ekonomer

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

ekonomer

Příspěvek od toretto_223 » 21. 06. 2003 11:26

mam skromnej dotaz...
ukazatel momentalni spotreby ukazuje momentalni spotrebu (skutecnou) nebo spotrebu, kterou by to melo mit :?:
E34 525tds touring´96

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 06. 2003 12:08

Zdrojovymi signaly pro ukazatel spotreby jsou tacho z diferaku a delka otevreni vstriku.

Mas-li spravny rozmer pneu a spravny typ vstriku v OK stavu a spravny tlak paliva ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 06. 2003 17:21

mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2003 17:28

Huska píše:mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
A máš tam správnej codier stecker?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 06. 2003 17:30

Venca píše:
Huska píše:mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
A máš tam správnej codier stecker?
Snad ano, protože jsem tam přehodil celou přístrojovku a auto ze kterého jsem to bral nebylo předrbávané. Dá se nějak zjistit jaký Codier tam má patřit?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2003 17:34

Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 06. 2003 17:42

Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2003 17:46

Huska píše:
Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 06. 2003 18:48

Venca píše:
Huska píše:
Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?
Otáčkoměr byl jinak ocejchovanej, ale to jsem lehce řešil polepama budíků :wink: .... Mohl by jsi mi zjistit jakej štekr bych tam měl mít? Mám 318i M10
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2003 18:58

Až budu doma, mam to tam. Jinak jsem to už někomu psal, je to i někde pár měsíců zpátky tady ve fóru.
Ale jestli jsi to přecejchoval fólií, tak při vložení správnýho štekru to bude ukazovat zase voloviny. Můžeš to možná dorovnat potenciometrem v otáčkoměru, ale řek bych, že nepude lineárně.
Jak jsi to cejchoval?

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 06. 2003 20:27

Huska píše:
Venca píše:
Huska píše: z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?
Otáčkoměr byl jinak ocejchovanej, ale to jsem lehce řešil polepama budíků :wink: .... Mohl by jsi mi zjistit jakej štekr bych tam měl mít? Mám 318i M10
Možná je tohle co scháníš je to z nějakejch německejch stránek tak sem to hodil sem protože už si nepamatuju kde sem to našel :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 06. 2003 20:39

Tak nějak koukám a přijde mi jako že k tomu něco chybí :?: nebo sem takovej trotl že se v tom nevyznám :?: :roll: Co by podle týhle tabule mělo bejt za stecker v 323 :?: no asi sem trubec snad se v tom vyznáte :shock:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 06. 2003 20:43

Maranelo píše:... Co by podle týhle tabule mělo bejt za stecker v 323 :?:
Řádek 05
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 21. 06. 2003 21:13

Venca píše:Jak jsi to cejchoval?
Přelepil polepem se správnýma otáčkama...ručička ukazuje u všech stejně, jen je rozdíl v namalované stupnici :-))
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 21. 06. 2003 21:16

Huska píše:
Venca píše:Jak jsi to cejchoval?
Přelepil polepem se správnýma otáčkama...ručička ukazuje u všech stejně, jen je rozdíl v namalované stupnici :-))
Zajímavá shoda náhod... :)

Uživatelský avatar
toretto_223
Příspěvky: 176
Registrován: 11. 02. 2003 11:23
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toretto_223 » 23. 06. 2003 05:59

Francis píše:Zdrojovymi signaly pro ukazatel spotreby jsou tacho z diferaku a delka otevreni vstriku.

Mas-li spravny rozmer pneu a spravny typ vstriku v OK stavu a spravny tlak paliva ...
dekuji ti...

Venca

Příspěvek od Venca » 25. 06. 2003 11:02

To Huska:
Na štekru pro 4-válec jsou vyřízlý pozice 4 a 8.

Odpovědět