Vše ostatní (jiné věci nějakým způsobem související s bmw)
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 24. 11. 2004 21:55
prodám
kotouče + destičky + pakny
na 318i chroma za 2000Kč
jsou skoro nové.. cca 800km před Velkým Třeskem
..k tomu přidám cokoliv, co si odmontujete a odvezete z vraku (klidně celej

)
hmm ..ale moc už tam toho neni

E34 525tds touring´96
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 03. 12. 2004 13:08
No panove nerikejte, že nikdo nepotrebujete vymenit brzdy..

lezi mi to tu uz dost dlouho a potrebuju se toho zbavit..
cena je myslim ok ..puvodne to stalo mnohem, mnohem vic (2000Kc neni ani cena kotoucu) a je to skoro nove..
E34 525tds touring´96
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 20. 12. 2004 10:23
nikdo nic?

E34 525tds touring´96
-
lális bmw
- Příspěvky: 76
- Registrován: 19. 12. 2004 14:42
- Bydliště: Praha 6
Příspěvek
od lális bmw » 21. 12. 2004 19:20
kámo stímhle asi nepochodíš chceš moooooc
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 21. 12. 2004 22:33
lális bmw píše:kámo stímhle asi nepochodíš chceš moooooc
moc? nevim presny ceny, ale 1x kotouc 1500Kc (2x = 3000Kc); desticky cca 500Kc; pakny dejme tomu taky 500Kc
to je celkem 4000Kc - ja to davam za polovinu a bylo na tom najeto cca 900km.. pak jsem auto vyboural
no ale budiz.. kolik by byla odpovidajici cena pro tebe?
E34 525tds touring´96
-
Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od Night.chimera » 21. 12. 2004 23:53
a na plasta to nedam???celkem bych to bral
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 23. 12. 2004 19:01
jojo, na plastaka by to dle ETK melo sedet taky..
E34 525tds touring´96
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 06. 01. 2005 12:32
hmmm.. stale aktivni..
E34 525tds touring´96
-
Tomáš Rada
- Příspěvky: 120
- Registrován: 10. 04. 2004 07:06
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomáš Rada » 06. 01. 2005 17:42
mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 06. 01. 2005 21:57
Tomáš Rada píše:mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada
myslim, ze na 316 by to taky melo jit..
nepujde to na 318is, 320 a vys.. nevim jak to je s kombajnama, ale ty asi budou mit silnejsi brzdy.. to nevim
E34 525tds touring´96
-
Balda
- Příspěvky: 797
- Registrován: 11. 03. 2004 11:24
Příspěvek
od Balda » 07. 01. 2005 13:30
toretto_223 píše:Tomáš Rada píše:mam plasta a tam by to tedy melo jit ae nemam 318 ae jenom 316i,je to problem??Tomáš Rada
myslim, ze na 316 by to taky melo jit..
nepujde to na 318is, 320 a vys.. nevim jak to je s kombajnama, ale ty asi budou mit silnejsi brzdy.. to nevim
Jen tak pro zdokonalení vašich informací o e30, záleží akorát na tom jesli jsou kotouče s chlazením nebo bez. To totiž určuje tloušťku kotouče, takže pokud máš bez chlazení tak bys tam kotouče s chlazením asi nenarval a naopak bys je tam narval, ale při prvním brždění by ses asi nejspíš zabil. E30 s ABS maj všechny chlazený kotouče 316 a 318 coupe nebo sedan maj obyč 318is - 325, touring a kábro maj vždy chlazený a pokud je to jinak, tak je to bastl.

-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 07. 01. 2005 16:00
Balda píše:
Jen tak pro zdokonalení vašich informací o e30, záleží akorát na tom jesli jsou kotouče s chlazením nebo bez. To totiž určuje tloušťku kotouče, takže pokud máš bez chlazení tak bys tam kotouče s chlazením asi nenarval a naopak bys je tam narval, ale při prvním brždění by ses asi nejspíš zabil. E30 s ABS maj všechny chlazený kotouče 316 a 318 coupe nebo sedan maj obyč 318is - 325, touring a kábro maj vždy chlazený a pokud je to jinak, tak je to bastl.

to jako ze na 318 a 325 jsou stejny nechlazene kotouce??? tomu se mi nejak nechce verit..
ze bych kvuli tomu znovu nainstaloval ETK?
E34 525tds touring´96
-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 07. 01. 2005 18:46
Tos pochopil spatne, ona ta veta je napsana celkem blbe, ale obsah je spravne. Auta s ABS, 318iS - 325 mely vzdy chlazeny, 316 a 318 nechlazeny. Tot vse.
E39 535i sedan
-
toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od toretto_223 » 09. 01. 2005 22:01
Fx píše:Tos pochopil spatne, ona ta veta je napsana celkem blbe, ale obsah je spravne. Auta s ABS, 318iS - 325 mely vzdy chlazeny, 316 a 318 nechlazeny. Tot vse.
Aha.. tak to jo .. dik za objasneni

E34 525tds touring´96