Ano po prvním svezení je to subjektivně lenochod. Pokud ale na křižovatce dáš podlahu a automat řadí až ve vysokejch otáčkách dokáže to dost potrápit tam už se těch 100KW projeví. Jinak je to prostě línější diesel. Na druhou stranu ale 160 konstatních po D1 snese a to i bez navýšení spotřeby a napínání na skřipec. Jen spotřeba jaksi už dneska není in. U mě to osciluje pořád kolem 9ti litrů. Jen škoda že nemá měkčí podvozek jako tomu bylo u piana to už bych k tomu neměl výhrad.PÍŤÁK píše:124ka je podle me nejlepsi drzak vubec....je to jeste posledni kvalitni mercedes. Ja sem se v tom parkrat svezl 300D tech 83kW v automatu a je to bohuzel lenochod i bez vleku....
Doporučení BMW na odtahy
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
na odtahy bych koupil W124-ku, nejlíp 300turbo,24v v atmosféře sem měl, a při představě za sebou táhnout plato nevim nevim...
Jinak pěkná 124-ka v automatu a v 300D nejde pod 4000Eček, což spíš se motaj od 5 nahoru)aby podle fotek stála vůbec za to jet se na ni podívat.
jinak NIVO ma na zadku standartně jen kombik.
Jinak pěkná 124-ka v automatu a v 300D nejde pod 4000Eček, což spíš se motaj od 5 nahoru)aby podle fotek stála vůbec za to jet se na ni podívat.
jinak NIVO ma na zadku standartně jen kombik.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Ono to ale jede pořád stejně i naložené
TD se prý hřejou, nevím. Co jsem měl piano 2,4D tak jsme měli za sebou 1600kg a furt to kolem tý 90tky valilo, kopce tak troják a 70 když byli dlouhý. A spotřeba po cca 200km byla asi 10,8 litru nafty.

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Kluci tak tomu nebudete věřit, ale tenhle mergl jak říkáte nad tim jsem abych řekl pravdu nejvíc přemejšlel....známej s nim taky tahal a nikdy nic nevyměnil na motoru.....poctivejch 700tisic km což je nehoráznost...jak říkáte nezmar, auto servisovaný, ale vyfouknul mi ho jeden šikula za pár peněz....
jde o to, že potřebuju pořádný auto a bitelný, takže jsem se proto rozhodoval mezi audi,mercedes,BMW....
o předimenzovaný TDíčka od vw fakt nestojim, abych měnil každejch pár km turba a podobný díly...
a to jsem myslel že na BMW clubu těžko pochválíte Mercedesa...to čumim, na jinejch forech je tomu jinak
jde o to, že potřebuju pořádný auto a bitelný, takže jsem se proto rozhodoval mezi audi,mercedes,BMW....
o předimenzovaný TDíčka od vw fakt nestojim, abych měnil každejch pár km turba a podobný díly...
a to jsem myslel že na BMW clubu těžko pochválíte Mercedesa...to čumim, na jinejch forech je tomu jinak
Poradna Petelice BMW E-30 325i
a šichtovní 318m40 Toooour
a šichtovní 318m40 Toooour
od VW jedině Audi 100/A6 s 2,5 R5 motorem, te vydrží neskutečně moc.PAJA-BMW píše:Kluci tak tomu nebudete věřit, ale tenhle mergl jak říkáte nad tim jsem abych řekl pravdu nejvíc přemejšlel....známej s nim taky tahal a nikdy nic nevyměnil na motoru.....poctivejch 700tisic km což je nehoráznost...jak říkáte nezmar, auto servisovaný, ale vyfouknul mi ho jeden šikula za pár peněz....
jde o to, že potřebuju pořádný auto a bitelný, takže jsem se proto rozhodoval mezi audi,mercedes,BMW....
o předimenzovaný TDíčka od vw fakt nestojim, abych měnil každejch pár km turba a podobný díly...
a to jsem myslel že na BMW clubu těžko pochválíte Mercedesa...to čumim, na jinejch forech je tomu jinak
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru