
320i bych nebral,výkon skoro stejný jako 318is,ale větší spotřeba a s povinním ručením už jsi vejš..

s mym 320i E30 je spotreba 10,5 dlouhodobe (samozrejmne, ze koniky taky obcas (denne) nakrmim), ale pokud budes nejaky bawo kupovat, pocitej se zakladnima investicema (rozvody, olej, filtry, svicky, brzdy...)Max-Max píše:v tom pripade velice rychle zapomen na BMWTorm píše:Tak ta 8čka by se dala přežít ale 12litrů na sto bych neuživil ani za bohato bych se projel jednou za měsíc tak max
Ten žere nejvíc kamarádeTorm píše:Já vím já vím, je mi jasné že prostě BMW a nízká spotřeba.
Ale prostě Baworák je srdcová zaležitost a jsem do těch aut zamilovaný. Takže se snažím vyjít i takhle![]()
Někdo mi odporučal ten 2.0i benzín šestiválec že kdyby se to nedrželo pod krkem tak mě to snad nestahne zaživa
Nechápu, slušnýho 2Litra koupí třeba za 35 a 15 mu bude bohatě stačit na rozvody, olej, filtry i na pěkný svezenímihals píše:s mym 320i E30 je spotreba 10,5 dlouhodobe (samozrejmne, ze koniky taky obcas (denne) nakrmim), ale pokud budes nejaky bawo kupovat, pocitej se zakladnima investicema (rozvody, olej, filtry, svicky, brzdy...)Max-Max píše:v tom pripade velice rychle zapomen na BMWTorm píše:Tak ta 8čka by se dala přežít ale 12litrů na sto bych neuživil ani za bohato bych se projel jednou za měsíc tak max
pokud mas 50 klaciku a vic nic, BMW NEDOPORUCUJI!
měl jsem ji dva měsíce, výkonově mi to připadá jako škoda 120 s dobře zajetym motorem a spotřeba 13l na sto kilometrů mě zasadně zasahovala do rozpočtuweetush píše:muzu vedet proc ? prave o ni uvazuji jako o svem prvnim BMWadam320 píše:
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
Tak tos měl pěknou kurvuadam320 píše:měl jsem ji dva měsíce, výkonově mi to připadá jako škoda 120 s dobře zajetym motorem a spotřeba 13l na sto kilometrů mě zasadně zasahovala do rozpočtuweetush píše:muzu vedet proc ? prave o ni uvazuji jako o svem prvnim BMWadam320 píše:
co bych si nikdy nepořídil ani na díly je 316i
pod 9l se s tim nedalo jet ani z kopce
Rekls to vsechno. Davam bodKuaJa píše:záleží hodně na tom, na co auto chceš - jestli jako student na občasný výlet, tak tu spotřebu zase tolik neřeš- nějak ten benzín uplatíš vždycky a kdyžtak nebudeš holt jezdit - takže spíš něco, aby se ti v tom líbilo jezdit - a když budeš kotlit 316i, tak bude žrát taky hodně a ještě ti dřív odejde.
Pokud ovšem nejseš jako část fórových členů, kteří autem jednou za měsíc objedou sídliště a zafloutkujou u hypermarketu, ale chtěl bys autem opravdu jezdit a potřebuješ s ním jezdit, tak se klidně koukni i na tu 316i M40 - nevím, jak to dělám, že mi auto jezdí přes 200 tacho a při cestě do Prahy (část okresky část dálnice), která má 154 km a ujedu ji za 1hodinu 24minut při dlouhodobě průměrné spotřebě 7,5-8,5 litru. Motor má najeto asi 250.000 km - ale měněná hlava. Rozhodně bych neříkal, že je v dokonalým stavu, ale v dobrým určitě.
Myslím, že když na to nemáš a chceš jezdit, tak je lepší mít slabší motor jet s ním na 70% jeho výkonu, než mít drsnej 6válec a řadit čtyřku v 55kmh a snažit se zoufale dostat spotřebu pod 10l - tj. jet tak na 30% jeho max výkonu.
Nechápu pořád, jak tady někdo tvrdě prosazuje, že prostě se 100 koňovým autem nemůžeš mít radost z jízdyKdyž chci, tak si to prostě užiju i s tímhle slabochem a baví mě to i na letišti.
Jinak ke stížnostem na M40 - je jich hodně, ale upřímně, kolik stejných témat je o M20, milovaných M10 a o ropácích - plná sekce "technika"
Nechci do nikoho nasazovat, ale jenom bych chtěl trochu objektivizovat výroky všech, kteří prostě hájí a chválí zrovna motorizaci, kterou mají oni - zrovna tak, jako já