Karbec?
Re: Karbec?
Karburátor má z E30 jen 316 (obsah 1766 ccm).Sir píše:Cau bmw mani,
Moc by me zajimalo,jestli je na hovno mit e30 318 KARBEC,mam koupit tu strikacku?? Popiste mi prosim nekdo nevyhody a zkuste to nejak korektne..dik
Většina lidí, co tu diskutujou, mají na autě vstřikování.
Karburátor má dost mech. dílů, to je hlavní nevýhoda oproti vstřikování.
Pokud bych měl vedle sebe dvě auta ve stejným stavu a za zhruba stejnou cenu, beru vstřikování.
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
V dnešní době už taky málodky narazíš na kutila, kterej by karbec uměl seřídit a seřízenej karbec je základ - zkušenost z jiných karburátorových aut. No ale pokud je OK a máš to kde sevisovat, není problém.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Re: Karbec?
Hele Venco ja mam 318i z 86 a mam tam karbec motor je tam origos nemneneny. Co se tice tema KARBEC vs STRIK tak z mojich skuskenosti (mam uz 4 E30 tie pred tym boli vsechny strikacky) ted mam 318i z 86 s karburatorem a nedam nan dopustit. Teda aspon z moji skusenosti a srovnavani z tech pred tim. StrikackyVenca píše:Karburátor má z E30 jen 316 (obsah 1766 ccm).Sir píše:Cau bmw mani,
Moc by me zajimalo,jestli je na hovno mit e30 318 KARBEC,mam koupit tu strikacku?? Popiste mi prosim nekdo nevyhody a zkuste to nejak korektne..dik
Většina lidí, co tu diskutujou, mají na autě vstřikování.
Karburátor má dost mech. dílů, to je hlavní nevýhoda oproti vstřikování.
Pokud bych měl vedle sebe dvě auta ve stejným stavu a za zhruba stejnou cenu, beru vstřikování.

Pokud bych ja mnel vedle sebe dve auta ve stejnym stavu bral bych karbec a dal ho seridit. (NE BRIDILOVY ktery ti ho jeste vic dokurvy)
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
blbost..karbec je zastaralej a ubírá na výkonu a zvyšuje spotřebu
při stejném nastavení motoru je spříkačka lepší.
Opotřebení však může mít efekt přesně opačný. Já beru v potaz stejný motor.

Opotřebení však může mít efekt přesně opačný. Já beru v potaz stejný motor.




Myslíš fintičky jako Double Weber apod.?
http://bilder.mobile.de/images/autos/0/ ... 616_1.bild (M10, výkon 180PS)
No dělá to divy.

http://bilder.mobile.de/images/autos/0/ ... 616_1.bild (M10, výkon 180PS)
No dělá to divy.

Naposledy upravil(a) Stepan dne 24. 06. 2003 20:42, celkem upraveno 1 x.
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Weber je Weber na toho si jen tak něco nepřijdeStepan píše:Myslíš fintičky jako Double Weber apod.?![]()
http://bilder.mobile.de/images/autos/0/ ... 616_1.bild
No dělá to divy.





Venca píše:bixo píše:jJe to "papírově" 318i.Anonymous píše:to bixo: 318i s karburatorem ???
Fyzicky 316.
Asi mas pravdu nebot kara byla dovezena. Jedno musim ale priznat doted sem vlastne nevedel ze jezdim s 316 misto 318...Posledni 2 roky sem vystridal 3 318 a musim priznat ze na vykonu to vubec neni poznat jestli tam je 1.6 nebo 1.8

Obsah je stejnej - 316 M10 karb. i 318i M10 jsou 1766ccm, takže i krouticí moment je skoro stejnej.bixo píše:Venca píše:bixo píše: jJe to "papírově" 318i.
Fyzicky 316.
Asi mas pravdu nebot kara byla dovezena. Jedno musim ale priznat doted sem vlastne nevedel ze jezdim s 316 misto 318...Posledni 2 roky sem vystridal 3 318 a musim priznat ze na vykonu to vubec neni poznat jestli tam je 1.6 nebo 1.8Jo ten karban co tam mam je dokonale serizen, tak bawo slape jako hodinky...