
Zhasinanie M20B20-problem pretrvava
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Cca 1/2 hodiny motor krasne vrnel, takze pochybujem. Habdra nemala odkial, nakolko som vsetko citil, lestil potrubia zvnutra a tak, takze cez sanie urcite nie.milo píše:mozno uplna hovadina .. ale nenasal sa ti do motora nejaky bordel? kus izolacky alebo nieco take
Skusim pozriet nastavenie rozvodu, ci nahodou nepreskocil, ale podla informacii skusenejsich to na rozvod nevyzera.

Uz ma to pomaly sere, sa naserem a upgradnem na 2.5i

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Čau,
ještě to furt zlobí?
1. Tak mě napadlo, v úvodu píšeš, že po odpojení lambdy žádná změna. To může ukazovat na fakt, že ta lambda je špatná...
2. Měřil jsi zapalovací kabely. Předpokládám že odpor. To jsem dělal taky, a na diagnostice mě borec poučil, že kabely se poznají jen při přeměření osciloskopem za chodu. Měl pravdu... Já osobně bych udělal tenhle test zapalování: vyšrouboval bych svíčky, přidržel na motoru aby byly ukostřené a sledoval, jestli všechny házejí jiskru.
3. Co zkusit změřit tlaky ve válcích?
ještě to furt zlobí?
1. Tak mě napadlo, v úvodu píšeš, že po odpojení lambdy žádná změna. To může ukazovat na fakt, že ta lambda je špatná...
2. Měřil jsi zapalovací kabely. Předpokládám že odpor. To jsem dělal taky, a na diagnostice mě borec poučil, že kabely se poznají jen při přeměření osciloskopem za chodu. Měl pravdu... Já osobně bych udělal tenhle test zapalování: vyšrouboval bych svíčky, přidržel na motoru aby byly ukostřené a sledoval, jestli všechny házejí jiskru.
3. Co zkusit změřit tlaky ve válcích?