320i bych nebral,výkon skoro stejný jako 318is,ale větší spotřeba a s povinním ručením už jsi vejš..
BMW a spotřeba.
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
v poměru cena a výkon/spotřeba jsou u e36ky jasně 318is a 323i..
U e30 taky jen 318is, záleží kolik na auto máš peněz..
320i bych nebral,výkon skoro stejný jako 318is,ale větší spotřeba a s povinním ručením už jsi vejš..
320i bych nebral,výkon skoro stejný jako 318is,ale větší spotřeba a s povinním ručením už jsi vejš..
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
-
mihals
- člen E30.cz
- Příspěvky: 789
- Registrován: 22. 01. 2007 23:32
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
s mym 320i E30 je spotreba 10,5 dlouhodobe (samozrejmne, ze koniky taky obcas (denne) nakrmim), ale pokud budes nejaky bawo kupovat, pocitej se zakladnima investicema (rozvody, olej, filtry, svicky, brzdy...)Max-Max píše:v tom pripade velice rychle zapomen na BMWTorm píše:Tak ta 8čka by se dala přežít ale 12litrů na sto bych neuživil ani za bohato bych se projel jednou za měsíc tak max
pokud mas 50 klaciku a vic nic, BMW NEDOPORUCUJI!
Naposledy upravil(a) mihals dne 10. 09. 2007 13:21, celkem upraveno 1 x.
Lidem, kteří tvrdí, že BMW někoho sežere se jen směju a při dotazu na spotřebu jim tvrdím, že to žere 30 L/100km.
Měl jsem E36 2.0 vanos M52, dlouhodobý průměr 9,7 - ale jezdil jsem s ní jen přes víkendy a to většinou jako prase, protože celý týden jezdím služební Fabií 1,4 TDi (to jsou ty auta pro ještě víc spořivé, ale taky ta jízda je utrpením). Jinak při troše snahy to jelo i za 7,8.
Jinak jsem měl několik 535i E34 a ta nejhorší měla dlouhodobý průměr 11,5 a to jsem bydlel v Brně a dojížděl do práce 3,5km tam a 3,5km zpět.
Pak 525tds touring načipované na asi 180 PS, to jezdilo v pohodě za 8,0.
Takže všechno vzhledem ke kvalitě svezení neporovnatelné s některými jinými značkami opravdu obrovské, nevídané spotřeby!!!
Tak abych teď nas... všechny tyto rádoby znalcez mého okolí, jsem pořídil E34 540i touring. A v automatu
Měl jsem E36 2.0 vanos M52, dlouhodobý průměr 9,7 - ale jezdil jsem s ní jen přes víkendy a to většinou jako prase, protože celý týden jezdím služební Fabií 1,4 TDi (to jsou ty auta pro ještě víc spořivé, ale taky ta jízda je utrpením). Jinak při troše snahy to jelo i za 7,8.
Jinak jsem měl několik 535i E34 a ta nejhorší měla dlouhodobý průměr 11,5 a to jsem bydlel v Brně a dojížděl do práce 3,5km tam a 3,5km zpět.
Pak 525tds touring načipované na asi 180 PS, to jezdilo v pohodě za 8,0.
Takže všechno vzhledem ke kvalitě svezení neporovnatelné s některými jinými značkami opravdu obrovské, nevídané spotřeby!!!
Tak abych teď nas... všechny tyto rádoby znalcez mého okolí, jsem pořídil E34 540i touring. A v automatu
zdravim s moji 316i jsem jeste s puvodnim diferakem jezdil okolo 7,5l pod sedm jsem mival problemy se dostat,opravdu jsem se hlidal, prerazoval okolo 2,5-3000 ot., porad hledel na spotrebu a podle toho si korigoval tlak nohy na plyn. pedal. to se pak projevilo v opravdu linem tempu a na dalkove cesty se to da vydrzet jen cestou tam,zpet uz ne
minuly rok,co jsem jel poprve delsi trasu svym autem,tak na trase FM-Hoškovice a zpet se mi podarilo udrzet prumer 6,5l.
