Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
SlimShady
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 11. 02. 2003 20:49
- Bydliště: H6 Boxer
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od SlimShady » 20. 06. 2003 13:45
Chlapáci,
mám taký estetický problém, ktorý ma sere... keď zapnem stierače n astupeň 2 alebo 3, fungujú bezvadne... ale na stupni 1 (časované stieranie) a na stupni -1 (čo je jednorázové stieranie) mi to pri návrate to východzej polohy začne trhať... v normálnom a zrýchlenom stieraní to však ide v pohode, a v jednorázovom tiež, pokiaľ držím páčku smerom dole až do doby než sa vrátia stierače na východzie miesto.
Čím to môže byť? Motorček stierača? Samotnými stieračmi (násadami) to byť nemôže, tie som už menil a robí to furt

Faszom a seggedbe verem te buzi 
-
Peťas
Příspěvek
od Peťas » 20. 06. 2003 17:37
Tak si myslím, že chyba bude v "dojezdových" kontaktech. Mám dojem, že je to součást motoru a nejde to opravit.
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 21. 06. 2003 11:23
Peťas píše:Tak si myslím, že chyba bude v "dojezdových" kontaktech. Mám dojem, že je to součást motoru a nejde to opravit.
mas pravdu, bude to pravdepodobne v dojizdecim kontaktu... opravit by to asi slo (mozna to je jen zasrany), ale musel bys to kuchnout
-
SlimShady
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 11. 02. 2003 20:49
- Bydliště: H6 Boxer
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od SlimShady » 22. 06. 2003 12:41
Čava,
vďaka za odpovede... tak ďalšia otázka k tématu...
Za koľko by sa dali zohnať motory v perfektnom stvave, funkčné a bez tých chýb ktoré majú pravdepodobne moje? A má niekto skúsenosti s montážou stieračov na zadné sklo karosérie kupé (2dv.)? Som si zvykol z firemných Focusov, Transitov a Mondeí, a dosť mi to chýba keď prší... mne by sa to vyplatilo, len neviem ako by to s tým vyzeralo, či by to nebolo "divné"
Máte s tým niektro skúsenosti?
Vďaka,
Slim

Faszom a seggedbe verem te buzi 
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 22. 06. 2003 12:51
SlimShady píše:... A má niekto skúsenosti s montážou stieračov na zadné sklo karosérie kupé (2dv.)? ...
... mne by sa to vyplatilo, len neviem ako by to s tým vyzeralo, či by to nebolo "divné"

Kdysi jsem videl Skodofku 120 se zadnim steracem a bylo to dooooost divne.
Na triprostorovych autech (=s kufrem) to dost ztraci smysl, protoze na autech s celistvou zadni stenou je to pro ostriknuti a stirani NECISTOT na skle. Triprostorova auta maji zadni okno jen mokre, avsak dobre pruhledne.
-
SlimShady
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 11. 02. 2003 20:49
- Bydliště: H6 Boxer
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od SlimShady » 22. 06. 2003 15:00
Kdysi jsem videl Skodofku 120 se zadnim steracem a bylo to dooooost divne.
Na triprostorovych autech (=s kufrem) to dost ztraci smysl, protoze na autech s celistvou zadni stenou je to pro ostriknuti a stirani NECISTOT na skle. Triprostorova auta maji zadni okno jen mokre, avsak dobre pruhledne.
Jojo, myslel som na to až po tom čo som zverejnil príspevok
A čo tie ceny motorov? Vie niekto? A je to možné že to robia obe motory? Alebo sú predné stierače ovládané iba jedným motorom za pomoci nejakého prevodu?

Faszom a seggedbe verem te buzi 
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 22. 06. 2003 15:06
SlimShady píše:Alebo sú predné stierače ovládané iba jedným motorom za pomoci nejakého prevodu?

Ano, je tam jen jeden motor a pakovy prevod.
Novy motor v AuTecu stoji 4445,10 Kc

Ptej se na vrakaci

-
SlimShady
- Příspěvky: 1878
- Registrován: 11. 02. 2003 20:49
- Bydliště: H6 Boxer
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od SlimShady » 22. 06. 2003 15:49
Ano, je tam jen jeden motor a pakovy prevod.
Novy motor v AuTecu stoji 4445,10 Kc

Ptej se na vrakaci

Danke Francis za info

Faszom a seggedbe verem te buzi 
-
kdo.
- Příspěvky: 651
- Registrován: 02. 04. 2003 06:18
- Bydliště: Odolena Voda
Příspěvek
od kdo. » 23. 06. 2003 10:19
Pokoušel jsem se to soupáčí s motorem vyndat, kvůli promazání, ale zjistil jsem, že je to jak ježek v kleci a když mě napadlo, že nebudu znát správné pohyby na zpětné nandání, tak jsem to vzdal. Motor samotnej nejde, protože se nedostaneš k té matce, co drží páku na hřídeli a ve vyndání celého bránila délka osiček u stěračů. Nešly mi zasunout do karoserie pod torpédo. Možná jsem to dělal blbě, ale i na vrakárně jsem viděl torpéda s vystřiženou dírou u stěračů, kvůli demontáži.
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 23. 06. 2003 10:44
nevim jestli to je spravnej postup, ale jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem) a vidis primo na mechanismus... ale stejne je to docela hlavolam

-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 23. 06. 2003 10:53
toretto_223 píše:... jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem)...
Asi tak nejak. Na E30 jsem sterace zatim nedemontoval, ale na E34 nekolikrat a tam se musi nejprve demnotovat zminena cast pricne steny (4 sroubky tusim na 7 klic) a pak kryt topeni. Vzhledem k tomu, ze E30 ma topeni montovane vcelku zespodu, tak rezebirani topeni odpada

-
kdo.
- Příspěvky: 651
- Registrován: 02. 04. 2003 06:18
- Bydliště: Odolena Voda
Příspěvek
od kdo. » 23. 06. 2003 10:53
toretto_223 píše:nevim jestli to je spravnej postup, ale jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem) a vidis primo na mechanismus... ale stejne je to docela hlavolam

Ano jasně,když to sundáš, tak musíš ještě vyndat horní víko a ventilátor topení.
Safra Francisi, byls o pár vteřin rychlejší
