Prožente E30 na Vašem PC

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Kvidas
Příspěvky: 186
Registrován: 16. 04. 2006 15:08

Příspěvek od Kvidas » 15. 10. 2007 22:15

celkem i pekne drzii
ex E30 - akt. E36 - ...
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 18. 10. 2007 09:09

jak mivate casy na nurburgingu?? a s jakym autem?
taky bych potreboval trosku poradit jak zaznamenat jizdu do nejakeho videa, klasicky replay mi ve hre nefunguje..mam tam prazdno,trebaze jsem odjezdil uz nekolik okruhu(vesinou rezim free driving), zkousel jsem treba i race,ale at uz nastavim jakekoliv autko,tak za mnou bud vubec nejde,nebo se tahne sedesatkou.. kdyby slo nastavit aspon ghost mode :) nebo mate nejake tipy na zavody po netu ?? dik

jinak me zatim nejvic sedi 323 v uprave 335 :D je to zihadlo a ty dosud zverejnene M3ky mi moc nesedi,ale mam na to akorat mysitko,tak si hur zvykam na jizdu bokem a obcas mi vyleti plyn az moc rychle,nez bych chtel..
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 18. 10. 2007 12:56

Mně se s tim jezdí upe šíleně blbě :cry: :evil: :lol:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 18. 10. 2007 18:37

taky jezdim s myši a klavesami na klavesnici mam nastaveno takto:
šipka nahoru - plyn
šipka dolu - brzda
šipka vlevo - řazeni dolu
šipka vpravo - řazeni nahoru

u myšky mam pravy tlačitko nastaveny na ručku což se často hodi :D

ta m3e30 co je udělana na zakladě modelu 323ky podle mě naprosto nej auto v Raceru na drifty :twisted: jinak rad jezdim s car.ini 325ky od Ruffuse jen jsem změnil nastaveni podvozku komplet z car.ini m3e30ky a myslim změnil svornost diferaku na 35 ted je to super :P taky jsem změnil bačkory na černe aby to odpovidalo vzhledu meho auta... jen pod kapotou v realu mam m40 :oops:

jinak doporučuju auta 2002 turbo, m5e39 a astonmartin db9(hlavně db9 je opravdovy skvost dotařeny do naproste dokonalosti!) to jsou nej auta co jsem zatim potkal
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 18. 10. 2007 19:02

to Arman:: kdyztak mi hod nastaveni auta s tim M40 motorem,at si taky vyzkousim co vsechno ty rachtacky zvladnou :) nejlip s diferakem z dieslu.. at to mam verohodne :D
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 18. 10. 2007 19:20

to mam v realu m40 ale v Raceru mam 325 :P takhle jsem to myslel ;) m40 myslim ani nema smysl dělat tu urveš jen ručkou nebo hazenim autem ze strany na stranu :D

jinak jsem jezdil s super pomalym ale velmi dobře udělanym pažoutem 204 myslim a nebylo to uplně blby 8)

cose tyka Nurburgringu tak malokdy dojedu do konce jelikož vyletavam z tratě :oops: :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 18. 10. 2007 20:08

mam nejrychlejsi kolo na nurburgringu 10:04 ,zatim druha jizda, trat je dost tezka na nauceni,ale nektere casti uz umim dobre projizdet pod plynem,kde to neznajem,tak jedu dost opatrne, jenze s tou mrchou 335tkou to obcas i tak prestrelim na vyjezdu ze zatacky a uz mam hodiny.. ted jsem dojel jedno kolo s M3kou a bylo to 12:50 ,takze hruza..
kolik,ze je ten oficialni rekord?? :D
btw: v realu mam taky pod kapotou M40 :D
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 19. 10. 2007 15:39

