
stav hydrostelu
stav hydrostelu
vim, ze se tu problematika hydrostelu resila trilionkrat, ale kdyz jsem je zbezne procital, nikde sem nenasel nejaky ustaleny a zabehnuty postup jak poznat, jestli je hydrostel kaput ci ok... da se to vubec? jde mi o to, ze mam vlastne tri m40 motory a jestli se da teda z tech 24 najit 8 dobrejch... 

uklízím garáž...
Re: stav hydrostelu
a vzhledem k tomu, ze lidstvo se vyvyji, me zajimaly nejaky novy pohledy na vec... zda nejsou, tak tim padem dikxhokus píše:...nikde sem nenasel nejaky ustaleny a zabehnuty postup...
uklízím garáž...
Re: stav hydrostelu
a ja se k tomuto tematu zeptam, muzou po stratu klepat?
jak dlouho?
dnes rano jsem startoval s otevrenymi dvermi a slysel je asi 2s .. pak to ztichlo ..
je tam jenom takovy mnohlem mirnejsi klepavy zvuk ..
prolizal jsem historii a az se otepli, zkusim se podivat na sprchovani (podle popisu, co to ma delat, to snad najdu
doufam 
petr
jak dlouho?
dnes rano jsem startoval s otevrenymi dvermi a slysel je asi 2s .. pak to ztichlo ..
je tam jenom takovy mnohlem mirnejsi klepavy zvuk ..
prolizal jsem historii a az se otepli, zkusim se podivat na sprchovani (podle popisu, co to ma delat, to snad najdu


petr
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U motorů s rozvodovým řetězem při startu nemusí cvakat hydroštely, ale řetězový rozvod. Pokud cokoliv při startu cvaká tak je to špatně.bmwm3 píše:Některé motory cvakají 1-2 sec, jiné třeba 3-4.. Aut, co měly motory s hydroštělama jsme měli/ i když počítám kámoše/ dohromady 6 a u všech to prostě chvilku cvakalo chvilku po studeným startu.., ať sierra, nebo B Omega.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nezlob se, ale já si to nemyslím.
Když nastartuju auto, tak si na 2-3 s zacvaká a pak je to v pohodě. Řekl mi to i můj mechanik, který zná 2,0 DOHC do posledního šroubku, protože jenom tenhle motor dělá už 7 let.. Notabene kamarád má B Omegu 2,0 16V a taky cvaká. Teď koupil 2000 najeto 100 000 a taky si po startu cvakne..

Když nastartuju auto, tak si na 2-3 s zacvaká a pak je to v pohodě. Řekl mi to i můj mechanik, který zná 2,0 DOHC do posledního šroubku, protože jenom tenhle motor dělá už 7 let.. Notabene kamarád má B Omegu 2,0 16V a taky cvaká. Teď koupil 2000 najeto 100 000 a taky si po startu cvakne..


tak vidis, ze jsem cet stary prispevky...Hanis píše:Anoxhokus píše:to je doba do natlakovani hydrostelu, ze? a zdravy hydrostel by si mel tlak udrzet? tudiz by se vlastne nemel dodatecne tlakovat... nebo ne?Hanis píše:Tak to upřesním po nastartování nemá nic cvakat. Pokud cváká třeba jen 3s tak je to špatně.

slo mi o to, jestli se da ci neda poznat hydrostel kdyz je vyndanej...
nekdo tu psal, ze je daval do sveraku...

uklízím garáž...
taky jsem nekde zaslechl ze pokud jsou "mekky" tak je to spatne - ale na zadnej mekke jsem nenarazil a stejne sem mel nejakej odepsanej
jinak co se tyka kratkodobyho cvakani tak bych taky nerek ze je to uplne spatne - musi se pocitat s tim ze je to auto uz treba 15 let stary a ze se to bude casem zhorsovat ale zase udajne to motoru nevadi - pokud to netluce furt - proste potrebuje cas nez se natlakuje, to je podle me jako kdyz reknes ze je spatne ze ti to netopi kdyz mas studenej motor - taky to neni zavada, akorat to neni "slyset" a taky si koupis auto ktery ti nebude v zime prvni 3 minuty topit
jinak co se tyka kratkodobyho cvakani tak bych taky nerek ze je to uplne spatne - musi se pocitat s tim ze je to auto uz treba 15 let stary a ze se to bude casem zhorsovat ale zase udajne to motoru nevadi - pokud to netluce furt - proste potrebuje cas nez se natlakuje, to je podle me jako kdyz reknes ze je spatne ze ti to netopi kdyz mas studenej motor - taky to neni zavada, akorat to neni "slyset" a taky si koupis auto ktery ti nebude v zime prvni 3 minuty topit
když musíš, tak ..... BMW
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Srovnáváš hovadinu. Žádný auto nebude topit pokud má studenej motor (pro rejpaly bez nezávislého topení) ať nový nebo starý vliv opotřebování na to nemá vliv. Narozdíl od principu topení hydroštely podléhají opotřebení a pokud začnou cvakat ať už z jakéhokoliv důvodu tak je to špatně. Netrvdím, že se stím nedá jezdit nebo se to nevyplatí opravovat to je věc jiná, ale cvakat nemají ani po nastartování ani nikdy jindy.darkeye píše:proste potrebuje cas nez se natlakuje, to je podle me jako kdyz reknes ze je spatne ze ti to netopi kdyz mas studenej motor - taky to neni zavada, akorat to neni "slyset" a taky si koupis auto ktery ti nebude v zime prvni 3 minuty topit
Klidně si koupím nové auto co při studeném motoru netopí, ale nikdy bych si nekoupil nové auto u kterého by něco cvakalo v motoru.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Obecně - hydroštely sou swině. Např kamarád si koupil uplně nové na Audi. A samo že mu to každou chvilku zaklape po nastartování. Dávaly se do aut proto, aby se prodloužily intervaly mezi štelováním vůle ventilů. Sice se intervaly zdvojnásobily, ale co interval to výměna za nové!!!! A to se vůbec nedodržuje (sám sem měl golfa, u kterého když nějaká hydro začala mlátit i po ohřátí motoru na 100%, k sem jí vyměnil za 'lepší':))) V moudré knize na Golfy udávaly, že ty hydro mohou mlátit - je to normální - až do uplného ohřátí motoru. Pakliže mlátí i pak - jsou v čudu. Já sem takto špatnou mláticí hydro našel tak, že sem po ohřádí motoru vzal šroubovák sundal víko ventilů a kde byly zavřené ventily tak sem na hydro zatlačil šroubovákem. Pakliže byly tvrdé - vůbec sem s nima nehnul - byly OK. Pakliže ale byly měkké - po přitlačení propružily - už sem je tahal ven a dával lepší:))) Tím že něco zamlátilo po nastartování, tím sem se časem už nezbýval. Bylo to odpuzující, ale podle brožury OK a motoru to neva:))) ŽE TO MLÁTÍ TAK 3 SEC PO NASTARTOVÁNÍ - UPLNĚ MORMÁLNÍ!!! Co to asi tak může dělat, když to nemá tlak oleje?? Sice v ideálním případě by měly hydroštesly tlak udržet, ale..... i funglovky si občas zamlátily.... je to v poho - hlavně prostě nesmí mlátit, když se motor ohřeje. Jo a pravidelně měnit oil!!!! Ten má na hydro veliky vliv. Když tam pak místo tekutého oilu teče mazut, rychle se ucpou a mlátí...