Jaky motor E34 výběr auta-ohodnocení
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
ja mam peníze ale moc se mi do toho nechce dávatFido píše:Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
jenze co nedas ted, das dvojnasobne do uvedeneni do normalniho stavu ...proktorcz píše:ja mam peníze ale moc se mi do toho nechce dávatFido píše:Za tyhle peníze hezkou E34 neseženeš. Osobně si myslím, že dá práci v týhle relaci sehat i hezkou E28 s rozumným motorem. Nicméně každej má asi jinou představu o slově "hezký". Kolikrát tu bylo psáno, že koupí auta investice nekončí, ale naopak začínaj?
vim, o cem mluvim ... o moji e30, ktera je pres veskere(nemale) investice porad vrakem ....

e34 jsem koupil podstatne lip

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No a když už jsem ji přivezl za těch 15, tak teď po víkendu vysolím 26 dalších, aby byla podle mých představ. Prošli jsme to s mechanikem na zdviži a tohle nechávám udělat:
Sada rozvodového řemene, seřízení ventilů, výměna brzdové kapaliny, nové svíčky, olej v motoru, filtr oleje v motoru, olej v převodovce, filtr vzduchový, LP třmen brzdový, brzdové destičky přední, brzdové destičky zadní, ramena přední na obou stranách, tyčky stabilizátoru přední na obou stranách, přední tlumiče KONI Sport, zadní tlumiče Kayaba Excel-G, silentbloky zadní nápravnice, výměna středního tlumiče výfuku, držák nářadí v kufru, výměna ramínka stěrače aby tam šel origo SWF s perutí, 1x lišta na dveře.
Chci říct, že všechno má svoji cenu a pro mě byl tohle způsob, jak si opatřit svižný, bezpečný a pohodlný auto za bratru 40 tisíc, takhle jsem s tím nějak počítal a navíc jsem na pětky ujetej, to se o mě ví. Další upgrade bude teprve tehdy, až se slušný E39tky dostanou ke kilu, víc se mi za plechovku dávat nechce.
525i / 170PS jede tak nějak akorát když se trošku povytočí, motor jde krásně až do omezovače, teplota drží na 12 hodinách jako přibitá. Spotřeba zatím v průměru 11 l / 100 km. V pondělí to bude hotový, už se docela těším.
Bělouše 524td dostala ženuška a teď jezdí a jezdí. Ten má najeto 752.000 km a nějak se do věčných lovišť nechystá a jezdí pořád dál. Dokonce je podvozkově v o dost lepším stavu než tahle 525i, což bude teda v pondělí minulost
Sada rozvodového řemene, seřízení ventilů, výměna brzdové kapaliny, nové svíčky, olej v motoru, filtr oleje v motoru, olej v převodovce, filtr vzduchový, LP třmen brzdový, brzdové destičky přední, brzdové destičky zadní, ramena přední na obou stranách, tyčky stabilizátoru přední na obou stranách, přední tlumiče KONI Sport, zadní tlumiče Kayaba Excel-G, silentbloky zadní nápravnice, výměna středního tlumiče výfuku, držák nářadí v kufru, výměna ramínka stěrače aby tam šel origo SWF s perutí, 1x lišta na dveře.
Chci říct, že všechno má svoji cenu a pro mě byl tohle způsob, jak si opatřit svižný, bezpečný a pohodlný auto za bratru 40 tisíc, takhle jsem s tím nějak počítal a navíc jsem na pětky ujetej, to se o mě ví. Další upgrade bude teprve tehdy, až se slušný E39tky dostanou ke kilu, víc se mi za plechovku dávat nechce.
525i / 170PS jede tak nějak akorát když se trošku povytočí, motor jde krásně až do omezovače, teplota drží na 12 hodinách jako přibitá. Spotřeba zatím v průměru 11 l / 100 km. V pondělí to bude hotový, už se docela těším.
Bělouše 524td dostala ženuška a teď jezdí a jezdí. Ten má najeto 752.000 km a nějak se do věčných lovišť nechystá a jezdí pořád dál. Dokonce je podvozkově v o dost lepším stavu než tahle 525i, což bude teda v pondělí minulost

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT