

Třetí vstřik (slyšel jsem že řídicí či co, vedou k němu takové dva drátky :O) je dycky mokrý od nafty, myslíte že to je tím??? Ale proč to dalo na půl roku pokoj???

A na kolik by taková oprava přišla??
Moc děkuju za odpovědi, Lukáš
pokud to teče někde u těch drátků, tak ti nezbyde nic jiného než ten vštřik vyměnit. před časem stál asi 4500 kč. pokud ho budeš kupovat, tak se ptej u bosche a i v BMW. no až vyměníš ten vstřik tak můžeš pokračovat. pokud to bude dál cukat tak je tam snímač otáček na strváku nějaká řídící jednotka a taky samotné čerpadlo. ale před tím zkontroluj dodávku nafty, filtr a potrubí aby se nezazdušňovalo. průhledná hadička by měla být bez bublinek, mezi filtrem a čerpadlem. a taky by to asi chtělo diagnostiku, aby se vědelo zdali není něco v prdeli. máš co dělat, zdar!Lukas_e30 píše:Ahoj, už jsem vážně zoufalý, moje báwo mi škube.. Ale ne při studeném startu, až když se zahřeje... na půl roku to dalo pokoj a teď se to objevilo znovu...( Dycky kolísají otáčky mezi 500 a 1000 na volnoběh... Při jízdě to cuká.. Moooc nepřijemný...
(
Třetí vstřik (slyšel jsem že řídicí či co, vedou k němu takové dva drátky :O) je dycky mokrý od nafty, myslíte že to je tím??? Ale proč to dalo na půl roku pokoj???//?
A na kolik by taková oprava přišla??
Moc děkuju za odpovědi, Lukáš