e30 cabrio- brzdy GALFER
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nic lepšího z běžný produkce než je originál nevymyslíš. Jak o výdrži tak o nástupu brzdového účinku se jim nic nevyrovná. A nenech se oklamat není textar jako textar nebo jurid jako jurid o kotoučích ani nemluvě. Na první pohled je rozdíl víc než znatelnej.
PS: Kotouč galfer házel už v krabici.
PS: Kotouč galfer házel už v krabici.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Ty Galfery za tuhle cenu mi nepříjdou moc zajmavý...Volil bych Brembo nebo klidně i ty ATE...dal bych si pozor jestli to není od sousedů z polska, zvolit vhodné desky(!), brzdovku a klasickej servis co brzdy potřebujou...musí to pak brzdit. Když to nebude stačit nemá cenu nic vymýšlet...plovoucí uložení, čtyřpíst atd... 

Ja nevim no, jak na ate tak na brembo i zimmermany jsem si vzdycky nasel neco co nebylo uplne OKGolfik píše:Ty Galfery za tuhle cenu mi nepříjdou moc zajmavý...Volil bych Brembo nebo klidně i ty ATE...dal bych si pozor jestli to není od sousedů z polska, zvolit vhodné desky(!), brzdovku a klasickej servis co brzdy potřebujou...musí to pak brzdit. Když to nebude stačit nemá cenu nic vymýšlet...plovoucí uložení, čtyřpíst atd...

koment za "galfery hazou uz v krabici" beru jako naprosto bezpredmetnej, ale dik.
Brzdy by mely byt zrepasovany, alespon konnyy rikal ze jsou fakt v peknym stavu, takze tam by snad problem byt nemel.... a taky rikal ze to moje brzdy hur nez iso

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Cece dneska jsem se ti snazil 2x dovolat a neslo to, myslel jsem ze jsi nekde fuc ... chci ti vratit tu tycMacek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...

Jako tezko rict no, klidne to muze byt tim posilovacem, vis jak moc ja do toho vidim


e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
i to je variantaDVORIS píše:Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním...


e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Je to klidně možný když jsi mluvil o těch gumovejch brzdáchSyrup píše:i to je variantaDVORIS píše:Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?Macek píše:V Tvém případě bych začal posilovačem, dost často málo posiluje.. ale sehnat posilovač, kterej je 100% dobrý je trošku sázka do loterie... ideálně vyzkoušet v autě před vrakováním..... Macku co ty na to?

nojono, jenze sezen 100% posilovac,... vlastne vim kde, novej, za 7Golfik píše:Je to klidně možný když jsi mluvil o těch gumovejch brzdáchSyrup píše:i to je variantaDVORIS píše: Nebo vyřešit zástavbu z něčeho jiného-modernějšího a kompatibilního s E30?.. Macku co ty na to?

e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Myslel jsem že to má kolega Syrup jako já u toura,tam už posilovač už moc neposiluje,pedál mám tvrdej jak beton,takže když chci ostřeji přibrzdit tak se musím fest opřít do pedálu,ale pokud má gumovej pedál tak to tipuju na vzduch v systému nebo nafukující se hadičky vlivem jejich kvality nebo stáříStany píše:To jsou zase výplody
Nejhorší variantu bych zvolil zimmerman+jurid,textar
jinak doporučuji vše originál BMW
Vyměnit posilovač rozhodně nepomůžeMaximálně změní tuhost pedálu z brzdný účinkem nemá nic společného
![]()
No je fakt ze pedal se mi nezda mrtvej, jen to proste nebrzdi- nijak zazracne... Abych to zaflekoval, musim vyvinout fakt velikou silu.. Spis by to chtelo asi porovnat s nejakou 325kou ktera ma vsechno v cajku...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zákazník si dodal novou sadu těchto "brzd" na X5, po montáži jemné vibrace při brždění které se odstranily až výměnou za originál komponenty takže trvzení že jsou v prdeli už v krabici je na místě. Osobně je mi jedno jestli si místo brzd dáš třeba balící papír, ale ptal si se na zkušenosti tak jsem se ti o jednu podělil.Syrup píše:
koment za "galfery hazou uz v krabici" beru jako naprosto bezpredmetnej, ale dik.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
ja bych jen prispel ze pokud se teda nevydas cestou vetsich brzd a zachovas stavajici tak bych to nijak neresil a flaknul tam jak uz nekdo psal kotouce brembo max a nejake lepsi desky k tomu
myslis ze brdit to bude vic nez dobre 


http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
+1DVORIS píše:Z vašich diskuzí vychází že vše je pomalu na hovnoBavíte se jak kdyby jste brzdili raketoplány,uvědomte si že nebrzdíte koně ale hmotu vozidla z dané rychlosti a pochybuju že ty naše vrány byť s nějakým swapem pod kapotou lícou víc jak 100km/h.předevčírem jsem testnul fest origo komponenty(ATE obyč nedrážkovaný),asi 10x po sobě jsem je zadupnul natvrdo do podlahy ze 140-160km/h a pouze se zbarvily kotouče.Žádný zvlnění ani úbytek brzdného účinku.Dej tam ty Gaflery nebo kup origo,dej do cajku trubky,hadice,kostky a podtlak s posilovačem a bude to fajn pokud nebudeš lítat dnes a denně po okruhu na doraz.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
brembo max se zdaji taky fajn, bohuzel se na e30 zrejme vubec nevyrabi, alespon je nemuzu nikde najit...BobbySD píše:ja bych jen prispel ze pokud se teda nevydas cestou vetsich brzd a zachovas stavajici tak bych to nijak neresil a flaknul tam jak uz nekdo psal kotouce brembo max a nejake lepsi desky k tomumyslis ze brdit to bude vic nez dobre
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Já to tadync trochu vytáhnu.
Mam ted kotouce TRW a desticky tusim Lockheed. S vzkonama jsem byl spokojenej, ale kotouce uz zase koupou. Obcas se po rozjedu rozklepe cely auto jako ratlik a pomuze az prudke zadupnuti a pak znovurozjeti. Vim ze to bude spis trmenem, ty uz mam pripravene zrepasovane a kdyz budu menit trmeny, chci dat i nove kotouce a desticky. Mate neco s optimalnim pomerem cen/vykon? Je to do auta na normalni jezdeni, zadny drsny litani se s nim nekona.
Mam ted kotouce TRW a desticky tusim Lockheed. S vzkonama jsem byl spokojenej, ale kotouce uz zase koupou. Obcas se po rozjedu rozklepe cely auto jako ratlik a pomuze az prudke zadupnuti a pak znovurozjeti. Vim ze to bude spis trmenem, ty uz mam pripravene zrepasovane a kdyz budu menit trmeny, chci dat i nove kotouce a desticky. Mate neco s optimalnim pomerem cen/vykon? Je to do auta na normalni jezdeni, zadny drsny litani se s nim nekona.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA