318iS

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 13. 01. 2005 12:36

Ty wole, to je zase diskuze.... :roll:

1) ta cena je naprosto přemrštěná, za ty peníze se dá koupit luxusní dvouapůle v M-Techniku 2, připočti si k tomu dovoz, přestavbu, papíry a jseš na 120 000,- ani nemrkneš.....za relativně obyč iSo je to fakt hodně

2) neexistuje jedinej rozumnej důvod proč bys nemol koupit pěkný iSo pod 50 ( bez not ), kámoš si takhle přímo tady v čechách koupil krásný iSo s libovým motorem a dal za něj čtyřicet.....chce to jen shánět, trpělivost a bejt ready s penězma, když přijde zajímavá nabídka - to platí i o reichu, tam je ještě dobrý vědět o někom kdo ti to dotáhne, rozumná cena za dovoz je tak 10-15 korun za kilometr

3) kupuješ si starou káru, musíš teda počítat s tím že tomu může něco být a musíš bejt sakra opatrnej, já bych spíš volil 325i, pač jsou spolehlivější, ta se tak snadno neutahá. Když si to pořádně spočteš tak zjistíš že ty provozní náklady nejsou až tak propastný ( pokud teda nenajezdíš 30000 km ročně )......a pokud obracíš v ruce každou pětikorunu tak jdi do něčeho levnějšího, třeba 318i M10, protože to není zdaleka jen o benzínu a povinnym ručení....
member of zewl crew

Uživatelský avatar
duska
Příspěvky: 616
Registrován: 28. 11. 2004 13:29
Bydliště: Třebíč/Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od duska » 13. 01. 2005 12:39

Mao píše:Ty wole, to je zase diskuze.... :roll:

1) ta cena je naprosto přemrštěná, za ty peníze se dá koupit luxusní dvouapůle v M-Techniku 2, připočti si k tomu dovoz, přestavbu, papíry a jseš na 120 000,- ani nemrkneš.....za relativně obyč iSo je to fakt hodně

2) neexistuje jedinej rozumnej důvod proč bys nemol koupit pěkný iSo pod 50 ( bez not ), kámoš si takhle přímo tady v čechách koupil krásný iSo s libovým motorem a dal za něj čtyřicet.....chce to jen shánět, trpělivost a bejt ready s penězma, když přijde zajímavá nabídka - to platí i o reichu, tam je ještě dobrý vědět o někom kdo ti to dotáhne, rozumná cena za dovoz je tak 10-15 korun za kilometr

3) kupuješ si starou káru, musíš teda počítat s tím že tomu může něco být a musíš bejt sakra opatrnej, já bych spíš volil 325i, pač jsou spolehlivější, ta se tak snadno neutahá. Když si to pořádně spočteš tak zjistíš že ty provozní náklady nejsou až tak propastný ( pokud teda nenajezdíš 30000 km ročně )......a pokud obracíš v ruce každou pětikorunu tak jdi do něčeho levnějšího, třeba 318i M10, protože to není zdaleka jen o benzínu a povinnym ručení....
diky

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 13. 01. 2005 13:37

Jasně pod 50, ale bez not.. Tzn. 60 s notama...

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 13. 01. 2005 21:43

bmwm3 píše:Jasně pod 50, ale bez not.. Tzn. 60 s notama...
Jestli dokážeš sehnat noty na IS za 10k, tak seš borec. Jen tak pro představu, noty na obyč 1.8i (M10, M40) kupé možná za 10k seženeš, ale zapoměl jsi na přestavbu 7k a jestli dobře počítám tak finální cena není 60000,-Kč.

