Koupě e39
- Night.chimera
 - Příspěvky: 2639
 - Registrován: 12. 08. 2004 17:30
 - Bydliště: Praha 5
 
Tak nějak když to shrnu : kupovat jakýkoli starší diesel je vždy sázka do loterie, protože nikdy člověk neví kolik to auto mělo najeto (těžko si někdo kupoval diesel, aby jezdil 10tkm ročně ...) a hodně záleží jak se k tomu předchozí majitel choval (znám např člověka, kterej má omegu 2,5 TD od nové - dnes najeto cca 370 tkm a ten na ni nedá dopustit, nikdy žádnej problém s motorem). A zrovna V6 TDI od koncernu je jeden z nejhorších motorů co vyrobili a ceny ND na tohle auto mi přijdou jak když člověk vlastní RR, třeba čerpadlo v nádrži stojí 120 000 Kč ..... a už jsem viděl pár aut s tímhle čerpadlem podělaným, pak auta co po 100 tkm mají ohoblovaný vačky atd.
Co se passatu týká, tak přední náprava odchází, ale nepřijde mi to tak tragický (asi stejně jako u e39) jak se o tom povídá, jízdní vlastnosti mě nijak nenadchly, relativně komfortní to je, ale něco extra na tom nevidím, motory 1.9 TDI jsou celkem bezproblémové, což se rozhodně o 2.0 říct nedá a už vůbec ne o variantě CR, jinak občasné problémy jako každé jiné auto. Kultivovanost toho motoru je ale opravdu špatná.
E39 si mě získala tím jak je to auto "jednoduše" postavené, že každý člověk co nevidí auto poprvé si dokáže udělat spoustu věcí sám. Bohužel passat za stejnou cenu jako 39 bude zpravidla novější, tudíž bude mít nahrkáno i méně km a většinou bude mít tedy i méně poruch.
A ještě k té naftě - Shell má jednu z nejhorších naft v čr.
			
									
									Co se passatu týká, tak přední náprava odchází, ale nepřijde mi to tak tragický (asi stejně jako u e39) jak se o tom povídá, jízdní vlastnosti mě nijak nenadchly, relativně komfortní to je, ale něco extra na tom nevidím, motory 1.9 TDI jsou celkem bezproblémové, což se rozhodně o 2.0 říct nedá a už vůbec ne o variantě CR, jinak občasné problémy jako každé jiné auto. Kultivovanost toho motoru je ale opravdu špatná.
E39 si mě získala tím jak je to auto "jednoduše" postavené, že každý člověk co nevidí auto poprvé si dokáže udělat spoustu věcí sám. Bohužel passat za stejnou cenu jako 39 bude zpravidla novější, tudíž bude mít nahrkáno i méně km a většinou bude mít tedy i méně poruch.
A ještě k té naftě - Shell má jednu z nejhorších naft v čr.
BMW 528 e39´96 , 18", Oxford green metallic, Eibach -30mm, Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes, xenony

						
Na tomhle se tady urcite shodnem vsichni.Cossie píše:Tak nějak když to shrnu : kupovat jakýkoli starší diesel je vždy sázka do loterie, protože nikdy člověk neví kolik to auto mělo najeto (těžko si někdo kupoval diesel, aby jezdil 10tkm ročně ...) a hodně záleží jak se k tomu předchozí majitel choval ...
Cerpadlo v nadrzi 120 000,- ? To je snad preklep ne?
nemam cas to lustit, ale mam zalusk na a6 quatro 2,5 tdi v6 110kw cca 2000.....  mate nekdo????
			
									
									B ílo    M odrá    W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
 nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
						To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Týhle starý vráně od Audi bych se obloukem vyhnul. Kamarád jí kdysy "vyměnil" za e39 a brečel každej den... že to byla osudová chyba. Už jen ten "požitek" z jízdy je úplně jinde...
a to i tu novější verze A6 to stojí za vyliž prd...
			
									
									a to i tu novější verze A6 to stojí za vyliž prd...
E30 327i MK M Cabrio MTechII 
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
						E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Night.chimera
 - Příspěvky: 2639
 - Registrován: 12. 08. 2004 17:30
 - Bydliště: Praha 5
 
on tam da iwan stejne W8 z passata a jeste navic da turbo tak je jedno ze si koupi poruchovej motorMíšánek píše:Dyť to je ten samý motor, který se dával do oněch passatů a aspousta lidí tvrdí, že je poruchový, ne?Iwan píše:nemam cas to lustit, ale mam zalusk na a6 quatro 2,5 tdi v6 110kw cca 2000..... mate nekdo????
520i E34 M50 pekne auto
   