Letos jsem menil diferak, je udajne z dieslu a je to opravdu line do mesta, presto dalo se s tim jezdit jakztakz. na dalkovou jizdu do Italie a zpet jsem najel skoro 3000km a prumerka byla 5,7l. po meste jezdim do 7litru a to se opravdu neloudam. takze da se podle me najit reseni usporne jizdy i u bmw. na technicke reseni auta, nejakou rozborku,atd.. nejsem, proste pouze obycejne pocty me dovedly k temto hodnotam.
minuly rok,co jsem jel poprve delsi trasu svym autem,tak na trase FM-Hoškovice a zpet se mi podarilo udrzet prumer 6,5l.
Letos jsem menil diferak, je udajne z dieslu a je to opravdu line do mesta, presto dalo se s tim jezdit jakztakz. na dalkovou jizdu do Italie a zpet jsem najel skoro 3000km a prumerka byla 5,7l. po meste jezdim do 7litru a to se opravdu neloudam. takze da se podle me najit reseni usporne jizdy i u bmw. na technicke reseni auta, nejakou rozborku,atd.. nejsem, proste pouze obycejne pocty me dovedly k temto hodnotam.
ex. BMW E30 316i
Ten žere nejvíc kamarádeTorm píše:Já vím já vím, je mi jasné že prostě BMW a nízká spotřeba.
Ale prostě Baworák je srdcová zaležitost a jsem do těch aut zamilovaný. Takže se snažím vyjít i takhle![]()
Někdo mi odporučal ten 2.0i benzín šestiválec že kdyby se to nedrželo pod krkem tak mě to snad nestahne zaživa
Nejmíň žerou diesely, pak 318ka M40 a ISo, pak 318 M10ka a pak už je to jedno, jen s 2,5kou se aspoň za ty peníze trošku svezeš.
TD není tak upe výhra, když ti praskne makovice tak budeš stát zase kvůli ceně, není upe laciná a s vydechlym turbem to taky moc netahá
E36 323i coupé
Nechápu, slušnýho 2Litra koupí třeba za 35 a 15 mu bude bohatě stačit na rozvody, olej, filtry i na pěkný svezenímihals píše:s mym 320i E30 je spotreba 10,5 dlouhodobe (samozrejmne, ze koniky taky obcas (denne) nakrmim), ale pokud budes nejaky bawo kupovat, pocitej se zakladnima investicema (rozvody, olej, filtry, svicky, brzdy...)Max-Max píše:v tom pripade velice rychle zapomen na BMWTorm píše:Tak ta 8čka by se dala přežít ale 12litrů na sto bych neuživil ani za bohato bych se projel jednou za měsíc tak max
pokud mas 50 klaciku a vic nic, BMW NEDOPORUCUJI!
E36 323i coupé
Já ti dám jednu radu: tady maj lidi jen dva typy vozů: jedni rozesraný co žerou i trávu u silnice a druzí zázračné samospalovací motory které si vemu leda tak vzduch od krajnice
každej motor v bmw e30 umí jet za 8 a každej z nich umí jet i za 20
za 10l na sto kilometrů se nebudeš loudat se žádnym z nich
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
jinak neuděláš chybu s ničim
každej motor v bmw e30 umí jet za 8 a každej z nich umí jet i za 20
za 10l na sto kilometrů se nebudeš loudat se žádnym z nich
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
jinak neuděláš chybu s ničim
- DrakeRK
- Příspěvky: 393
- Registrován: 14. 02. 2007 09:22
- Bydliště: okres Jičín 605980177
- Kontaktovat uživatele:
mám 318iS e30. Jezdím s ní skoro denně 30 km do práce a stejně tak zpět a průměrná spotřeba se mi pohybuje kolem 7-8l. A nemůžu říct, že bych se nějak loudal, ale na druhou stranu nějaký extrémy taky nedělám, ono se ani nedá. Jezdím většinou kolem těch 110. Nějaký to předjíždění, brždění za blbcema před vesnici a po městě semafory. Takže je to taková kombinovaná spotřeba, ale nemůžu říct, že by mě to sežralo! Jsem spokojenej!
