Prožente E30 na Vašem PC
jak mivate casy na nurburgingu?? a s jakym autem?
taky bych potreboval trosku poradit jak zaznamenat jizdu do nejakeho videa, klasicky replay mi ve hre nefunguje..mam tam prazdno,trebaze jsem odjezdil uz nekolik okruhu(vesinou rezim free driving), zkousel jsem treba i race,ale at uz nastavim jakekoliv autko,tak za mnou bud vubec nejde,nebo se tahne sedesatkou.. kdyby slo nastavit aspon ghost mode
nebo mate nejake tipy na zavody po netu ?? dik
jinak me zatim nejvic sedi 323 v uprave 335
je to zihadlo a ty dosud zverejnene M3ky mi moc nesedi,ale mam na to akorat mysitko,tak si hur zvykam na jizdu bokem a obcas mi vyleti plyn az moc rychle,nez bych chtel..
taky bych potreboval trosku poradit jak zaznamenat jizdu do nejakeho videa, klasicky replay mi ve hre nefunguje..mam tam prazdno,trebaze jsem odjezdil uz nekolik okruhu(vesinou rezim free driving), zkousel jsem treba i race,ale at uz nastavim jakekoliv autko,tak za mnou bud vubec nejde,nebo se tahne sedesatkou.. kdyby slo nastavit aspon ghost mode

jinak me zatim nejvic sedi 323 v uprave 335

ex. BMW E30 316i
taky jezdim s myši a klavesami na klavesnici mam nastaveno takto:
šipka nahoru - plyn
šipka dolu - brzda
šipka vlevo - řazeni dolu
šipka vpravo - řazeni nahoru
u myšky mam pravy tlačitko nastaveny na ručku což se často hodi
ta m3e30 co je udělana na zakladě modelu 323ky podle mě naprosto nej auto v Raceru na drifty
jinak rad jezdim s car.ini 325ky od Ruffuse jen jsem změnil nastaveni podvozku komplet z car.ini m3e30ky a myslim změnil svornost diferaku na 35 ted je to super
taky jsem změnil bačkory na černe aby to odpovidalo vzhledu meho auta... jen pod kapotou v realu mam m40 
jinak doporučuju auta 2002 turbo, m5e39 a astonmartin db9(hlavně db9 je opravdovy skvost dotařeny do naproste dokonalosti!) to jsou nej auta co jsem zatim potkal
šipka nahoru - plyn
šipka dolu - brzda
šipka vlevo - řazeni dolu
šipka vpravo - řazeni nahoru
u myšky mam pravy tlačitko nastaveny na ručku což se často hodi

ta m3e30 co je udělana na zakladě modelu 323ky podle mě naprosto nej auto v Raceru na drifty



jinak doporučuju auta 2002 turbo, m5e39 a astonmartin db9(hlavně db9 je opravdovy skvost dotařeny do naproste dokonalosti!) to jsou nej auta co jsem zatim potkal

to mam v realu m40 ale v Raceru mam 325
takhle jsem to myslel
m40 myslim ani nema smysl dělat tu urveš jen ručkou nebo hazenim autem ze strany na stranu 
jinak jsem jezdil s super pomalym ale velmi dobře udělanym pažoutem 204 myslim a nebylo to uplně blby
cose tyka Nurburgringu tak malokdy dojedu do konce jelikož vyletavam z tratě




jinak jsem jezdil s super pomalym ale velmi dobře udělanym pažoutem 204 myslim a nebylo to uplně blby

cose tyka Nurburgringu tak malokdy dojedu do konce jelikož vyletavam z tratě



mam nejrychlejsi kolo na nurburgringu 10:04 ,zatim druha jizda, trat je dost tezka na nauceni,ale nektere casti uz umim dobre projizdet pod plynem,kde to neznajem,tak jedu dost opatrne, jenze s tou mrchou 335tkou to obcas i tak prestrelim na vyjezdu ze zatacky a uz mam hodiny.. ted jsem dojel jedno kolo s M3kou a bylo to 12:50 ,takze hruza..
kolik,ze je ten oficialni rekord??
btw: v realu mam taky pod kapotou M40
kolik,ze je ten oficialni rekord??

btw: v realu mam taky pod kapotou M40

ex. BMW E30 316i
Na nordschleife zatím 9:33 s mojí 3M5
(označení 338 se mi nelíbilo). Bylo to ale se dvěma karambolama, po kterých bych v reálu asi nepokračoval
. Závěrečnou třetinu si totiž nepamatuju a vynášivá zatáčka z kopce za horizontem a po delší rovince je prostě záludnost. Chtělo by to navigátora jak při rally 



no to je pekny cas, jsem ted jeste v praci,tady mam sunku kompa,ale jestli si najdu chvilku doma,tak zkusim obkrouzit par kol,je to dost narocne na ciste projeti i bez blbnuti
, jinak poradite jak s tim nahranim jizdy?? me to porad nechce fungovat.. v nejhorsim zkusim nejaky bbflashback,nebo neco takoveho.

ex. BMW E30 316i
Tak ta 316i je větší oříšek než jsem si myslel. Nepodařilo se mi k ní na netu najít křivku krouťáku ani jiné podrobnější info. Z běžně udávaných maximálních hodnot jsem se křivku pokusil odhadnout. Nenašel jsem ani převodové stupně, takže převodovku jsem nechal z 325i. Diff jsem dal otevřený s poměrem 4.10 : 1. Odstranil jsem zadní stabilizátor a podvozek obecně změkčil. S 316i jsem v životě nejel, takže výsledek je takový všelijaký (skoro jako stará Dáčie
)
http://www.edisk.cz/stahni/63530/BMW_31 ... .23MB.html
Jako kompenzaci za případné trauma s předešlým vozem dávám k dispozici E30 s motorem S38B38 (z e34 M5 3,8l)
http://www.edisk.cz/stahni/74773/BMW_3M ... .92MB.html

http://www.edisk.cz/stahni/63530/BMW_31 ... .23MB.html
Jako kompenzaci za případné trauma s předešlým vozem dávám k dispozici E30 s motorem S38B38 (z e34 M5 3,8l)
http://www.edisk.cz/stahni/74773/BMW_3M ... .92MB.html
Naposledy upravil(a) ruffus dne 24. 10. 2007 21:47, celkem upraveno 2 x.
do te vytocene trojky mi to prijde docela podobne realu,ale dal je to trosku mrtve,na mnoha rovinkach jsem mel problem se dostat pres 140km/h na ctverku, nastaveni podvozku docela odpovida,mozna real je mene citlivejsi na pohyb volantem,ale ja mam taky verzi bez posilovace.
no,prvni kolo jsem zvladl za 12:06
se dvemi hodinami. diky moc
uz vim,co chci na vanoce... 3,5 rulezz
no,prvni kolo jsem zvladl za 12:06

uz vim,co chci na vanoce... 3,5 rulezz

ex. BMW E30 316i