M20B25 - Generálka hlavy, návod, otázky, postřehy.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 30. 12. 2010 12:55

Fuseon píše:chalani, nastavil som vole na 0.25 a hlava stale cvaka ako besny sijaci stroj, vacka zodrata nieje, na vahadielka zvrchu nevidim, co mam spravit? dakujem za kazdu radu
Maže se ti dobře vačka?Máš tam opravdu těch 0,25?Pokud ano tak máš zbroušený kameny na vahadlech co se otírají o vačku,nebo excentry pro vymezení vůlí ventilů mají vyklepanou plošku.Řešení - koupit nové.
Obrázek

Oldman
člen E30.cz
Příspěvky: 757
Registrován: 28. 07. 2006 15:01
Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574

Příspěvek od Oldman » 30. 12. 2010 13:59

Nečítal som to celé,ale myslím že keď je dole hlava,stojí za to spasovať sacie a výfukové kanály ,s potrubím,na TF je o tom velký pokec
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 31. 12. 2010 07:52

DVORIS píše:
Fuseon píše:chalani, nastavil som vole na 0.25 a hlava stale cvaka ako besny sijaci stroj, vacka zodrata nieje, na vahadielka zvrchu nevidim, co mam spravit? dakujem za kazdu radu
Maže se ti dobře vačka?Máš tam opravdu těch 0,25?Pokud ano tak máš zbroušený kameny na vahadlech co se otírají o vačku,nebo excentry pro vymezení vůlí ventilů mají vyklepanou plošku.Řešení - koupit nové.
a merky si daval mezi konik/vahadlo a ventil a nebo mezi konik a vacku< je lepsi to dat mezi konik a vacku, na ventilu je to obcas uz vytukany do dulku a pak ta merka meri nesmysli, jeste se koukni jak strika olej z ty listy co je jako sprcha propojena mezi koncem a zacatkem hlavy, obcas bejva pricpana aspatne to sprchuje a proto to klepe :wink:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 31. 12. 2010 08:47

ked dam dole viko maze to to krane, je to cele od oleja, meral som mezi driekom ventilu a konikom, skusim to medzi vackou a vahadlom :) inak vela ludi mi povedalo ze to ide krasne tak som asi precitliveli, inak motor ide nadherne, drzi otacky proste len tak si bubloce :)
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 31. 12. 2010 09:36

a kolik mas najeto na oleji< ona kazda M20 ma cvakaci zvuk, proste to je knstrukci motoru, a holt ty leta tomu taky nepridaji, ale v ramci ucha to je min cvakajici jak m 40 pred smrti :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 31. 12. 2010 13:37

maca píše:a kolik mas najeto na oleji< ona kazda M20 ma cvakaci zvuk, proste to je knstrukci motoru, a holt ty leta tomu taky nepridaji, ale v ramci ucha to je min cvakajici jak m 40 pred smrti :lol:
No,troufnu si oponovat,já jsem slyšel x krát M20 M10 bez cvakání,motor šel doslova sametově :wink: Jinak vyměň si ty excentry pro seřízení vůlí ventilů,finančně tě to nesrazí na kolena a rozdíl je slyšitelný :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 31. 12. 2010 17:58

oki este skusim tu volu medzi vackou a vahadlom, keby to nebolo lepsie, kupim nove excentre :) dakujem za rady, a suhlasim s dvorisom, ja tiez som pocul vlastne skoro nepocul ventili na podobnych motoroch M30 a M20 lenze tie boli trosku vymazlene :)
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Denisa
Příspěvky: 44
Registrován: 29. 04. 2011 21:31
Bydliště: most

rysky rozvodu

Příspěvek od Denisa » 28. 09. 2011 20:34

poradi nekdo kde jsou rysky rozvodu dekuji na m20b25

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 28. 09. 2011 22:42

na hlavě jsou na rozvodovém kole :
Obrázek

a dole na klice je na řemeničce je ryska a na prsách motoru je "véčko"

Obrázek
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
zdenko
člen E30.cz
Příspěvky: 1118
Registrován: 02. 02. 2008 16:49
Bydliště: bratislava

Příspěvek od zdenko » 06. 07. 2012 15:38

Chystam sa na vymenu gufer na ventiloch bez demontaze hlavy, je to sposob akym som to este nerobil, tak sa informujem ako na to: z pripravku som pochopil, ze vyberem sviecku a namontujem miesto nej hadicu ktora bude tlacena kompresorom aby ventil nepadol do valcu a dalej? Vyberem gufero aj ked je ventil na svojom mieste a je vytlacany vzduchom?

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 06. 07. 2012 18:35

To jsem zvědavej jak tam dáš zpět pružiny, na vzduchu asi neuděláš takový tlak aby ti nespadly, kor když už budou lehce podfukovat, i kroužky, hlavně zaharetovat motor jinak ho roztočíš

Uživatelský avatar
lucky325i
Příspěvky: 803
Registrován: 16. 04. 2004 01:15
Bydliště: Florida

Příspěvek od lucky325i » 06. 07. 2012 23:32

Vzduchem to podle me neudrzis. staci aby jsi lehce primacknul ventyl az ho budes zajistovat a tlak ti utece a ventyl spadne dolu. Navic zajisteni motoru. Stejnej efekt si myslim by to melo i kdyby jsi misto vzduchu pouzil olej do valce a druhej tlacil pres kliku aby jsi udrzel tlak. Ten ventyl ma docela malou plochu a staci malo a mezirka je tam hned.

Co me napada kdyz budes mit pist uplne nahore aby ti nespadnul ventyl dolu az budes menit gufera ho zkusit udrzet magetem takove to ukazovatko ale nevim jestli by to proslo pres tu podlozku co je nahore na pruzine a jestli by jsi ho na tom udrzel nez ho zajistis.

Jinak k tve otazce gufero vymenis kdyz je tam ventyl. Spravne se gufero nasazuje az kdyz je ventyl v hlave. nasadis na konec ventylu takovou cepicku /brcko ktera je vetsinou u novejch gufer a pres ni pretahnes gufero to je aby jsi ho neposkodil o ty drazky co jsou na ventylu. Zaklepnes ho. Sem to delal dlouhym oriskem z gola sady aby to sedlo presne na prumer gufera a ta gumicka zalezla dovnitr toho orechu. Ten krouzek gufera je dost mekkej takze se necha lehce znicit naklepnout na krivo atd. Ale jde to nasadit i bez cepicky.

Snad tady nepisu nesmysl. :D
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."

Odpovědět