Jaky motor E34 výběr auta-ohodnocení

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
proktorcz
Příspěvky: 777
Registrován: 22. 06. 2005 22:24
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od proktorcz » 02. 05. 2006 20:28

tak nevim musim si to ještě rozmyslet
chci
BMW parník

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 02. 05. 2006 20:29

Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 02. 05. 2006 20:38

proktorcz píše:tak nevim musim si to ještě rozmyslet
chci
BMW parník
Podívej se na bmwklub.cz, nekdo tam prodává E34ky

Uživatelský avatar
proktorcz
Příspěvky: 777
Registrován: 22. 06. 2005 22:24
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od proktorcz » 02. 05. 2006 20:50

Fido píše:Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
ja mam peníze ale moc se mi do toho nechce dávat

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 03. 05. 2006 04:50

proktorcz píše:
Fido píše:Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
ja mam peníze ale moc se mi do toho nechce dávat
jenze co nedas ted, das dvojnasobne do uvedeneni do normalniho stavu ...
vim, o cem mluvim ... o moji e30, ktera je pres veskere(nemale) investice porad vrakem .... :?
e34 jsem koupil podstatne lip :wink:

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 03. 05. 2006 06:17

matal píše:
proktorcz píše:tak nevim musim si to ještě rozmyslet
chci
BMW parník
Podívej se na bmwklub.cz, nekdo tam prodává E34ky
Nj, jeden kluk tam prodal e34ku 2.5i s m20tkou za 15tisíc. Vzhledově vypadala vcelku slušně.
Obrázek
Obrázek
ex 323i empakeťák

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 03. 05. 2006 16:16

paca píše:
matal píše:
proktorcz píše:tak nevim musim si to ještě rozmyslet
chci
BMW parník
Podívej se na bmwklub.cz, nekdo tam prodává E34ky
Nj, jeden kluk tam prodal e34ku 2.5i s m20tkou za 15tisíc. Vzhledově vypadala vcelku slušně.
Obrázek
to sem dal vic za papiry :roll:

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 04. 05. 2006 06:35

Prý potřeboval prachy, začal na 50tis - 40tis - 25tis a zkončilo to na 15tis.
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 13. 05. 2006 16:53

No a když už jsem ji přivezl za těch 15, tak teď po víkendu vysolím 26 dalších, aby byla podle mých představ. Prošli jsme to s mechanikem na zdviži a tohle nechávám udělat:

Sada rozvodového řemene, seřízení ventilů, výměna brzdové kapaliny, nové svíčky, olej v motoru, filtr oleje v motoru, olej v převodovce, filtr vzduchový, LP třmen brzdový, brzdové destičky přední, brzdové destičky zadní, ramena přední na obou stranách, tyčky stabilizátoru přední na obou stranách, přední tlumiče KONI Sport, zadní tlumiče Kayaba Excel-G, silentbloky zadní nápravnice, výměna středního tlumiče výfuku, držák nářadí v kufru, výměna ramínka stěrače aby tam šel origo SWF s perutí, 1x lišta na dveře.

Chci říct, že všechno má svoji cenu a pro mě byl tohle způsob, jak si opatřit svižný, bezpečný a pohodlný auto za bratru 40 tisíc, takhle jsem s tím nějak počítal a navíc jsem na pětky ujetej, to se o mě ví. Další upgrade bude teprve tehdy, až se slušný E39tky dostanou ke kilu, víc se mi za plechovku dávat nechce.

525i / 170PS jede tak nějak akorát když se trošku povytočí, motor jde krásně až do omezovače, teplota drží na 12 hodinách jako přibitá. Spotřeba zatím v průměru 11 l / 100 km. V pondělí to bude hotový, už se docela těším.

Bělouše 524td dostala ženuška a teď jezdí a jezdí. Ten má najeto 752.000 km a nějak se do věčných lovišť nechystá a jezdí pořád dál. Dokonce je podvozkově v o dost lepším stavu než tahle 525i, což bude teda v pondělí minulost :D
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Odpovědět