Yebnuté stierače

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Yebnuté stierače

Příspěvek od SlimShady » 20. 06. 2003 13:45

Chlapáci,

mám taký estetický problém, ktorý ma sere... keď zapnem stierače n astupeň 2 alebo 3, fungujú bezvadne... ale na stupni 1 (časované stieranie) a na stupni -1 (čo je jednorázové stieranie) mi to pri návrate to východzej polohy začne trhať... v normálnom a zrýchlenom stieraní to však ide v pohode, a v jednorázovom tiež, pokiaľ držím páčku smerom dole až do doby než sa vrátia stierače na východzie miesto.

Čím to môže byť? Motorček stierača? Samotnými stieračmi (násadami) to byť nemôže, tie som už menil a robí to furt :oops:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Peťas

Příspěvek od Peťas » 20. 06. 2003 17:37

Tak si myslím, že chyba bude v "dojezdových" kontaktech. Mám dojem, že je to součást motoru a nejde to opravit.

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 21. 06. 2003 11:23

Peťas píše:Tak si myslím, že chyba bude v "dojezdových" kontaktech. Mám dojem, že je to součást motoru a nejde to opravit.
mas pravdu, bude to pravdepodobne v dojizdecim kontaktu... opravit by to asi slo (mozna to je jen zasrany), ale musel bys to kuchnout

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

RE:

Příspěvek od SlimShady » 22. 06. 2003 12:41

Čava,

vďaka za odpovede... tak ďalšia otázka k tématu...
Za koľko by sa dali zohnať motory v perfektnom stvave, funkčné a bez tých chýb ktoré majú pravdepodobne moje? A má niekto skúsenosti s montážou stieračov na zadné sklo karosérie kupé (2dv.)? Som si zvykol z firemných Focusov, Transitov a Mondeí, a dosť mi to chýba keď prší... mne by sa to vyplatilo, len neviem ako by to s tým vyzeralo, či by to nebolo "divné" :roll:
Máte s tým niektro skúsenosti?

Vďaka,

Slim 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: RE:

Příspěvek od Francis » 22. 06. 2003 12:51

SlimShady píše:... A má niekto skúsenosti s montážou stieračov na zadné sklo karosérie kupé (2dv.)? ...
... mne by sa to vyplatilo, len neviem ako by to s tým vyzeralo, či by to nebolo "divné" :roll:
Kdysi jsem videl Skodofku 120 se zadnim steracem a bylo to dooooost divne.

Na triprostorovych autech (=s kufrem) to dost ztraci smysl, protoze na autech s celistvou zadni stenou je to pro ostriknuti a stirani NECISTOT na skle. Triprostorova auta maji zadni okno jen mokre, avsak dobre pruhledne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Re: RE:

Příspěvek od SlimShady » 22. 06. 2003 15:00

Kdysi jsem videl Skodofku 120 se zadnim steracem a bylo to dooooost divne.
Na triprostorovych autech (=s kufrem) to dost ztraci smysl, protoze na autech s celistvou zadni stenou je to pro ostriknuti a stirani NECISTOT na skle. Triprostorova auta maji zadni okno jen mokre, avsak dobre pruhledne.
Jojo, myslel som na to až po tom čo som zverejnil príspevok :oops:
A čo tie ceny motorov? Vie niekto? A je to možné že to robia obe motory? Alebo sú predné stierače ovládané iba jedným motorom za pomoci nejakého prevodu? :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: RE:

Příspěvek od Francis » 22. 06. 2003 15:06

SlimShady píše:
Alebo sú predné stierače ovládané iba jedným motorom za pomoci nejakého prevodu? :wink:
Ano, je tam jen jeden motor a pakovy prevod.

Novy motor v AuTecu stoji 4445,10 Kc :-( Ptej se na vrakaci 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Re: RE:

Příspěvek od SlimShady » 22. 06. 2003 15:49

Ano, je tam jen jeden motor a pakovy prevod.
Novy motor v AuTecu stoji 4445,10 Kc :-( Ptej se na vrakaci 8)
Danke Francis za info 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 23. 06. 2003 10:19

Pokoušel jsem se to soupáčí s motorem vyndat, kvůli promazání, ale zjistil jsem, že je to jak ježek v kleci a když mě napadlo, že nebudu znát správné pohyby na zpětné nandání, tak jsem to vzdal. Motor samotnej nejde, protože se nedostaneš k té matce, co drží páku na hřídeli a ve vyndání celého bránila délka osiček u stěračů. Nešly mi zasunout do karoserie pod torpédo. Možná jsem to dělal blbě, ale i na vrakárně jsem viděl torpéda s vystřiženou dírou u stěračů, kvůli demontáži.

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 23. 06. 2003 10:44

nevim jestli to je spravnej postup, ale jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem) a vidis primo na mechanismus... ale stejne je to docela hlavolam :?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 23. 06. 2003 10:53

toretto_223 píše:... jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem)...
Asi tak nejak. Na E30 jsem sterace zatim nedemontoval, ale na E34 nekolikrat a tam se musi nejprve demnotovat zminena cast pricne steny (4 sroubky tusim na 7 klic) a pak kryt topeni. Vzhledem k tomu, ze E30 ma topeni montovane vcelku zespodu, tak rezebirani topeni odpada :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 23. 06. 2003 10:53

toretto_223 píše:nevim jestli to je spravnej postup, ale jde se tam dostat z motorovyho prostoru a pak se tam dostanes lip... sundas to plsteno-gumovy neco (mezi motorovym a steracovym prostorem) a vidis primo na mechanismus... ale stejne je to docela hlavolam :?
Ano jasně,když to sundáš, tak musíš ještě vyndat horní víko a ventilátor topení.

Safra Francisi, byls o pár vteřin rychlejší :oops: :D

Odpovědět