Koupě e39

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 27. 12. 2010 21:45

ja ti reknu tvuj nazor :lol: chces si koupit passata a pak se mlatit do hlavy :lol: :twisted:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Cossie
Příspěvky: 32
Registrován: 25. 08. 2009 20:38
Bydliště: praha-východ

Příspěvek od Cossie » 27. 12. 2010 22:26

Tak nějak když to shrnu : kupovat jakýkoli starší diesel je vždy sázka do loterie, protože nikdy člověk neví kolik to auto mělo najeto (těžko si někdo kupoval diesel, aby jezdil 10tkm ročně ...) a hodně záleží jak se k tomu předchozí majitel choval (znám např člověka, kterej má omegu 2,5 TD od nové - dnes najeto cca 370 tkm a ten na ni nedá dopustit, nikdy žádnej problém s motorem). A zrovna V6 TDI od koncernu je jeden z nejhorších motorů co vyrobili a ceny ND na tohle auto mi přijdou jak když člověk vlastní RR, třeba čerpadlo v nádrži stojí 120 000 Kč ..... a už jsem viděl pár aut s tímhle čerpadlem podělaným, pak auta co po 100 tkm mají ohoblovaný vačky atd.

Co se passatu týká, tak přední náprava odchází, ale nepřijde mi to tak tragický (asi stejně jako u e39) jak se o tom povídá, jízdní vlastnosti mě nijak nenadchly, relativně komfortní to je, ale něco extra na tom nevidím, motory 1.9 TDI jsou celkem bezproblémové, což se rozhodně o 2.0 říct nedá a už vůbec ne o variantě CR, jinak občasné problémy jako každé jiné auto. Kultivovanost toho motoru je ale opravdu špatná.

E39 si mě získala tím jak je to auto "jednoduše" postavené, že každý člověk co nevidí auto poprvé si dokáže udělat spoustu věcí sám. Bohužel passat za stejnou cenu jako 39 bude zpravidla novější, tudíž bude mít nahrkáno i méně km a většinou bude mít tedy i méně poruch.

A ještě k té naftě - Shell má jednu z nejhorších naft v čr.
BMW 528 e39´96 , 18", Oxford green metallic, Eibach -30mm, Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes, xenony

Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 28. 12. 2010 02:01

Night.chimera píše:ja ti reknu tvuj nazor :lol: chces si koupit passata a pak se mlatit do hlavy :lol: :twisted:
Tak přesně na takovýto názor jsem od člověka, jako jsi ty, čekal :lol:


Mimochodem pozdravuje tě Adam :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 28. 12. 2010 14:32

Cossie píše:Tak nějak když to shrnu : kupovat jakýkoli starší diesel je vždy sázka do loterie, protože nikdy člověk neví kolik to auto mělo najeto (těžko si někdo kupoval diesel, aby jezdil 10tkm ročně ...) a hodně záleží jak se k tomu předchozí majitel choval ...
Na tomhle se tady urcite shodnem vsichni.

Cerpadlo v nadrzi 120 000,- ? To je snad preklep ne?

Uživatelský avatar
Cossie
Příspěvky: 32
Registrován: 25. 08. 2009 20:38
Bydliště: praha-východ

Příspěvek od Cossie » 28. 12. 2010 18:54

to bohužel překlep není a X díl stojí "jenom" asi 98 000 ..... a takovýhle dílu je na superbu více ....
BMW 528 e39´96 , 18", Oxford green metallic, Eibach -30mm, Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes, xenony

Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 01. 2011 00:57

nemam cas to lustit, ale mam zalusk na a6 quatro 2,5 tdi v6 110kw cca 2000..... mate nekdo????
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 03. 01. 2011 11:21

na A6 mám zálusk taky, ale prý se tam hodně projíždí vačky a odchází čerpadlo.
Passat se s e39 jízdním komfortem nedá srovnávat - je to pořád koncern- jediný, co to má navíc, je schvránka na deštník :-)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 03. 01. 2011 12:04

Týhle starý vráně od Audi bych se obloukem vyhnul. Kamarád jí kdysy "vyměnil" za e39 a brečel každej den... že to byla osudová chyba. Už jen ten "požitek" z jízdy je úplně jinde...

a to i tu novější verze A6 to stojí za vyliž prd...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 03. 01. 2011 13:18

Iwan píše:nemam cas to lustit, ale mam zalusk na a6 quatro 2,5 tdi v6 110kw cca 2000..... mate nekdo????
Dyť to je ten samý motor, který se dával do oněch passatů a aspousta lidí tvrdí, že je poruchový, ne?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 03. 01. 2011 14:09