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba 
Fiat 125
--> Škoda 100
--> BMW e30 318iS 
drakes-318is-t39895.html
Fiat 125
drakes-318is-t39895.html
Tak já můžu přidat spotřebu u ety, nedávno jsem jel ze Psár (kousek od Prahy) na Lipno, na střeše zahrádku se surfovacím prknem (takže aerodinamika uplně na pí..u, místo spolujezdce asi 50kg plasmu, co jsem vezl do Budějovic. Vzhledem k tomu, že jsem vyrazil poměrně pozdě, tak jsem celkem pospíchal jo a jel jsem mimo okresky, pěkně po starý, samé zatáčky. Cestu zpět jsem stihnul za 2:10 - 174km, průměrná spotřeba 10,1L/100. Takže bych řekl, že celkem dobrý. Jinak u ety je důležitý využívat velkého krouťáku ve spodnim spektru otáček a netočit jí do omezovače, pak papá rozumě. Eta to ani nepotřebuje, na to aby jela svižně.
Uf, to jsem se rozepsal.
Uf, to jsem se rozepsal.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
měl jsem ji dva měsíce, výkonově mi to připadá jako škoda 120 s dobře zajetym motorem a spotřeba 13l na sto kilometrů mě zasadně zasahovala do rozpočtuweetush píše:muzu vedet proc ? prave o ni uvazuji jako o svem prvnim BMWadam320 píše:
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
pod 9l se s tim nedalo jet ani z kopce
Tak tos měl pěknou kurvuadam320 píše:měl jsem ji dva měsíce, výkonově mi to připadá jako škoda 120 s dobře zajetym motorem a spotřeba 13l na sto kilometrů mě zasadně zasahovala do rozpočtuweetush píše:muzu vedet proc ? prave o ni uvazuji jako o svem prvnim BMWadam320 píše:
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
pod 9l se s tim nedalo jet ani z kopce
no jo, ale sehnat v m40 v takovym stavu je skoro nemozny, staci procist forum, mam pocit ze skoro kazdej s ni mel problemy. kdyby jen cvakala, tak to je jeste ok, ale ja u ni resil porad neco, houpani otacek, cukani, netahnuti, spotrebu...porad tomu neco bylo. je fakt ze mela chvile kdy jela pekne, ale tech nebylo tolik.
BMW 323i E36
záleží hodně na tom, na co auto chceš - jestli jako student na občasný výlet, tak tu spotřebu zase tolik neřeš- nějak ten benzín uplatíš vždycky a kdyžtak nebudeš holt jezdit - takže spíš něco, aby se ti v tom líbilo jezdit - a když budeš kotlit 316i, tak bude žrát taky hodně a ještě ti dřív odejde.
Pokud ovšem nejseš jako část fórových členů, kteří autem jednou za měsíc objedou sídliště a zafloutkujou u hypermarketu, ale chtěl bys autem opravdu jezdit a potřebuješ s ním jezdit, tak se klidně koukni i na tu 316i M40 - nevím, jak to dělám, že mi auto jezdí přes 200 tacho a při cestě do Prahy (část okresky část dálnice), která má 154 km a ujedu ji za 1hodinu 24minut při dlouhodobě průměrné spotřebě 7,5-8,5 litru. Motor má najeto asi 250.000 km - ale měněná hlava. Rozhodně bych neříkal, že je v dokonalým stavu, ale v dobrým určitě.
Myslím, že když na to nemáš a chceš jezdit, tak je lepší mít slabší motor jet s ním na 70% jeho výkonu, než mít drsnej 6válec a řadit čtyřku v 55kmh a snažit se zoufale dostat spotřebu pod 10l - tj. jet tak na 30% jeho max výkonu.
Nechápu pořád, jak tady někdo tvrdě prosazuje, že prostě se 100 koňovým autem nemůžeš mít radost z jízdy
Když chci, tak si to prostě užiju i s tímhle slabochem a baví mě to i na letišti.
