Cena diagnostiky?
Cena diagnostiky?
Ahoj,
na kolik tak zhruba přijde cena diagnostiky na E30? Nikdy jsem na ni nebyl, teď se tam ale chystám.
dík za info
na kolik tak zhruba přijde cena diagnostiky na E30? Nikdy jsem na ni nebyl, teď se tam ale chystám.
dík za info
E34 ruullleeeeezzzzzz
jo dík, mám problém s občasným zhasínáním (nebo tendencí) auta na volnoběh. měnil jsem svíčky, kabely, určitý zlepšení se dostavilo, ale dne při jízdě do práce zas stejný problém.
Takhle bych mohl měnit postupně všechno, než na to přijdu. Ještě jsem chtěl měnit lambdu, ale kdyby ta diagnostika nestála mailant, jel bych nejdřív tam. Šlo by mi tedy o měření lambdy a asi nějakých čidel (teplotních? nevím), takže asi všeho
Jde mi teda spíš o cenu tý kompletní diagnostiky
Takhle bych mohl měnit postupně všechno, než na to přijdu. Ještě jsem chtěl měnit lambdu, ale kdyby ta diagnostika nestála mailant, jel bych nejdřív tam. Šlo by mi tedy o měření lambdy a asi nějakých čidel (teplotních? nevím), takže asi všeho

Jde mi teda spíš o cenu tý kompletní diagnostiky
E34 ruullleeeeezzzzzz
Loni jsem na diagnostice preventivně byl.
Účtoval si 400,- /hod.
Má na to zařízení pro zapalovací a vstřikovací soustavy BOSCH.
Nastavoval váhu vzduchu (cca o 2 zoubky), pak doladil CO.
Snižoval základní předstih o 2°.
---------------
Jsem si jistej, že je to nutnost. To co na přístrojích zjistil a prohlíd, si sám neudělám.
Účtoval si 400,- /hod.
Má na to zařízení pro zapalovací a vstřikovací soustavy BOSCH.
Nastavoval váhu vzduchu (cca o 2 zoubky), pak doladil CO.
Snižoval základní předstih o 2°.
---------------
Jsem si jistej, že je to nutnost. To co na přístrojích zjistil a prohlíd, si sám neudělám.
Já bych řekl, že to prozradí všechno podstatný.Robert píše:Ono záleží co chceš diagnostikovat. Na E30 ti toho ten comp moc neřekne a dělat diagnostiku všech čidel atd. jedno po druhém bude asi dražší. Schválně se poptám kámoše coto má na dílně.
Pokud je to skutečně diagnostika pro zapalovací a vstřikovací soustavy BOSCH, ne jen nějakej jednodušší přístroj.
tohle bylo kde? - muzes dat nejakej kontakt?Venca. píše:Loni jsem na diagnostice preventivně byl.
Účtoval si 400,- /hod.
Má na to zařízení pro zapalovací a vstřikovací soustavy BOSCH.
Nastavoval váhu vzduchu (cca o 2 zoubky), pak doladil CO.
Snižoval základní předstih o 2°.
---------------
Jsem si jistej, že je to nutnost. To co na přístrojích zjistil a prohlíd, si sám neudělám.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Je to ale přes 100 km od města.DC píše:tohle bylo kde? - muzes dat nejakej kontakt?Venca. píše:Loni jsem na diagnostice preventivně byl.
Účtoval si 400,- /hod.
Má na to zařízení pro zapalovací a vstřikovací soustavy BOSCH.
Nastavoval váhu vzduchu (cca o 2 zoubky), pak doladil CO.
Snižoval základní předstih o 2°.
---------------
Jsem si jistej, že je to nutnost. To co na přístrojích zjistil a prohlíd, si sám neudělám.
Město Touškov, okres Plzeň - sever.
DEZORT, elektroopravy.
377 922 300
No jo,je to holt BMW,ale to nic nemění na tom,že je to balík jako blázen.kdybych nevěděl,jak málo práce a času to zabere,tak bych se nad tím nepozastavoval.Max-Max píše:U nas v BMW si uctovali cca 1200 Sk.Fru Fru píše:Tady je to taky za 400kč,ale co to stojí v autorizovaném servisu BMW nwtuším a celkem by mě to taky zajímalo

"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
-nic jinýho mě nebaví víc!
tel.-723667447
Byl jsem na diagnostice, v Praze, p.Hrdlička. Záleží, jakou máš řídící jednotku, starší neumí nic, novější stačí přes diagnostický konektor napojit na diagnostický přístroj a ten už si to všechno ošéfuje. Mám ten první Motrnic, který neumí nic, takže diagnostika spočívala v tom, že borec se napojoval na jednotlivý čidla a osciloskopem měřil průběh, který pak srovnával s grafama a hodnotama, který mu ukazoval nějakej program v PC. I kdybych měl stejný vybavení jako on, tak bych neudělal nic, pač ten člověk prostě musí mít zkušenosti, vědět jak ty průběhy mají vypadat, znát hodnoty atd...
Jestli ti můžu poradit, tak první po čem šel a co dokážeš zjistit sám, je snímač šktící klapky. Změř jestli spíná při volnoběhu a při plným plynu. Prej je to víc jak 50 procent všech závad.
Jo cena je u toho týpka rovnej litr, což není málo, na druhou stranu můžeš být furt u auta a sledovat co tam kutí a při tom z něj vytáhnout spoustu rozumů.
Jestli ti můžu poradit, tak první po čem šel a co dokážeš zjistit sám, je snímač šktící klapky. Změř jestli spíná při volnoběhu a při plným plynu. Prej je to víc jak 50 procent všech závad.
Jo cena je u toho týpka rovnej litr, což není málo, na druhou stranu můžeš být furt u auta a sledovat co tam kutí a při tom z něj vytáhnout spoustu rozumů.