Na nordschleife zatím 9:33 s mojí 3M5 :twisted: (označení 338 se mi nelíbilo). Bylo to ale se dvěma karambolama, po kterých bych v reálu asi nepokračoval :lol: . Závěrečnou třetinu si totiž nepamatuju a vynášivá zatáčka z kopce za horizontem a po delší rovince je prostě záludnost. Chtělo by to navigátora jak při rally :twisted:
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 19. 10. 2007 15:46

no to je pekny cas, jsem ted jeste v praci,tady mam sunku kompa,ale jestli si najdu chvilku doma,tak zkusim obkrouzit par kol,je to dost narocne na ciste projeti i bez blbnuti :D , jinak poradite jak s tim nahranim jizdy?? me to porad nechce fungovat.. v nejhorsim zkusim nejaky bbflashback,nebo neco takoveho.
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 22. 10. 2007 20:56

Zase trochu oživim tohle téma :D Od doby, co jsem uploadnul 325i, jsem s ní nejel. Vytáhnul jsem ji dneska na Nordschleife a hned třetí kolo jsem zajel 9:53:270. A prej, že je nedotáčivá :twisted: Jinak už mám zase s čím srovnávat a nenapadá mě, co bych v nastavení upravil. Připadá mi dostatečně věrohodná 8)
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 22. 10. 2007 21:18

jj, koukam, ze ti pribyla kara ve vozovem parku :D .at ti dobre slouzi.
bylo by tezke udelat 316i s M40 motorem do raceru? :wink:
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 22. 10. 2007 21:23

Žádnej velkej problém by to nebyl. Stačí na netu najít graf krouťáku, překreslit ho do editoru a v car.ini ubrat hmotnost motoru a malinko posunout těžiště auta dozadu. Zejtra si na to snad chvilku najdu... :wink:
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 22. 10. 2007 21:36

velke diky :wink:
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2007 11:15

Napadla mě nějaká chřipka a včera jsem po práci skoro celé odpoledne prospal, takže uvidím dneska jestli tu 316i vytvořím. Radši ale nic závaznýho neslibuju :oops:
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 24. 10. 2007 11:19

v pohode, ono je to beztak dost podobne te dvaapuli :lol:
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 24. 10. 2007 11:32

neni tu někdo z plzně kdo by mi to všechno "nahrál" do noťasu...? já jsem na tyhle věci antitalent :oops:

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2007 19:06

Tak ta 316i je větší oříšek než jsem si myslel. Nepodařilo se mi k ní na netu najít křivku krouťáku ani jiné podrobnější info. Z běžně udávaných maximálních hodnot jsem se křivku pokusil odhadnout. Nenašel jsem ani převodové stupně, takže převodovku jsem nechal z 325i. Diff jsem dal otevřený s poměrem 4.10 : 1. Odstranil jsem zadní stabilizátor a podvozek obecně změkčil. S 316i jsem v životě nejel, takže výsledek je takový všelijaký (skoro jako stará Dáčie :twisted: )

http://www.edisk.cz/stahni/63530/BMW_31 ... .23MB.html

Jako kompenzaci za případné trauma s předešlým vozem dávám k dispozici E30 s motorem S38B38 (z e34 M5 3,8l)

http://www.edisk.cz/stahni/74773/BMW_3M ... .92MB.html
Naposledy upravil(a) ruffus dne 24. 10. 2007 21:47, celkem upraveno 2 x.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2007 19:32

s 316i na Nordschleiffe 10:40.042 :twisted: :shock:
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
RobCz
Příspěvky: 533
Registrován: 26. 07. 2004 16:38
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od RobCz » 24. 10. 2007 20:23

do te vytocene trojky mi to prijde docela podobne realu,ale dal je to trosku mrtve,na mnoha rovinkach jsem mel problem se dostat pres 140km/h na ctverku, nastaveni podvozku docela odpovida,mozna real je mene citlivejsi na pohyb volantem,ale ja mam taky verzi bez posilovace.
no,prvni kolo jsem zvladl za 12:06 :oops: se dvemi hodinami. diky moc
uz vim,co chci na vanoce... 3,5 rulezz :twisted:
ex. BMW E30 316i

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 10. 2007 20:44

Asi by se musel změnit koeficient odporu vzduchu nebo pneumatik, to sem nechával původní na všechna auta ještě z 323i, jinak už nevím, čím by to bylo. 0-100 km/h má o něco rychlejší než tabulková hodnota, ale potom nad 140 skoro umře, přesně jak píšeš. :?
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Odpovědět