Samosvor, nebo svor vložku
Samosvor, nebo svor vložku
zdravím, mám dotaz ohledně možností které jsou včetně názorů
Protože sháním 188 svor s převodem 3,45 až 3,73 pro nový projekt, což je docela pruda existuje několik možností a rád bych znal názor ostatních
V DE se dá sehnat kompletně zrepasovaný svor 188 se zvýšenou svorností 40% za 1400€, nebo 1200€ bez E30 deklu,
nebo občas se dá narazit za jetý svor tak od 800€ do 1000€ s 25% ale bez záruky, třeba s jiným převodem od 3,07 a víc a prohodit převod
další varianta je koupi obyčejný diferenciál a pořídit do něj svornou vložku od buď
Motamec asi 22000CZK
mFactory 30000CZK
Quaife asi 32000CZK
KAAZ 29900CZK
Drexler asi 53000CZK
existuje ještě nějaký jiný výrobce? nemyslím teď ty dvě destičky s pružinami do klece obyč difu
děkuji za každý typ či radu, nebo nabídku diffu
Protože sháním 188 svor s převodem 3,45 až 3,73 pro nový projekt, což je docela pruda existuje několik možností a rád bych znal názor ostatních
V DE se dá sehnat kompletně zrepasovaný svor 188 se zvýšenou svorností 40% za 1400€, nebo 1200€ bez E30 deklu,
nebo občas se dá narazit za jetý svor tak od 800€ do 1000€ s 25% ale bez záruky, třeba s jiným převodem od 3,07 a víc a prohodit převod
další varianta je koupi obyčejný diferenciál a pořídit do něj svornou vložku od buď
Motamec asi 22000CZK
mFactory 30000CZK
Quaife asi 32000CZK
KAAZ 29900CZK
Drexler asi 53000CZK
existuje ještě nějaký jiný výrobce? nemyslím teď ty dvě destičky s pružinami do klece obyč difu
děkuji za každý typ či radu, nebo nabídku diffu
E30 325i
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Případně racing diffs má i nové koše a do toho pajšl dle konfigurace ... je to nějakých 30cca podle specky
Nebo si sehnat aspoň vložku a do toho naházet pajšl - dá se tak i drexler a i racing diffs , to jsem udělal u sebe na sedanovi když jsem skládal opravdu funkční difec
Nebo si sehnat aspoň vložku a do toho naházet pajšl - dá se tak i drexler a i racing diffs , to jsem udělal u sebe na sedanovi když jsem skládal opravdu funkční difec
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Mrknu na to, dík
Jde o to že 30 až 35 seženu kompletně zrepasovaný i se zvýšenou svorností, jak jsem psal po messengeru, takhle to dám jenom za vložkou, to je trochu strašidelný ale každá rada dobrá
Jde o to že 30 až 35 seženu kompletně zrepasovaný i se zvýšenou svorností, jak jsem psal po messengeru, takhle to dám jenom za vložkou, to je trochu strašidelný ale každá rada dobrá
E30 325i
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Jen pro upřesnění, hledej 3,15 a kratší. 3,07 už má větší hrušku, jiný offset talíře a tím jinou klec. Stejně tak 2,93 a jiné delší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Jojo, MattyX už mě taky informoval, ale díky
E30 325i
Re: Samosvor, nebo svor vložku
ještě pro upřesnění, mám i nabídky na tyto možné konfigurace v origo svoru:
- 40%/15% locking - 4 friction shims and special assimetrical 30º Accel/60º Decel ramps costs 100€.
- 50%/50% locking - 8 friction shims and 45º Accel/45º Decel ramps costs 190€.
- 75%/75% locking - 8 friction shims and special 30º Accel/30º Decel ramps costs 280€.
- 50%/30% locking - 8 friction shims and special assimetrical 45º Accel/60º Decel ramps costs 280€.
- 75%/30% locking - 8 friction shims and special assimetrical 30º Accel/60º Decel ramps costs 280€. -
na slalom, RZ a kopce bude asi nejlepší varianta 40%/15%, nebo lepší 50% /30% či 70% / 30%?
- 40%/15% locking - 4 friction shims and special assimetrical 30º Accel/60º Decel ramps costs 100€.
- 50%/50% locking - 8 friction shims and 45º Accel/45º Decel ramps costs 190€.
- 75%/75% locking - 8 friction shims and special 30º Accel/30º Decel ramps costs 280€.
- 50%/30% locking - 8 friction shims and special assimetrical 45º Accel/60º Decel ramps costs 280€.
- 75%/30% locking - 8 friction shims and special assimetrical 30º Accel/60º Decel ramps costs 280€. -
na slalom, RZ a kopce bude asi nejlepší varianta 40%/15%, nebo lepší 50% /30% či 70% / 30%?
E30 325i
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Samosvor, nebo svor vložku
bohatě postačí 4 lamely a 45/45 stupnu úhel rozevření jako má serie .
Těch 30/60 jsem zkoušel a je to už pod plynem už dost agresiv. Jen ty výpočty v počtu lamel a rozevření a výsledné svornosti se nějak rozcházejí...
každopádně 8 lamelek je buď ultimátní drift spec , nebo něco co má asi tak 800ps
Těch 30/60 jsem zkoušel a je to už pod plynem už dost agresiv. Jen ty výpočty v počtu lamel a rozevření a výsledné svornosti se nějak rozcházejí...
každopádně 8 lamelek je buď ultimátní drift spec , nebo něco co má asi tak 800ps
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Tohle už je vyšší dívčí , ono asi taky jinak reaguje repasovamej diff v porovnání s mojim starým ojetým, jsem zvědavý co mi poradí prodávající, ale asi vezmu kompletně zrepasovanou sériiMattyX píše: ↑13. 01. 2021 08:06bohatě postačí 4 lamely a 45/45 stupnu úhel rozevření jako má serie .