Míšánek píše:
Iwan píše:nemam cas to lustit, ale mam zalusk na a6 quatro 2,5 tdi v6 110kw cca 2000..... mate nekdo????
Dyť to je ten samý motor, který se dával do oněch passatů a aspousta lidí tvrdí, že je poruchový, ne?
on tam da iwan stejne W8 z passata a jeste navic da turbo tak je jedno ze si koupi poruchovej motor :lol:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 03. 01. 2011 14:51

Tak co jsem mluvil s kamaradem, tak tech 2,5 V6 jsou snad 4 nebo jeste vic druhu a ani ten nejvychytanejsi neni zrovna bezproblémovej :lol:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 03. 01. 2011 15:12

Mám Passata MY2010 a s komfortem jakékoliv E39 se to nedá srovnávat, porovnávejte porovnatelné, vždyť ta auta jsou jiná třída :!:

Jinak ohledně poruchovosti, na předchozím (2.O TDi PD) cca v 50k odešlo čerpadlo v nádrži, cca v 70k jeden vstřik. Ve 166k preventivně měněno turbo (pískalo, ale to dělalo zhruba od 100k furt stejně). Jinak nic. Najeto 180k za 3 roky a něco.

Současný model má aktuálně 60k a zatím vůbec nic, tak uvidíme. Jo a objektivně to současný CR výrazně míň chrochtá. Jezdí se s tím příjemně, ale BMW řady 5 je vážně někde jinde, věřte mi :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 03. 01. 2011 15:36

Pánové co máte na mysli jízdním komfortem?
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 03. 01. 2011 16:28

Semry píše:Pánové co máte na mysli jízdním komfortem?
Vše od uchopení klíčků do ruky, po otevírání a zavírání dveří, posezu, výhledu, mocnosti jednotlivých prvků, kvality provedení a stylu provedení, vibrace, posez, výhled, celkové uskopokojení, ovladatelnost atd atd atd....ani A6 z roku 2008 se nerovná e39 natož e60.

Měl jsem možnost vyzkoušet všechny modely i ve stejný motorizaci (e39 530dA, A6 3.0TDI, e60 530D vše v automatu) o tý starý vráně 2.5TDI netřeba mluvit... :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 03. 01. 2011 18:54

Aha, já beztak TDI považuju za motor pro masy, vyhoněný výkon, turboefekt (aby všichni měli pocit že to jede) a nízká spotřeba, víc je nezajímá, že to má zvuk jak traktor, za studena se to klepe to už je věc vedlejší. Nevim jak je na tom 2,5 TDI, ale zatím co jsem jel v 1,9 a 2,0 tak tomu tak bylo. A6 je koncernový auto a vždycky bude o třídu níž i když se přímo srovnává s vrcholem třídy (což nechápu). Co se týče "vašeho jízdího komfortu" bývá to devízou Mercedesu ale s éčkem mám málo zkušeností, a hlavně třeba interiér mi přijde neosobní, to je ale asi věcí vkusu. Hlavním mínuse bude oproti E39 dost usedlý desing a nepatrně vyšší cena.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Cossie
Příspěvky: 32
Registrován: 25. 08. 2009 20:38
Bydliště: praha-východ

Příspěvek od Cossie » 03. 01. 2011 20:30

Pokud vezmu jízdní komfort jako odhlučnění vozu, utlumení podvozku při přejezdu nerovností apod, tak za sebe mohu jednoznačně říct, že v tomhle vede jednozačně Merecedes - a konkrétně éčko W211 je v tomhle fakt super, přístrojovka taky moc pěkná, slušný audio atd., jenže druhá stránka věci je, že se s tim nedá jezdit moc svižně (respektive dá, ale člověk vůbec netuší co to auto pod ním dělá :-( ) - v tomhle je pro mě ideálním kompromisem E39 na sníženém podvozku.

Passat je takovej nemastnej neslanej a to samý mi přijde A6, tyhle auta jsou prostě takový "neosobní" - design je sice subjektivní záležitost, ale třeba konkrétně přístrojovka v té A6 mi přijde tragická.

Jinak největším zklamáním z aut, v kterých jsem měl možnost se svézt byl jednoznačně Lexus GS300 ......
BMW 528 e39´96 , 18", Oxford green metallic, Eibach -30mm, Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes, xenony

Obrázek

Odpovědět