Mercedes vs. BMW
-
saladin
mamuta V12 600 SEL 92 408ps 580Nm ted koupil na predek bouchnutyho za 50 000,- i s papirama kamarad. rikal ze tak 70 000 do toho nacpe a bude v pohode. plna palba, dvojity skla, bezova kuze, antracit lak.
je to narez ale mamut je vobluda. ale maloco je bezpecnejsi. tusim ze ma 2,7 tuny.
cinu sem mel, 560SEL rok 91. take bezovy interier( luxusni stav) a antracit. melo 300ps 460Nm a jelo to velmi dobre. nikdy nebouchnuta kastle vse velmi zachovale, a sla za 16000.
ted mam W116 450SEL 6,9, a davam to do kupy.
estli ale chces auto na jezdeni tak se drz ty W124ky.
vsechny S-classe sou velmi neusporny, (560 sel mi jezdila za nakejch 24L)
a neco jinyho nez osmival do S-classe nepatri(mozna V12)
ja rad MB prave kuli velky skale osmihrnku. jinak v cine je nejuspornejsi V8 420. rikaj lidi ze jezdi za min nez R6 300.
a jinak vseobecne plati ze stary MB sou velice spolehlivy auta a zbytzecne se neserou. nema smysl kupovat podle rocniku, ale podle stavu. i hodne stary kusy sou vobcas ve spickovejch stavech a vobracene.
je to narez ale mamut je vobluda. ale maloco je bezpecnejsi. tusim ze ma 2,7 tuny.
cinu sem mel, 560SEL rok 91. take bezovy interier( luxusni stav) a antracit. melo 300ps 460Nm a jelo to velmi dobre. nikdy nebouchnuta kastle vse velmi zachovale, a sla za 16000.
ted mam W116 450SEL 6,9, a davam to do kupy.
estli ale chces auto na jezdeni tak se drz ty W124ky.
vsechny S-classe sou velmi neusporny, (560 sel mi jezdila za nakejch 24L)
a neco jinyho nez osmival do S-classe nepatri(mozna V12)
ja rad MB prave kuli velky skale osmihrnku. jinak v cine je nejuspornejsi V8 420. rikaj lidi ze jezdi za min nez R6 300.
a jinak vseobecne plati ze stary MB sou velice spolehlivy auta a zbytzecne se neserou. nema smysl kupovat podle rocniku, ale podle stavu. i hodne stary kusy sou vobcas ve spickovejch stavech a vobracene.
neprodal si to nahodou za 160 000,- za 16 000, bych to od tebe koupil jasaladin píše:mamuta V12 600 SEL 92 408ps 580Nm ted koupil na predek bouchnutyho za 50 000,- i s papirama kamarad. rikal ze tak 70 000 do toho nacpe a bude v pohode. plna palba, dvojity skla, bezova kuze, antracit lak.
je to narez ale mamut je vobluda. ale maloco je bezpecnejsi. tusim ze ma 2,7 tuny.
cinu sem mel, 560SEL rok 91. take bezovy interier( luxusni stav) a antracit. melo 300ps 460Nm a jelo to velmi dobre. nikdy nebouchnuta kastle vse velmi zachovale, a sla za 16000.
ted mam W116 450SEL 6,9, a davam to do kupy.
estli ale chces auto na jezdeni tak se drz ty W124ky.
vsechny S-classe sou velmi neusporny, (560 sel mi jezdila za nakejch 24L)
a neco jinyho nez osmival do S-classe nepatri(mozna V12)
ja rad MB prave kuli velky skale osmihrnku. jinak v cine je nejuspornejsi V8 420. rikaj lidi ze jezdi za min nez R6 300.
a jinak vseobecne plati ze stary MB sou velice spolehlivy auta a zbytzecne se neserou. nema smysl kupovat podle rocniku, ale podle stavu. i hodne stary kusy sou vobcas ve spickovejch stavech a vobracene.
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já Mercedesy přímo nemám rád. VŮBEC se mi nelíbí a člověku dávají přesně to, co já od auta očekávám a naopak. Jsou jediný dva Mercedesy, který bych rád v garáži.
1/ CLK-GTR
2/ 190 EVO / a to taky není dle mne žádná řacha/¨
Teď jsem koukal na CLK GTR na mobile. jsou od 795 - 1368 tis EURO.
Je tam 4 ramenný volant. To prostě nechci u takovýhleho auta. Chci tříramenný. To samé mne štvalo u starého STi. Ale stejně nemám na nic z toho..