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 13. 01. 2005 22:25

Anonymous píše:ja vim, ja vim..proto sem si rikal ze za vic jak 50 ho nechci, taky zalezi na tom, kolik si vydelam
a mozna sem za hnupa, ale prece jen mi prijde strasne moc vic jak 50 za stare bawo i kdyz je to trida jako je ISko
sice je to sen a jine auto momentalne nechci..
to stribrne je krasne, sice ta barva me nechava chladnym, stav parada..ale za 66tisic uz sou i jine krasne auta!
pojistka by me vysla na 4tisice:))
ten dovoz me laka kdyz vidim ty ceny a slyslim jak si kdo odtud dovezl karu za pakatel, ale s tim prepisem a dovozem..toho se bojim..
Co se dá koupit za 66 tis??- no mám tu AX-97rok-záleží co kdo chce

IS má cenu spíš od 60 nahoru-mám asi sedmý-z venku.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 01. 2005 22:44

Jo, jo. Tomíkovi věř, můžu potvrdit, že moc dobře ví o čem mluví.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
duska
Příspěvky: 616
Registrován: 28. 11. 2004 13:29
Bydliště: Třebíč/Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od duska » 13. 01. 2005 23:21

nesouhlasim!
myslim si ze se za 66tisic daji koupit paradni auta!!!!

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 01. 2005 23:31

No to už by jsi musel mít super kliku a nebo se v tom hodně orientovat a ještě si to přivézt sám. Viděl jsem už ISa co měl Tomík a to nejsou parádní kousky, to jsou exklusivní kousky. Absolutně bez koroze v top stavu. Jo Tomík prostě žije pro IS.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 14. 01. 2005 09:59

Luboš píše:
bmwm3 píše:Jasně pod 50, ale bez not.. Tzn. 60 s notama...
Jestli dokážeš sehnat noty na IS za 10k, tak seš borec. Jen tak pro představu, noty na obyč 1.8i (M10, M40) kupé možná za 10k seženeš, ale zapoměl jsi na přestavbu 7k a jestli dobře počítám tak finální cena není 60000,-Kč.
To jsi pochopil špatně.
Myslel jsem, že si koupíš třeba za 45 000 Iso bez not, nebo za 60 000 s notama. Nemyslel jsem, že by jsi si to přestavoval. Bavil jsem se o ceně auta s notama vs bez not..

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 14. 01. 2005 10:20

Jo jasně, tak to jsem opravdu špatně pochopil. :oops:

Uživatelský avatar
antik
Příspěvky: 212
Registrován: 12. 08. 2004 11:25
Bydliště: Kadaň

Příspěvek od antik » 14. 01. 2005 11:52

No, tak u me by problem s nemcinou nebyl - na to mam vynikajiciho nemcinare-kamarada :) a s odtahem taky ne, v tomhle oboru mam zase znamyho, kterej se v tomhle okruhu pohybuje uz nejakej ten rok. Ale ted jsem se dozvedel krutou ranu - prachy by mohly bejt az nejmin za 3 mesice. Pocital jsem s tim, ze by mohly byt zfleku. Takze jakykoli sny o BMW ted pro me padaji zase jen na teoretickou uroven :cry:
splnil jsem si sen...
OO=[][]=OO in da house...
www.jansvehla.cz - Školení řidičů a kondiční jízdy

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 14. 01. 2005 12:46

Luboš píše:
bmwm3 píše:Jasně pod 50, ale bez not.. Tzn. 60 s notama...
Jestli dokážeš sehnat noty na IS za 10k, tak seš borec. Jen tak pro představu, noty na obyč 1.8i (M10, M40) kupé možná za 10k seženeš, ale zapoměl jsi na přestavbu 7k a jestli dobře počítám tak finální cena není 60000,-Kč.
Noty na 318iM10 za 10 K???? ty jseš teda ze sakra drahýho kraje.....za ty peníze seženeš papíry na dvouapůli a ty jsou nejdražší ( pokud nepočítám M3 )
member of zewl crew

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 14. 01. 2005 13:43

To je zajímavé, teď stojej papíry na 1,8i pod 10k a vždy když jsem je sháněl, tak jsem je pod 13k nesehnal. Ani tady na fóru jsem nikdy papíry na 1.8i pod 10k neviděl.

Odpovědět