Těch 30/60 jsem zkoušel a je to už pod plynem už dost agresiv. Jen ty výpočty v počtu lamel a rozevření a výsledné svornosti se nějak rozcházejí...
každopádně 8 lamelek je buď ultimátní drift spec , nebo něco co má asi tak 800ps
Teď už jenom dylema s převodem, jezdil jsem 3,64 a ten nemá, takže buď 3,45 nebo 3,73 jaký tam muže být rozdíl v rychlosti když u 3,64 jsem řadil 3. při 90km? Muže to být + - 5km?
Tyhle konverzace mě vždycky přesvědčí že vlastně vím úplný prd
E30 325i
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: Samosvor, nebo svor vložku
seriová dvoulamela po repasu je vhodná tak na úplně seriový auto bez jakýchkoliv úprav a sportovních ambicích ...
Jako moje dvoulamela prostě proklouzne, je to při větším vyvěšení vnitřního kola tak prostě proklouzne ... :-/
Rozhodně 4 lamelu, ta se ti pravděpodobně nepodaří rozepnout ...
řešení stálého převodu nemá moc smysl když se neví jaká převodovka bude použita a jaké pneu
Jako moje dvoulamela prostě proklouzne, je to při větším vyvěšení vnitřního kola tak prostě proklouzne ... :-/
Rozhodně 4 lamelu, ta se ti pravděpodobně nepodaří rozepnout ...
řešení stálého převodu nemá moc smysl když se neví jaká převodovka bude použita a jaké pneu
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Měl jsi ve škole v matematice trojčlenku?
90 * 3,64 / 3,73 = 87,8 (výsledná rychlost při stejných otáčkách s kratším převodem 3,73)
90 * 3,64 / 3,45 = 95
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Samosvor, nebo svor vložku
No vidíš na to jsem úplně zapomněl
E30 325i
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Trochu se sem přiseru, když to tu letos žilo
E30 TDčko, s naroubovanym TDSem. Záměr "čipovat" do nesmyslu nemám, ale auto je to na lítání. Origo se svorem. Jen svor už svorem dávno neni (na zvedáku kola proti sobě přetlačim)
Jsem zvyklej na zavářku, ale tu nechci. Primárně mě napadá, jestli zvládnu repas doma, ale jak to tady čtu, tak asi bude nejvhodnější i nějaká úprava (na čtyři lamely ? ) chápu správně ?
Na sieřře jsem si viskosvor rozebral, ale .. Pokus/omyl..
Chci aby to vydrželo občasný sklouznutí nebo popálení na světlech. Vlastně ideálně zavářku, co dovolí mírnej prokluz
E30 TDčko, s naroubovanym TDSem. Záměr "čipovat" do nesmyslu nemám, ale auto je to na lítání. Origo se svorem. Jen svor už svorem dávno neni (na zvedáku kola proti sobě přetlačim)
Jsem zvyklej na zavářku, ale tu nechci. Primárně mě napadá, jestli zvládnu repas doma, ale jak to tady čtu, tak asi bude nejvhodnější i nějaká úprava (na čtyři lamely ? ) chápu správně ?
Na sieřře jsem si viskosvor rozebral, ale .. Pokus/omyl..
Chci aby to vydrželo občasný sklouznutí nebo popálení na světlech. Vlastně ideálně zavářku, co dovolí mírnej prokluz
- Greeny
- Příspěvky: 820
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Pokud chceš jen repas vložky, tzn nové lamely a pružiny, tak to zvládneš bez nějakých speciálních nástrojů. Kdybys chtěl dělat i ložiska nebo třeba měnit víčko vložky, tak musíš vymezit vůli a na to už potřebuješ měřič valivého momentu a sehnat nebo si nechat udělat podložky pod boční kryty. Ohledně úprav nemám žádné rady, na to jsou tady jiníFrantas píše: ↑12. 05. 2021 17:25Trochu se sem přiseru, když to tu letos žilo
E30 TDčko, s naroubovanym TDSem. Záměr "čipovat" do nesmyslu nemám, ale auto je to na lítání. Origo se svorem. Jen svor už svorem dávno neni (na zvedáku kola proti sobě přetlačim)
Jsem zvyklej na zavářku, ale tu nechci. Primárně mě napadá, jestli zvládnu repas doma, ale jak to tady čtu, tak asi bude nejvhodnější i nějaká úprava (na čtyři lamely ? ) chápu správně ?
Na sieřře jsem si viskosvor rozebral, ale .. Pokus/omyl..
Chci aby to vydrželo občasný sklouznutí nebo popálení na světlech. Vlastně ideálně zavářku, co dovolí mírnej prokluz
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
Re: Samosvor, nebo svor vložku
Pěkně děkuju Vyčerpávající odpověď.
Teď by mě ještě zajímalo, jak je to s funkčností/cenou jak se zde řešilo..
Teď by mě ještě zajímalo, jak je to s funkčností/cenou jak se zde řešilo..