1/ CLK-GTR
2/ 190 EVO / a to taky není dle mne žádná řacha/¨
Teď jsem koukal na CLK GTR na mobile. jsou od 795 - 1368 tis EURO.
Je tam 4 ramenný volant. To prostě nechci u takovýhleho auta. Chci tříramenný. To samé mne štvalo u starého STi. Ale stejně nemám na nic z toho..
-
saladin
to bmwm3:
jo, asi rad jezdis rychle. to pro tebe MB nema smysl.
ja rad silny auta. nemusej bejt extra rychly ale at sou silny.
muj soucasnej meda ma 560Nm a jen 3rychlostni automat.
jednicka do stovky.... a na 3ku 250km/h
ale jinak 190E 2,5 16V 195ps se da poridit za neco malo pres sto koliku
a aerodinamiku to ma lepsi nova oktavka.
a jede to slusne...
v provedeni EVO ale de pres 20 000ojro.
jo, asi rad jezdis rychle. to pro tebe MB nema smysl.
ja rad silny auta. nemusej bejt extra rychly ale at sou silny.
muj soucasnej meda ma 560Nm a jen 3rychlostni automat.
jednicka do stovky.... a na 3ku 250km/h
ale jinak 190E 2,5 16V 195ps se da poridit za neco malo pres sto koliku
a aerodinamiku to ma lepsi nova oktavka.
a jede to slusne...
v provedeni EVO ale de pres 20 000ojro.
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
EVO je hustý. Já nemusím jezdit zrovna rychle, třeba na dálnici nejedu nikdy přes 200 /je to taky tím, že přes 200 můj 2,0 nejede/, ale i kdyby jel, tak na dálnici jezdím 160-180, víc ne. Jde mi spíš o projev auta, o to, jak na mne působí, jak se chová, MB mne prostě nevyhovuje. Známý přijel ukázat to nový CLS, tak mne svezl a má to tah, ale prostě jinak než si představujusaladin píše:to bmwm3:
jo, asi rad jezdis rychle. to pro tebe MB nema smysl.
ja rad silny auta. nemusej bejt extra rychly ale at sou silny.
muj soucasnej meda ma 560Nm a jen 3rychlostni automat.
jednicka do stovky.... a na 3ku 250km/h
ale jinak 190E 2,5 16V 195ps se da poridit za neco malo pres sto koliku
a aerodinamiku to ma lepsi nova oktavka.
a jede to slusne...
v provedeni EVO ale de pres 20 000ojro.
No fotrik má W124 230E a teda nic moc. sice za 2 de do 120, ale nez se to rozhoupe, taxem s 318 davno pryc... pak ma to samy, nevim jestli je to taky W124, je to coupe 300...R6 3,0 v matu a plny palbe...to uz je trochu o necem jinym, ale taky me to zas tak nebere...má to hustý vychytávky na svou dobu mazec, ale vic se mi proste libi 635i........
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jaký vychytávky?Iwan píše:No fotrik má W124 230E a teda nic moc. sice za 2 de do 120, ale nez se to rozhoupe, taxem s 318 davno pryc... pak ma to samy, nevim jestli je to taky W124, je to coupe 300...R6 3,0 v matu a plny palbe...to uz je trochu o necem jinym, ale taky me to zas tak nebere...má to hustý vychytávky na svou dobu mazec, ale vic se mi proste libi 635i........
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
ja ani nevim kdy jsem si mercedesy zamiloval mozna jsem se s tim narodil nez jsem si koupil BMW tak jsem BMW nesnasel protoze je to hlaavni rival MB ,ale ted se mi libi a myslim to uprime nejsou to spatny auta
,ale mergl je pro me proste vic 
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
no treba cudlik na palubce na sklopeni zadnich operek na hlavu, kdyz chces couvat... pak treba el. zaclona na zadnim okne.... podani pasu, kdyz sednes do auta....a treba taky cudlik na protiprokluz asi neco jako uzaverka, bo samosvor....a je to myslim r.v. 86bmwm3 píše:Jaký vychytávky?Iwan píše:No fotrik má W124 230E a teda nic moc. sice za 2 de do 120, ale nez se to rozhoupe, taxem s 318 davno pryc... pak ma to samy, nevim jestli je to taky W124, je to coupe 300...R6 3,0 v matu a plny palbe...to uz je trochu o necem jinym, ale taky me to zas tak nebere...má to hustý vychytávky na svou dobu mazec, ale vic se mi proste libi 635i........
