e30 cabrio- brzdy GALFER

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 26. 05. 2011 21:37

Nic lepšího z běžný produkce než je originál nevymyslíš. Jak o výdrži tak o nástupu brzdového účinku se jim nic nevyrovná. A nenech se oklamat není textar jako textar nebo jurid jako jurid o kotoučích ani nemluvě. Na první pohled je rozdíl víc než znatelnej.

PS: Kotouč galfer házel už v krabici.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Golfik
Příspěvky: 1013
Registrován: 25. 10. 2009 23:25

Příspěvek od Golfik » 26. 05. 2011 23:07

Ty Galfery za tuhle cenu mi nepříjdou moc zajmavý...Volil bych Brembo nebo klidně i ty ATE...dal bych si pozor jestli to není od sousedů z polska, zvolit vhodné desky(!), brzdovku a klasickej servis co brzdy potřebujou...musí to pak brzdit. Když to nebude stačit nemá cenu nic vymýšlet...plovoucí uložení, čtyřpíst atd... :)

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 27. 05. 2011 19:31

Golfik píše:Ty Galfery za tuhle cenu mi nepříjdou moc zajmavý...Volil bych Brembo nebo klidně i ty ATE...dal bych si pozor jestli to není od sousedů z polska, zvolit vhodné desky(!), brzdovku a klasickej servis co brzdy potřebujou...musí to pak brzdit. Když to nebude stačit nemá cenu nic vymýšlet...plovoucí uložení, čtyřpíst atd... :)
Ja nevim no, jak na ate tak na brembo i zimmermany jsem si vzdycky nasel neco co nebylo uplne OK :) je to asi tezky, nejspis bude i na tech galferech neco co neni v pohode, ale nema to tolik lidi a proto neni tolik zkusenosti.

koment za "galfery hazou uz v krabici" beru jako naprosto bezpredmetnej, ale dik.

Brzdy by mely byt zrepasovany, alespon konnyy rikal ze jsou fakt v peknym stavu, takze tam by snad problem byt nemel.... a taky rikal ze to moje brzdy hur nez iso :D
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 27. 05. 2011 19:40

V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 27. 05. 2011 19:43

Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...
Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?
Obrázek

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 27. 05. 2011 20:01

Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...
Cece dneska jsem se ti snazil 2x dovolat a neslo to, myslel jsem ze jsi nekde fuc ... chci ti vratit tu tyc ;-) a taky se domluvit na ty prohlidce moji garaze

Jako tezko rict no, klidne to muze byt tim posilovacem, vis jak moc ja do toho vidim :D ... :)
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 27. 05. 2011 20:02

DVORIS píše:
Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...
Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?
i to je varianta :).. Macku co ty na to? :D
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Golfik
Příspěvky: 1013
Registrován: 25. 10. 2009 23:25

Příspěvek od Golfik » 27. 05. 2011 20:06

Syrup píše:
DVORIS píše:
Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...
Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?
i to je varianta :).. Macku co ty na to? :D
Je to klidně možný když jsi mluvil o těch gumovejch brzdách :)

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 27. 05. 2011 20:08

Golfik píše:
Syrup píše:
DVORIS píše: Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?
i to je varianta :).. Macku co ty na to? :D
Je to klidně možný když jsi mluvil o těch gumovejch brzdách :)
nojono, jenze sezen 100% posilovac,... vlastne vim kde, novej, za 7 :D ...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 27. 05. 2011 20:31

:lol: To jsou zase výplody :lol:

Nejhorší variantu bych zvolil zimmerman+jurid,textar
jinak doporučuji vše originál BMW

Vyměnit posilovač rozhodně nepomůže :D Maximálně změní tuhost pedálu z brzdný účinkem nemá nic společného :!: :lol:

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 27. 05. 2011 20:41

Stany píše::lol: To jsou zase výplody :lol:

Nejhorší variantu bych zvolil zimmerman+jurid,textar
jinak doporučuji vše originál BMW

Vyměnit posilovač rozhodně nepomůže :D Maximálně změní tuhost pedálu z brzdný účinkem nemá nic společného :!: :lol:
Myslel jsem že to má kolega Syrup jako já u toura,tam už posilovač už moc neposiluje,pedál mám tvrdej jak beton,takže když chci ostřeji přibrzdit tak se musím fest opřít do pedálu,ale pokud má gumovej pedál tak to tipuju na vzduch v systému nebo nafukující se hadičky vlivem jejich kvality nebo stáří
Obrázek

