Našel jsem jen toto :
• původní typ motoru a převodovky (dodávaný v tomtéž období výrobcem)
• původní typ a rozměr ráfku dodávaný výrobcem (případně z volitelné výbavy té doby)
• velmi dobrý technický stav a celková bezchybná funkčnost
• karoserie bez koroze
• jednotný celistvý lak (trošku jiná situace je u původního laku; černý matný lak není posuzován jako vhodný pro veterána)
• slušné povrchy chromovaných a hliníkových součástí
• všechny znaky a emblémy odpovídající danému modelu a roku
• absence jakýchkoliv nedobových doplňků (nápisy, vylepšení, audio atd.)
• celková čistota karoserie, podvozku a motoru (letité nánosy, mastnota ani čerstvé úniky oleje nebudou akceptovány)
• interiér bez výrazného poškození (není přípustné roztržené či neodborně spravené čalounění či náhrada moderními částmi)
Mám 320i cupe Chromáka (1987) v započaté renovaci. Auto mám kompletní a vše je originalní, nova je jen vodni pumpa a šibr. (rozsypanou vodní pumpu a děravej šibr mam taky,

Moje dotazy jsou :
- mám obyč sedačky, chtěl bych dat Sportsitze a popř. je nechat přešít na alkantru s trikolorou
- mám hnusnou béžovou stropnicu, chtěl bych dat černou
- mám barvu zinnoberrot, chtěl bych auto přelakovat na Diamantschwarz Metallic (popř. na Carbonschwarz metallic)
- chtěl bych na auto dat kompletní Mtech 1 (origo)
- chtěl bych dat černy helly, + něaky dorbnosti (stěrače světel, zad. vykl. okna, maly BC)
- chtěl bych dat dozadu kotoučovou nápravu
- motor, převodovka a diferák zůstane Origo.
- chrom. nárazníky bych chtěl dat do barvy ( eště uvidím podle situace)
Budou tyhle věci vadit na průkaz historického vozidla ?



Dík za odpovědi.