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
						
   
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
- Fido
 - Velký bratr ..... Hartge
 - Příspěvky: 2117
 - Registrován: 12. 02. 2003 10:27
 - Bydliště: Southfork aka Chateau
 - Kontaktovat uživatele:
 
Mám Passata MY2010 a s komfortem jakékoliv E39 se to nedá srovnávat, porovnávejte porovnatelné, vždyť ta auta jsou jiná třída  
 
Jinak ohledně poruchovosti, na předchozím (2.O TDi PD) cca v 50k odešlo čerpadlo v nádrži, cca v 70k jeden vstřik. Ve 166k preventivně měněno turbo (pískalo, ale to dělalo zhruba od 100k furt stejně). Jinak nic. Najeto 180k za 3 roky a něco.
Současný model má aktuálně 60k a zatím vůbec nic, tak uvidíme. Jo a objektivně to současný CR výrazně míň chrochtá. Jezdí se s tím příjemně, ale BMW řady 5 je vážně někde jinde, věřte mi
			
									
									Jinak ohledně poruchovosti, na předchozím (2.O TDi PD) cca v 50k odešlo čerpadlo v nádrži, cca v 70k jeden vstřik. Ve 166k preventivně měněno turbo (pískalo, ale to dělalo zhruba od 100k furt stejně). Jinak nic. Najeto 180k za 3 roky a něco.
Současný model má aktuálně 60k a zatím vůbec nic, tak uvidíme. Jo a objektivně to současný CR výrazně míň chrochtá. Jezdí se s tím příjemně, ale BMW řady 5 je vážně někde jinde, věřte mi
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
						E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Vše od uchopení klíčků do ruky, po otevírání a zavírání dveří, posezu, výhledu, mocnosti jednotlivých prvků, kvality provedení a stylu provedení, vibrace, posez, výhled, celkové uskopokojení, ovladatelnost atd atd atd....ani A6 z roku 2008 se nerovná e39 natož e60.Semry píše:Pánové co máte na mysli jízdním komfortem?
Měl jsem možnost vyzkoušet všechny modely i ve stejný motorizaci (e39 530dA, A6 3.0TDI, e60 530D vše v automatu) o tý starý vráně 2.5TDI netřeba mluvit...
E30 327i MK M Cabrio MTechII 
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
						E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Aha, já beztak TDI považuju za motor pro masy, vyhoněný výkon, turboefekt (aby všichni měli pocit že to jede) a nízká spotřeba, víc je nezajímá, že to má zvuk jak traktor, za studena se to klepe to už je věc vedlejší. Nevim jak je na tom 2,5 TDI, ale zatím co jsem jel v 1,9 a 2,0 tak tomu tak bylo. A6 je koncernový auto a vždycky bude o třídu níž i když se přímo srovnává s vrcholem třídy (což nechápu). Co se týče "vašeho jízdího komfortu" bývá to devízou Mercedesu ale s éčkem mám málo zkušeností, a hlavně třeba interiér mi přijde neosobní, to je ale asi věcí vkusu. Hlavním mínuse bude oproti E39 dost usedlý desing a nepatrně vyšší cena.
			
									
									Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
						Pokud vezmu jízdní komfort jako odhlučnění vozu, utlumení podvozku při přejezdu nerovností apod, tak za sebe mohu jednoznačně říct, že v tomhle vede jednozačně Merecedes - a konkrétně éčko W211 je v tomhle fakt super, přístrojovka taky moc pěkná, slušný audio atd., jenže druhá stránka věci je, že se s tim nedá jezdit moc svižně (respektive dá, ale člověk vůbec netuší co to auto pod ním dělá 
 ) - v tomhle je pro mě ideálním kompromisem E39 na sníženém podvozku. 
Passat je takovej nemastnej neslanej a to samý mi přijde A6, tyhle auta jsou prostě takový "neosobní" - design je sice subjektivní záležitost, ale třeba konkrétně přístrojovka v té A6 mi přijde tragická.
Jinak největším zklamáním z aut, v kterých jsem měl možnost se svézt byl jednoznačně Lexus GS300 ......
			
									
									Passat je takovej nemastnej neslanej a to samý mi přijde A6, tyhle auta jsou prostě takový "neosobní" - design je sice subjektivní záležitost, ale třeba konkrétně přístrojovka v té A6 mi přijde tragická.
Jinak největším zklamáním z aut, v kterých jsem měl možnost se svézt byl jednoznačně Lexus GS300 ......
BMW 528 e39´96 , 18", Oxford green metallic, Eibach -30mm, Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes, xenony

						




 a 