na mém autě to němčoura stálo 4tis Euro .. při koupi jsem dostal veškeré protokoly + faktury (např. měření kluku se dělalo nadvakrát, postup je takový že prvně musíš mít souhlas z BMW, že můžeš použít jejich karoserii pro individuální přestavbu, změří výkon a převody (kombinaci převodovky s diferákem) následně ti podle naměřeného výkonu určí brzdy (pravidlo je jednoduché - musí být z vozu se stejným/vyšším výkonem), podvozek (opět odpovídající naměřenému výkonu, následně měření geometrie (pozice kol v karoserii včetně krajních pozic při vytočení kol), nařízení vyztužení karoserie (horní a dolní rozpěra motorového prostoru + výztuha držáků řízení), schválení rozměru disků a pneu,
byť některé úpravy považuji za diskutabilní (u mého auta není vše uděláno tak, jak je v protokolech uvedeno, ale někomu se podařilo získat razítka do protokolů a zlegalizovat) v ČR potřebuješ navíc měření spotřeby.