Jsem zoufalý :o( e30 2,4TD - škube

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Lukas_e30
Příspěvky: 3
Registrován: 06. 03. 2006 10:53

Jsem zoufalý :o( e30 2,4TD - škube

Příspěvek od Lukas_e30 » 08. 03. 2006 19:09

Ahoj, už jsem vážně zoufalý, moje báwo mi škube.. Ale ne při studeném startu, až když se zahřeje... na půl roku to dalo pokoj a teď se to objevilo znovu...:o( Dycky kolísají otáčky mezi 500 a 1000 na volnoběh... Při jízdě to cuká.. Moooc nepřijemný...:o(
Třetí vstřik (slyšel jsem že řídicí či co, vedou k němu takové dva drátky :O) je dycky mokrý od nafty, myslíte že to je tím??? Ale proč to dalo na půl roku pokoj??? :o//?
A na kolik by taková oprava přišla??
Moc děkuju za odpovědi, Lukáš

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jsem zoufalý :o( e30 2,4TD - škube

Příspěvek od Rudolf » 08. 03. 2006 20:56

Lukas_e30 píše:Ahoj, už jsem vážně zoufalý, moje báwo mi škube.. Ale ne při studeném startu, až když se zahřeje... na půl roku to dalo pokoj a teď se to objevilo znovu...:o( Dycky kolísají otáčky mezi 500 a 1000 na volnoběh... Při jízdě to cuká.. Moooc nepřijemný...:o(
Třetí vstřik (slyšel jsem že řídicí či co, vedou k němu takové dva drátky :O) je dycky mokrý od nafty, myslíte že to je tím??? Ale proč to dalo na půl roku pokoj??? :o//?
A na kolik by taková oprava přišla??
Moc děkuju za odpovědi, Lukáš
pokud to teče někde u těch drátků, tak ti nezbyde nic jiného než ten vštřik vyměnit. před časem stál asi 4500 kč. pokud ho budeš kupovat, tak se ptej u bosche a i v BMW. no až vyměníš ten vstřik tak můžeš pokračovat. pokud to bude dál cukat tak je tam snímač otáček na strváku nějaká řídící jednotka a taky samotné čerpadlo. ale před tím zkontroluj dodávku nafty, filtr a potrubí aby se nezazdušňovalo. průhledná hadička by měla být bez bublinek, mezi filtrem a čerpadlem. a taky by to asi chtělo diagnostiku, aby se vědelo zdali není něco v prdeli. máš co dělat, zdar!
Rudolf

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 08. 03. 2006 21:31

Ridici vstrik jsem kupoval novy a stal mne 6500,-

Puvodni mi tekl, dal jsem jiny starsi, taky tekl, tak jsem koupil novej.

Ale necukalo mi to, ani kdyz ten vstrik tekl. Myslim, ze problem bude jinde. Napred ho jen zkus odpojit. Mela by se ti rozsvitit kontrolka diagnostiky a melo by to jet. Paklize ti diagnostika zhasina, vstrik, krome toho, ze tece, bude dobrej.

Kdysi jsem mluvil s jednim borcem, kterej tvrdil, kdyz 324td cuka, tak je to kostka na cerpadle. Jsou tam potenciometry, ktere muzou mit poskozene drahy a pak to spatne prevadi signal, nebo proud, nebo co tam jde.
Zkusil bych tedy pripadne vymenit tuto kostku.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět