
výměna baterie v palubovce
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 10. 01. 2005 10:44
- Bydliště: Liberec
výměna baterie v palubovce
Nazdárek, vím, že už se tady o tom diskutovalo, ale chtěl jsem se zeptat..Nevím jestli jste se bavili o e34, ale psali jste, že v palubovce jsou NiCd baterie, já mám 316 e30 a mám tam lithiový. Kolik asi stojí,potřebuju je vyměnit, protože mi nejde mi vymazat inspekce..Jsou tam docela na fest zalitý plastem..Stačí když je připájim normálně ne
Dikys..

bmw 316i e30
Doma se mužu mrknout co jsou za typ, mam je v přistojovce taky,
asi by tam měli jít tyhle
542-017 B-CR1/2AASLF3,6V LH baterie 3,6V 950mA
do DPS, dva piny na SAFT LS14250 3PF----------- 157.56 ks
542-002 B-CR1/2AA-CD Lithiova baterie 3V 950mAh axiální Varta /drát.vývod/ ------------------------------------132.94 ks
našel jsem i 542-034 B-CR1/2AA3,6VH Lithiová baterie 3,6V 950mAh, bez drátových vývodů 54.62 ks
asi by tam měli jít tyhle
542-017 B-CR1/2AASLF3,6V LH baterie 3,6V 950mA
do DPS, dva piny na SAFT LS14250 3PF----------- 157.56 ks
542-002 B-CR1/2AA-CD Lithiova baterie 3V 950mAh axiální Varta /drát.vývod/ ------------------------------------132.94 ks
našel jsem i 542-034 B-CR1/2AA3,6VH Lithiová baterie 3,6V 950mAh, bez drátových vývodů 54.62 ks
Mám tam to stejný, dělal jsem to v říjnu. Li-Ion jsou pro tohle použití jěště horší, páč jsou náchylný na nabíjení. Ni-Mh jsou nejlepsí (50Kč/ks)Lukashe píše:jsou tam naletovaný, odletuj je, kup nějaký dobíjecí ( já tam dával myslím 850tky - cena do 50 kč/ks, už nevím ) a naletuj je místo tech špatných. Pak to uřčo bude chodit
Na dalších deset let máš pokoj.
325E Hoří vzduch 

Pokud jsem dobre cet tak psal že Lithiova baterie ta má napětí 3V takže Ni-Mh bys musel dát tři má pouze 1,2VPeter píše:Mám tam to stejný, dělal jsem to v říjnu. Li-Ion jsou pro tohle použití jěště horší, páč jsou náchylný na nabíjení. Ni-Mh jsou nejlepsí (50Kč/ks)Lukashe píše:jsou tam naletovaný, odletuj je, kup nějaký dobíjecí ( já tam dával myslím 850tky - cena do 50 kč/ks, už nevím ) a naletuj je místo tech špatných. Pak to uřčo bude chodit
Na dalších deset let máš pokoj.
S tim Li-Ion jsem se spletl to by nebylo optimální ale pokud na tomto článku nepřesáhne napětí 4,1V nebo 4,2V dle vyrobce (jsou dva typy bat.)
tak nebude problém.
Seba325iX píše:Pokud jsem dobre cet tak psal že Lithiova baterie ta má napětí 3V takže Ni-Mh bys musel dát tři má pouze 1,2VPeter píše:Mám tam to stejný, dělal jsem to v říjnu. Li-Ion jsou pro tohle použití jěště horší, páč jsou náchylný na nabíjení. Ni-Mh jsou nejlepsí (50Kč/ks)Lukashe píše:jsou tam naletovaný, odletuj je, kup nějaký dobíjecí ( já tam dával myslím 850tky - cena do 50 kč/ks, už nevím ) a naletuj je místo tech špatných. Pak to uřčo bude chodit
Na dalších deset let máš pokoj.
S tim Li-Ion jsem se spletl to by nebylo optimální ale pokud na tomto článku nepřesáhne napětí 4,1V nebo 4,2V dle vyrobce (jsou dva typy bat.)
tak nebude problém.


Každej nabíjecí článek má 1,2V(pokud to není nějakej speciál)
325E Hoří vzduch 

Lithiove tam nemůžou být originál, páč v těch letech ještě neexistovaly...Seba325iX píše:Asi 90% e30 tam má 2xNi-Cd ale ja mám z 90roku a jsou tam Lithiove baterie před rokem jsem přistrojovku rozebral abych preventivně vyměnil bat ale nebylo třeba na baterii bylo napsan rok 2005 ten typ mam napsan doma v PC.
325E Hoří vzduch 