Jinak ke stížnostem na M40 - je jich hodně, ale upřímně, kolik stejných témat je o M20, milovaných M10 a o ropácích - plná sekce "technika"
Nechci do nikoho nasazovat, ale jenom bych chtěl trochu objektivizovat výroky všech, kteří prostě hájí a chválí zrovna motorizaci, kterou mají oni - zrovna tak, jako já
Pokud ovšem nejseš jako část fórových členů, kteří autem jednou za měsíc objedou sídliště a zafloutkujou u hypermarketu, ale chtěl bys autem opravdu jezdit a potřebuješ s ním jezdit, tak se klidně koukni i na tu 316i M40 - nevím, jak to dělám, že mi auto jezdí přes 200 tacho a při cestě do Prahy (část okresky část dálnice), která má 154 km a ujedu ji za 1hodinu 24minut při dlouhodobě průměrné spotřebě 7,5-8,5 litru. Motor má najeto asi 250.000 km - ale měněná hlava. Rozhodně bych neříkal, že je v dokonalým stavu, ale v dobrým určitě.
Myslím, že když na to nemáš a chceš jezdit, tak je lepší mít slabší motor jet s ním na 70% jeho výkonu, než mít drsnej 6válec a řadit čtyřku v 55kmh a snažit se zoufale dostat spotřebu pod 10l - tj. jet tak na 30% jeho max výkonu.
Nechápu pořád, jak tady někdo tvrdě prosazuje, že prostě se 100 koňovým autem nemůžeš mít radost z jízdy
Jinak ke stížnostem na M40 - je jich hodně, ale upřímně, kolik stejných témat je o M20, milovaných M10 a o ropácích - plná sekce "technika"
Nechci do nikoho nasazovat, ale jenom bych chtěl trochu objektivizovat výroky všech, kteří prostě hájí a chválí zrovna motorizaci, kterou mají oni - zrovna tak, jako já
Rekls to vsechno. Davam bodKuaJa píše:záleží hodně na tom, na co auto chceš - jestli jako student na občasný výlet, tak tu spotřebu zase tolik neřeš- nějak ten benzín uplatíš vždycky a kdyžtak nebudeš holt jezdit - takže spíš něco, aby se ti v tom líbilo jezdit - a když budeš kotlit 316i, tak bude žrát taky hodně a ještě ti dřív odejde.
Pokud ovšem nejseš jako část fórových členů, kteří autem jednou za měsíc objedou sídliště a zafloutkujou u hypermarketu, ale chtěl bys autem opravdu jezdit a potřebuješ s ním jezdit, tak se klidně koukni i na tu 316i M40 - nevím, jak to dělám, že mi auto jezdí přes 200 tacho a při cestě do Prahy (část okresky část dálnice), která má 154 km a ujedu ji za 1hodinu 24minut při dlouhodobě průměrné spotřebě 7,5-8,5 litru. Motor má najeto asi 250.000 km - ale měněná hlava. Rozhodně bych neříkal, že je v dokonalým stavu, ale v dobrým určitě.
Myslím, že když na to nemáš a chceš jezdit, tak je lepší mít slabší motor jet s ním na 70% jeho výkonu, než mít drsnej 6válec a řadit čtyřku v 55kmh a snažit se zoufale dostat spotřebu pod 10l - tj. jet tak na 30% jeho max výkonu.
Nechápu pořád, jak tady někdo tvrdě prosazuje, že prostě se 100 koňovým autem nemůžeš mít radost z jízdyKdyž chci, tak si to prostě užiju i s tímhle slabochem a baví mě to i na letišti.
Jinak ke stížnostem na M40 - je jich hodně, ale upřímně, kolik stejných témat je o M20, milovaných M10 a o ropácích - plná sekce "technika"
Nechci do nikoho nasazovat, ale jenom bych chtěl trochu objektivizovat výroky všech, kteří prostě hájí a chválí zrovna motorizaci, kterou mají oni - zrovna tak, jako já
BMW E46 318i tour - takový obyčejný auto
ex Sedmero BMW E38 740i
ex BMW E30 318i kombajn
ex Sedmero BMW E38 740i
ex BMW E30 318i kombajn


a 