Zdravim,snad si mě ještě pamatuješ ze srazu CCM ...tmavá E30,m pruhy přes haupnu...každopádně si měl pravdu s tim pinem 1 a 7 takže tě musím pochválit,ale než se do toho mazání pustim,mám mít po celou dobu zaplý klíček nebo teprve až tam strčim ten drátek????
P.S: srazík byl super....
2: DC
nejdřív tam dáš drát - musí mít dobrej kontakt
potom otočíš kličkem do pozice se zapnutým zapalováním a chvilku čekáš než naskočej zelený diody a nezmizí nápis INSPECTION
potom vypneš zapalování a vyndáš drát
pokud máš dobrý baterky v přístrojovce, tak se nastavení udrží, pokud ne, může se to zase vrátit - potom je potřeba vyměnit akumulátory, které napájejí paměť přístrojovky
potom otočíš kličkem do pozice se zapnutým zapalováním a chvilku čekáš než naskočej zelený diody a nezmizí nápis INSPECTION
potom vypneš zapalování a vyndáš drát
pokud máš dobrý baterky v přístrojovce, tak se nastavení udrží, pokud ne, může se to zase vrátit - potom je potřeba vyměnit akumulátory, které napájejí paměť přístrojovky
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
před časem jsem po výměně oleje taky nuloval (plast 318 M40) a postupoval jsem podle rad a návodů co jsem dohledal tady na foru a zkoušel jsem spojit tu 7 s 19 přes 1Kohm odpor a furt nic, zkoušel jsem různý postupy s klíčkem ale furt nic. Tak jsem se nas... a udělal jsem to jako dřív u chromáka: bez odporu, jen drátem a ne zdířka/zdířka ale zdířka na kostru (šroub od tlumiče) a výsledek se dostavil na první pokus, vše snulované napoprvé 
E34 ruullleeeeezzzzzz
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
ty pokličky se budou určitě válet někde na vrakáči e30 nebo to nech od někoho přivézt z Němec z nějakýho vraku. Takhle bych to scháněl já...RobertV píše:když já mám ještě tu starou zásuvku,a zkoušel jsem to ale nic....a čistě náhodou,koukal jsem na ty tvé fotky,nevíš kde by se dali sehnat ty středy na ty origo elektrony?
E34 ruullleeeeezzzzzz