Doporučení BMW na odtahy

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 26. 04. 2010 12:46

PÍŤÁK píše:124ka je podle me nejlepsi drzak vubec....je to jeste posledni kvalitni mercedes. Ja sem se v tom parkrat svezl 300D tech 83kW v automatu a je to bohuzel lenochod i bez vleku....
Ano po prvním svezení je to subjektivně lenochod. Pokud ale na křižovatce dáš podlahu a automat řadí až ve vysokejch otáčkách dokáže to dost potrápit tam už se těch 100KW projeví. Jinak je to prostě línější diesel. Na druhou stranu ale 160 konstatních po D1 snese a to i bez navýšení spotřeby a napínání na skřipec. Jen spotřeba jaksi už dneska není in. U mě to osciluje pořád kolem 9ti litrů. Jen škoda že nemá měkčí podvozek jako tomu bylo u piana to už bych k tomu neměl výhrad.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 26. 04. 2010 12:49

na odtahy bych koupil W124-ku, nejlíp 300turbo,24v v atmosféře sem měl, a při představě za sebou táhnout plato nevim nevim...

Jinak pěkná 124-ka v automatu a v 300D nejde pod 4000Eček, což spíš se motaj od 5 nahoru)aby podle fotek stála vůbec za to jet se na ni podívat.

jinak NIVO ma na zadku standartně jen kombik.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 26. 04. 2010 13:02

Ono to ale jede pořád stejně i naložené :) TD se prý hřejou, nevím. Co jsem měl piano 2,4D tak jsme měli za sebou 1600kg a furt to kolem tý 90tky valilo, kopce tak troják a 70 když byli dlouhý. A spotřeba po cca 200km byla asi 10,8 litru nafty.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
PAJA-BMW
Příspěvky: 19
Registrován: 15. 03. 2007 23:00

Příspěvek od PAJA-BMW » 26. 04. 2010 22:24

Kluci tak tomu nebudete věřit, ale tenhle mergl jak říkáte nad tim jsem abych řekl pravdu nejvíc přemejšlel....známej s nim taky tahal a nikdy nic nevyměnil na motoru.....poctivejch 700tisic km což je nehoráznost...jak říkáte nezmar, auto servisovaný, ale vyfouknul mi ho jeden šikula za pár peněz....

jde o to, že potřebuju pořádný auto a bitelný, takže jsem se proto rozhodoval mezi audi,mercedes,BMW....

o předimenzovaný TDíčka od vw fakt nestojim, abych měnil každejch pár km turba a podobný díly...

a to jsem myslel že na BMW clubu těžko pochválíte Mercedesa...to čumim, na jinejch forech je tomu jinak
Poradna Petelice BMW E-30 325i
a šichtovní 318m40 Toooour

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 26. 04. 2010 22:50

Uvažujeme objektivně, ač máme srdce spíše u BMW. Mě si Mercedes získal už jen koukat na silnici přes tu hvězdu je požitek. U BMW je to zase čistá radost z jízdy. Každá značka má něco. :)
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 04. 2010 22:52

208D dodavka s dobrym taznym, neznicitelnej motor... pokud bys mel zadek upravenej na sezeni/spani a zarovne mala dilnicka, daji se s tim delat velke veci...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 27. 04. 2010 11:47

PAJA-BMW píše:Kluci tak tomu nebudete věřit, ale tenhle mergl jak říkáte nad tim jsem abych řekl pravdu nejvíc přemejšlel....známej s nim taky tahal a nikdy nic nevyměnil na motoru.....poctivejch 700tisic km což je nehoráznost...jak říkáte nezmar, auto servisovaný, ale vyfouknul mi ho jeden šikula za pár peněz....

jde o to, že potřebuju pořádný auto a bitelný, takže jsem se proto rozhodoval mezi audi,mercedes,BMW....

o předimenzovaný TDíčka od vw fakt nestojim, abych měnil každejch pár km turba a podobný díly...

a to jsem myslel že na BMW clubu těžko pochválíte Mercedesa...to čumim, na jinejch forech je tomu jinak
od VW jedině Audi 100/A6 s 2,5 R5 motorem, te vydrží neskutečně moc.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Odpovědět