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
tak to jsou husty vychytavkyIwan píše:no treba cudlik na palubce na sklopeni zadnich operek na hlavu, kdyz chces couvat... pak treba el. zaclona na zadnim okne.... podani pasu, kdyz sednes do auta....a treba taky cudlik na protiprokluz asi neco jako uzaverka, bo samosvor....a je to myslim r.v. 86bmwm3 píše:Jaký vychytávky?Iwan píše:No fotrik má W124 230E a teda nic moc. sice za 2 de do 120, ale nez se to rozhoupe, taxem s 318 davno pryc... pak ma to samy, nevim jestli je to taky W124, je to coupe 300...R6 3,0 v matu a plny palbe...to uz je trochu o necem jinym, ale taky me to zas tak nebere...má to hustý vychytávky na svou dobu mazec, ale vic se mi proste libi 635i........
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
-
saladin
proste je to tak. MB je pro konzervatibni lidi co si potrpej na luxus, pohodli, a tradici.
BMW je ryhly a sportovnejsi.
ja mam rad stary auta, a bezurazky kolik jezdi BMW treby z roku 60?
moc jich nezbylo. ale sou hezky.
dulezity je ze oboje sou spolehlivy nemecky auta s zadnim nahonem.
pro me existujou jen MB,BMW,Jaguar,Bentley,RR.
posledni tri mam rad ale kvalita neni nemecka. Jaguar prej dokonce dost velkej pruser.
ale ani jedna vise uvedena automobilka nedela v soucesny dobe hezky ani kvalitni auta.
novy BMW sou suprvosklivy, novy MB zas supermizerny.
a RR? co ho koupil BMW stoji za hovno. strkaj do nej svuj motor(nic proti nemu) ale RR bylo vzdy o motoru. drive clovek kupoval jen motor+podvozek+chladic ve tvaru antickeho chramu. zbytek dodelavaly renomovany karosari vsude po svete.
no a Bentley zkurvil VW.
moje narazky na BMW nejsou mysleny nijak zle, ale na novy dizajny BMW se neda koukat.
BMW je ryhly a sportovnejsi.
ja mam rad stary auta, a bezurazky kolik jezdi BMW treby z roku 60?
moc jich nezbylo. ale sou hezky.
dulezity je ze oboje sou spolehlivy nemecky auta s zadnim nahonem.
pro me existujou jen MB,BMW,Jaguar,Bentley,RR.
posledni tri mam rad ale kvalita neni nemecka. Jaguar prej dokonce dost velkej pruser.
ale ani jedna vise uvedena automobilka nedela v soucesny dobe hezky ani kvalitni auta.
novy BMW sou suprvosklivy, novy MB zas supermizerny.
a RR? co ho koupil BMW stoji za hovno. strkaj do nej svuj motor(nic proti nemu) ale RR bylo vzdy o motoru. drive clovek kupoval jen motor+podvozek+chladic ve tvaru antickeho chramu. zbytek dodelavaly renomovany karosari vsude po svete.
no a Bentley zkurvil VW.
moje narazky na BMW nejsou mysleny nijak zle, ale na novy dizajny BMW se neda koukat.
me se todle docela libi.... Evo II


B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Evo II nebyla spatna kara, vlastnil ji otec v roce 94... cislo 236 z 502 .
A od te doby jsem prave zacal strasne touzit po M3
A jen tak pro zajimavost, pry se v CR prodal oficialne jen jeden model Evo dvojky, (nas byl dovoz) a koupil si ho Kaja Gott
Takhle to aspon tvrdil bejvalej brneskej Mercedes dealer Hosna...
A od te doby jsem prave zacal strasne touzit po M3
A jen tak pro zajimavost, pry se v CR prodal oficialne jen jeden model Evo dvojky, (nas byl dovoz) a koupil si ho Kaja Gott
Takhle to aspon tvrdil bejvalej brneskej Mercedes dealer Hosna...

(OO=00=OO)
S tím Kájou Gottem jsem to taky slyšel. Ta evo II je snad jedinej mercedes, kterej by mi mohl stát v garáži. A stejně bych s ním moc nejezdil. Jsou to auta pro pohodáře, kteří chtějí maximální pohodlí. Ale stejně jako u každýho jinýho auta mi chybí to co má BMW a to je radost z jízdy. Přesně jak to mají v reklamním sloganu. Podle mě je to opravdu tak. I moje mladá, když měla jet jejich filckou, tak se jí moc nechtělo, ale jak má možnost protáhnout moje báwo, tak hned skáče za volant. Je to jediný auto v kterým jí baví jezdit jen tak sem a tam, prostě pro zábavu.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
