Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 21. 06. 2003 11:26
mam skromnej dotaz...
ukazatel momentalni spotreby ukazuje momentalni spotrebu (skutecnou) nebo spotrebu, kterou by to melo mit

E34 525tds touring´96
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 21. 06. 2003 12:08
Zdrojovymi signaly pro ukazatel spotreby jsou tacho z diferaku a delka otevreni vstriku.
Mas-li spravny rozmer pneu a spravny typ vstriku v OK stavu a spravny tlak paliva ...
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 06. 2003 17:21
mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 21. 06. 2003 17:28
Huska píše:mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
A máš tam správnej codier stecker?
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 06. 2003 17:30
Venca píše:Huska píše:mám dotaz k tématu.....Mám v 318i otáčkoměr s ekonoměrem z šestiválce....otáčkoměr ukazuje správně, ale ekonoměr ukazuje moc velkou spotřebu. Do ted jsem si myslel že je to tím, že je z jiného modelu (pořád lepší alespon otáčkoměr než hodiny), ale ted mě trošku zaskočila Francisova informace že si to bere informace z těchto částí a napadlo mě jestli není chyba jinde než v tom budíku ????
A máš tam správnej codier stecker?
Snad ano, protože jsem tam přehodil celou přístrojovku a auto ze kterého jsem to bral nebylo předrbávané. Dá se nějak zjistit jaký Codier tam má patřit?
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 21. 06. 2003 17:34
Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 06. 2003 17:42
Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 21. 06. 2003 17:46
Huska píše:Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 06. 2003 18:48
Venca píše:Huska píše:Venca píše:Z hlavy to nevim, který pozice jsou vyřízlý. Mám to někde doma.
Z jakýho auta je to vyndaný?
z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?
Otáčkoměr byl jinak ocejchovanej, ale to jsem lehce řešil polepama budíků

.... Mohl by jsi mi zjistit jakej štekr bych tam měl mít? Mám 318i M10
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 21. 06. 2003 18:58
Až budu doma, mam to tam. Jinak jsem to už někomu psal, je to i někde pár měsíců zpátky tady ve fóru.
Ale jestli jsi to přecejchoval fólií, tak při vložení správnýho štekru to bude ukazovat zase voloviny. Můžeš to možná dorovnat potenciometrem v otáčkoměru, ale řek bych, že nepude lineárně.
Jak jsi to cejchoval?
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 21. 06. 2003 20:27
Huska píše:Venca píše:Huska píše: z 325e r.v.86
6-válec má jinej štekr než 4-válec.
325e - nemá náhodou (originál) otáčkoměr jen do 5000ot/min?
Otáčkoměr byl jinak ocejchovanej, ale to jsem lehce řešil polepama budíků

.... Mohl by jsi mi zjistit jakej štekr bych tam měl mít? Mám 318i M10
Možná je tohle co scháníš je to z nějakejch německejch stránek tak sem to hodil sem protože už si nepamatuju kde sem to našel

-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 21. 06. 2003 20:39
Tak nějak koukám a přijde mi jako že k tomu něco chybí

nebo sem takovej trotl že se v tom nevyznám

Co by podle týhle tabule mělo bejt za stecker v 323

no asi sem trubec snad se v tom vyznáte

-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 21. 06. 2003 20:43
Maranelo píše:... Co by podle týhle tabule mělo bejt za stecker v 323
Řádek 05
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 21. 06. 2003 21:13
Venca píše:Jak jsi to cejchoval?
Přelepil polepem se správnýma otáčkama...ručička ukazuje u všech stejně, jen je rozdíl v namalované stupnici

)
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 21. 06. 2003 21:16
Huska píše:Venca píše:Jak jsi to cejchoval?
Přelepil polepem se správnýma otáčkama...ručička ukazuje u všech stejně, jen je rozdíl v namalované stupnici

)
Zajímavá shoda náhod...

-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 23. 06. 2003 05:59
Francis píše:Zdrojovymi signaly pro ukazatel spotreby jsou tacho z diferaku a delka otevreni vstriku.
Mas-li spravny rozmer pneu a spravny typ vstriku v OK stavu a spravny tlak paliva ...
dekuji ti...
-
Venca
Příspěvek
od Venca » 25. 06. 2003 11:02
To Huska:
Na štekru pro 4-válec jsou vyřízlý pozice 4 a 8.