vysoký otáčky stavěná, jestli se nepletu tak některý měli dokonce jenom 3x uloženou vačku, nebo se pletu? (Za předpokladu že to vůbec s tim programem pojede, za což bych ruku do ohně nedal)
Nepletes :)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 02. 06. 2006 14:49

řekl bych, že benzín nemá cenu chipovat vůbec.. Pokud tuning, tak od sání, vačky, výfuk.. :wink:

Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Příspěvek od Lagik » 03. 06. 2006 10:55

No nevím jestli není stavěna na vysoké otačky ja s ní ale litám stabilně někde kolem 3-4 tisíc ikdyž ten otačkoměr prý ukazuje něco jiného.No hodil jsem tam příme saní a zadní tlumič je pruchoďák a misto katu přijde dynamizer.No ale vite jak to je na sprintech se Vás neptají jaký mate výkon ale jste rozdělení podle obsahu :(

Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Příspěvek od Lagik » 03. 06. 2006 11:06

:oops: omlouvám se ta ty programy do řidicích jednotek mam z www.e30.cz mám v tom jakysi bordel :oops:

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 03. 06. 2006 11:22

Lagik píše:No nevím jestli není stavěna na vysoké otačky ja s ní ale litám stabilně někde kolem 3-4 tisíc ikdyž ten otačkoměr prý ukazuje něco jiného.No hodil jsem tam příme saní a zadní tlumič je pruchoďák a misto katu přijde dynamizer.No ale vite jak to je na sprintech se Vás neptají jaký mate výkon ale jste rozdělení podle obsahu :(
Sorry, ale tohle nejsou vysoký otáčky :lol:
Tenhle motor je stavěnej úplně jinak než normální stříkačka,
ne nadarmo se mu říká benzínový diesel 8)

Na ten čip se vykašli, bez dalších úprav to nemá smysl :lol:
Obrázek

Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Příspěvek od Lagik » 03. 06. 2006 12:18

No a co jsou vysoké otačky ja mám otačkoměr do 5 tisíc a co máš na mysli za úpravy ostré vačky a snížení hlavy :?:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 06. 2006 18:38

Lagik píše:No a co jsou vysoké otačky ja mám otačkoměr do 5 tisíc a co máš na mysli za úpravy ostré vačky a snížení hlavy :?:
vysoke otacky u e30 zacinaji tam, kde ete uz konci stupnice otackomeru.

Pokud chces neco dostat z ety, otevri ji, jina uprava nema smysl.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Příspěvek od Lagik » 03. 06. 2006 20:11

Asik už budu vypadat jako uplný ču... ale jak otevři? Jsem vděčný za každou radu.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 06. 2006 20:38

Lagik píše:Asik už budu vypadat jako uplný ču... ale jak otevři? Jsem vděčný za každou radu.
udelej z ni 2.7i, hlava, sani, vstriky, vacka, RJ z 2.5, klika z TD a podobny upravy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Lagik
Příspěvky: 40
Registrován: 15. 04. 2004 14:54
Bydliště: Opava

Příspěvek od Lagik » 03. 06. 2006 20:51

No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby. :?

Negr
Příspěvky: 156
Registrován: 22. 07. 2005 10:06
Bydliště: Praha-chodov

Příspěvek od Negr » 04. 06. 2006 20:24

Lagik píše:No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby. :?
WTF??? Kdo chce mít teplo musí topit. Comprende?

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 04. 06. 2006 21:20

Negr píše:
Lagik píše:No jo takhle. ale ja to spíš myslel vyměným zpusobem co si budeme povidat do normalniho provozu člověk ocení služeb ety tudíž nízké spotřeby, ale na tuning srazy a sprinty to chce výkon.
Proto jsem uvažoval o tom chiptuningu vyměný system vyměný chip prostě dle potřeby. :?
WTF??? Kdo chce mít teplo musí topit. Comprende?
Každej by chtěl jezdit za 5l a na sprintech být nejrychlejší :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Odpovědět