Nezahreje se na presnych 50%.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 06. 05. 2005 10:37

To samozřejmě může. Nejdřív se ale zaměřím na tu vrtuli, je to jednodušší a levnější.
Blbý dotaz: Co se vlastně může podělat na vodní pumpě? Buď pracuje, nebo je přidřená což se snadno pozná, ale něco mezi...???

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 05. 2005 11:47

Splaš píše:To samozřejmě může. Nejdřív se ale zaměřím na tu vrtuli, je to jednodušší a levnější.
Blbý dotaz: Co se vlastně může podělat na vodní pumpě? Buď pracuje, nebo je přidřená což se snadno pozná, ale něco mezi...???
Vydrou se lopatky a tim padem se zmensi plocha ktera pohani vodu do okruhu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 06. 05. 2005 23:50

jsem na tom stejne...vetsinou je na prvni rysce... v kolone se dostane na pulku..v sosne jednou do cervenyho(ale to bylo utrzenym motorem :twisted: )termostat sem varil a funguje normalne...takze bych to videl na cidlo nebo na budik..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Re: ukazatel teploty kecá...

Příspěvek od Boban » 09. 05. 2005 15:24

Splaš píše: Druhá věc je, že teď jak se oteplilo se mi to při stání (volnoběh) zahřívá trochu víc, stačí lehce zvýšit otáčky a hned to zas klesne. :idea: Může to být způsobeno tím, že z nějakého důvodu mám namontovanou 9 listou vrtuli místo ETK-posvěcené 11 listé :?: Visco spojka je 5 let stará a správně prošla novinovým testem, chladič je 5 let starý a zarostlý asi nebude.
V takovem pripade asi opravdu zbyva jen vodni pumpa a vrtule, sazim spise na vodni pumpu...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 05. 2005 16:37

Já mam vodní pumpu novou (Artex myslím). Saharu mam, vrtuli snad snad správnou, visco dobrou - zdá se, a při stání na volnoběh jde mírně přes půlku (fakt jen málo). Když mam vypnuté topení, možná trochu víc. Když jedu zlehka, standartně, tak je to skoro OK, ale když rychlej a víc šlapu na plyn, třeba do kopce, přelejzá půlku taky. A můžu jet klidně i rychle - asi nestačí nápor vzduchu.

Napadá mě zarostlý chladič, nebo špatná vodní pumpa (ale tomu se mi nechce věřit, přece jen je nová).

Co myslíte?
Díky.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 05. 2005 17:29

Bobo píše:Já mam vodní pumpu novou (Artex myslím). Saharu mam, vrtuli snad snad správnou, visco dobrou - zdá se, a při stání na volnoběh jde mírně přes půlku (fakt jen málo). Když mam vypnuté topení, možná trochu víc. Když jedu zlehka, standartně, tak je to skoro OK, ale když rychlej a víc šlapu na plyn, třeba do kopce, přelejzá půlku taky. A můžu jet klidně i rychle - asi nestačí nápor vzduchu.

Napadá mě zarostlý chladič, nebo špatná vodní pumpa (ale tomu se mi nechce věřit, přece jen je nová).

Co myslíte?
Díky.
Ten chladič by to mohl být. A termostat v hrnci jsi zkoušel ? Vypadá to jako by se málo otvíral a cirkulace vody byla nízká - jen doměnka. Ale je to jediné, co by možná mohlo zabrat, když tam máš skoro vše nové.
Naposledy upravil(a) Tweety dne 09. 05. 2005 17:36, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 05. 2005 17:35

Bobo píše:Já mam vodní pumpu novou (Artex myslím). Saharu mam, vrtuli snad snad správnou, visco dobrou - zdá se, a při stání na volnoběh jde mírně přes půlku (fakt jen málo). Když mam vypnuté topení, možná trochu víc. Když jedu zlehka, standartně, tak je to skoro OK, ale když rychlej a víc šlapu na plyn, třeba do kopce, přelejzá půlku taky. A můžu jet klidně i rychle - asi nestačí nápor vzduchu.

Napadá mě zarostlý chladič, nebo špatná vodní pumpa (ale tomu se mi nechce věřit, přece jen je nová).

Co myslíte?
Díky.
tipujem zarostlej chladic a mozno aj uz mierne spatny termostat.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 05. 2005 21:27

Tweety, Max-Max: Díky za odpovědi :wink: .
Zapomněl jsem napsat - termostat je novej. A starej dělal totéž. Fungoval. Takže to asi né. Takže asi chladič? Nová vodní pumpa snad bejt špatná nemůže, ne :?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 05. 2005 21:41

Bobo píše:Tweety, Max-Max: Díky za odpovědi :wink: .
Zapomněl jsem napsat - termostat je novej. A starej dělal totéž. Fungoval. Takže to asi né. Takže asi chladič? Nová vodní pumpa snad bejt špatná nemůže, ne :?
Podle mne, kdyby jsi měl špatnou vodní pumpu, tak by se ti to při zvýšení otáček (např. na pětku, 3500ot.) chladilo až podchlazovalo a naopak při nízkých nebo na volnoběh bys měl ručičku až v červeném

Odpovědět