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 27. 05. 2011 20:53

No je fakt ze pedal se mi nezda mrtvej, jen to proste nebrzdi- nijak zazracne... Abych to zaflekoval, musim vyvinout fakt velikou silu.. Spis by to chtelo asi porovnat s nejakou 325kou ktera ma vsechno v cajku...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 27. 05. 2011 20:57

Já vyměňuji posilovače při každé zástavbě motoru m50 a pedál jde pouze měkčeji a to působí dojem lepšího brzdného účinku.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 27. 05. 2011 21:05

Stany píše:Já vyměňuji posilovače při každé zástavbě motoru m50 a pedál jde pouze měkčeji a to působí dojem lepšího brzdného účinku.
Tak prozraď konkrétní typ :) :wink:
Obrázek

Golfik
Příspěvky: 1013
Registrován: 25. 10. 2009 23:25

Příspěvek od Golfik » 27. 05. 2011 21:19

Stany píše: pedál jde pouze měkčeji a to působí dojem lepšího brzdného účinku.
Takhle jsem to myslel...že prostě ten přenos není ideální a to pak nezachrání žádné kotouče res. desky...

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 28. 05. 2011 19:36

Syrup píše:
koment za "galfery hazou uz v krabici" beru jako naprosto bezpredmetnej, ale dik.
Zákazník si dodal novou sadu těchto "brzd" na X5, po montáži jemné vibrace při brždění které se odstranily až výměnou za originál komponenty takže trvzení že jsou v prdeli už v krabici je na místě. Osobně je mi jedno jestli si místo brzd dáš třeba balící papír, ale ptal si se na zkušenosti tak jsem se ti o jednu podělil.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 28. 05. 2011 20:49

ja bych jen prispel ze pokud se teda nevydas cestou vetsich brzd a zachovas stavajici tak bych to nijak neresil a flaknul tam jak uz nekdo psal kotouce brembo max a nejake lepsi desky k tomu :) myslis ze brdit to bude vic nez dobre :oops:
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 29. 05. 2011 22:25

DVORIS píše:Z vašich diskuzí vychází že vše je pomalu na hovno :lol: Bavíte se jak kdyby jste brzdili raketoplány,uvědomte si že nebrzdíte koně ale hmotu vozidla z dané rychlosti a pochybuju že ty naše vrány byť s nějakým swapem pod kapotou lícou víc jak 100km/h.předevčírem jsem testnul fest origo komponenty(ATE obyč nedrážkovaný),asi 10x po sobě jsem je zadupnul natvrdo do podlahy ze 140-160km/h a pouze se zbarvily kotouče.Žádný zvlnění ani úbytek brzdného účinku.Dej tam ty Gaflery nebo kup origo,dej do cajku trubky,hadice,kostky a podtlak s posilovačem a bude to fajn pokud nebudeš lítat dnes a denně po okruhu na doraz.
+1
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 29. 05. 2011 22:41

BobbySD píše:ja bych jen prispel ze pokud se teda nevydas cestou vetsich brzd a zachovas stavajici tak bych to nijak neresil a flaknul tam jak uz nekdo psal kotouce brembo max a nejake lepsi desky k tomu :) myslis ze brdit to bude vic nez dobre :oops:
brembo max se zdaji taky fajn, bohuzel se na e30 zrejme vubec nevyrabi, alespon je nemuzu nikde najit...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 09. 07. 2011 10:55

Já to tadync trochu vytáhnu.

Mam ted kotouce TRW a desticky tusim Lockheed. S vzkonama jsem byl spokojenej, ale kotouce uz zase koupou. Obcas se po rozjedu rozklepe cely auto jako ratlik a pomuze az prudke zadupnuti a pak znovurozjeti. Vim ze to bude spis trmenem, ty uz mam pripravene zrepasovane a kdyz budu menit trmeny, chci dat i nove kotouce a desticky. Mate neco s optimalnim pomerem cen/vykon? Je to do auta na normalni jezdeni, zadny drsny litani se s nim nekona.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět