Zhasinanie M20B20-problem pretrvava

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 29. 12. 2004 13:56

Jojo, to je možný, kamoš jednou našel ve váze na 530 vcuclou hadru na utírání měrky... Taky to hovno jelo! :lol:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 12. 2004 00:38

milo píše:mozno uplna hovadina .. ale nenasal sa ti do motora nejaky bordel? kus izolacky alebo nieco take :)
Cca 1/2 hodiny motor krasne vrnel, takze pochybujem. Habdra nemala odkial, nakolko som vsetko citil, lestil potrubia zvnutra a tak, takze cez sanie urcite nie.

Skusim pozriet nastavenie rozvodu, ci nahodou nepreskocil, ale podla informacii skusenejsich to na rozvod nevyzera. :?

Uz ma to pomaly sere, sa naserem a upgradnem na 2.5i :twisted:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

jaban
Příspěvky: 13
Registrován: 01. 12. 2004 17:51
Bydliště: mostecko

Příspěvek od jaban » 30. 12. 2004 01:01

nesaje ti to nekde falesny vzduch ?napriklad raskla hadice sani za vahou vzduchu ?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 12. 2004 01:06

jaban píše:nesaje ti to nekde falesny vzduch ?napriklad raskla hadice sani za vahou vzduchu ?
falosny luft ci uz v sani alebo pred lambdou nesposobi vypadky valcov, akurat sa bude klepat alebo bude nestabilny volnobeh a spotreba.

Ale dik aj za snahu :cry:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

jaban
Příspěvky: 13
Registrován: 01. 12. 2004 17:51
Bydliště: mostecko

Příspěvek od jaban » 30. 12. 2004 01:12

tak vem mulimetr a promer kabely od vstriku k ridici jednotce, jestli neni nejaky preruseny...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 12. 2004 01:20

jaban píše:tak vem mulimetr a promer kabely od vstriku k ridici jednotce, jestli neni nejaky preruseny...
Stalo sa. Premerana komplet mot. elektrika aj zapalovacie kabely. :cry:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 03. 01. 2005 13:00

Čau,
ještě to furt zlobí?
1. Tak mě napadlo, v úvodu píšeš, že po odpojení lambdy žádná změna. To může ukazovat na fakt, že ta lambda je špatná...
2. Měřil jsi zapalovací kabely. Předpokládám že odpor. To jsem dělal taky, a na diagnostice mě borec poučil, že kabely se poznají jen při přeměření osciloskopem za chodu. Měl pravdu... Já osobně bych udělal tenhle test zapalování: vyšrouboval bych svíčky, přidržel na motoru aby byly ukostřené a sledoval, jestli všechny házejí jiskru.
3. Co zkusit změřit tlaky ve válcích?

Odpovědět