325i,325e,323i,320i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
CBA
Příspěvky: 145
Registrován: 04. 12. 2004 18:01
Bydliště: Olomouc a okolí

325i,325e,323i,320i

Příspěvek od CBA » 03. 01. 2005 18:19

Mám jednu takovou otázečku?!Jaká kombinace těchto motorů je nejlepší?!Komponentů z různých typů?!Já mám spodek(klika,ojnice,písty)-325e a hlavu,sání,vačku-325i aji počítač 325i!!!Je to špatná kombinace???!!!

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 03. 01. 2005 18:44

Špatná. Resp. mohla by být lepší.
Při téhle konfiguraci máš malou kompresi. Takže se výkonu 325i maximálně tak přibližuješ, určitě nepřevyšuješ.
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
CBA
Příspěvky: 145
Registrován: 04. 12. 2004 18:01
Bydliště: Olomouc a okolí

Příspěvek od CBA » 03. 01. 2005 18:52

takže je vlastně lepší obyč. 325i?!A co když na kliku,ojnice z ety dam písty a hlavu dvapětky?!A zeptám se rovnou jak nejlíp získám co nejvíce koníků bez přeplňování???!!!Mýslím seskládáním těhle motorů a třeba ještě odlehčováním komponentů???A vačkou?!

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 99
Registrován: 02. 11. 2004 20:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peter » 03. 01. 2005 19:58

Jo, tak to máš podobnej dotaz jak já. Mám 325E a zajímaloby mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.
325E Hoří vzduch :twisted:

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 03. 01. 2005 20:03

nechte uz ty ETY na pokoji chudinky :lol: to si pak clovek chce koupit obyc etu na spotrebu a samy bastly :roll:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 03. 01. 2005 20:03

nejlepší je spodek 2.5 katová verze a hlava z 2.0
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 03. 01. 2005 20:05

And píše:nechte uz ty ETY na pokoji chudinky :lol: to si pak clovek chce koupit obyc etu na spotrebu a samy bastly :roll:
:shock: :?: Neni ta řeč o něčem jiným?
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03. 01. 2005 20:16

Peter píše:Mám 325E a zajímalo by mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.
to budeš lepší kouzelník než Copperfield... :lol: vychází to 2,6666 ventilu na válec... :lol:
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 03. 01. 2005 20:32

Mirek píše:
Peter píše:Mám 325E a zajímalo by mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.
to budeš lepší kouzelník než Copperfield... :lol: vychází to 2,6666 ventilu na válec... :lol:
:D :D :D

Neni jednodužší dát tam jinej motor?
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 03. 01. 2005 20:38

Peter píše:Jo, tak to máš podobnej dotaz jak já. Mám 325E a zajímaloby mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.
nemyslels 24v? :D
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 03. 01. 2005 23:06

dneska sem z nudy procital stary temata a shodou okolnosti na tema 327...
zajimalo by me, ktera kombinace je nej na vydrz... ciste teoreticky kdyz vezmu urcitej narust vykonu (tak 30 psiku) a nehonit to...
proste mi chybi u e30 nabidka motoru typu 2,8...
proste a jednoduse, jak sestavit 327 tak, aby to pri civilni jizde vydrzelo na dlouho... zadny extremni honeni koni, proste jen civilne :wink:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 263
Registrován: 11. 11. 2004 22:02
Bydliště: Praha

Zajímalo by mě něco podobnýho

Příspěvek od Dragon » 03. 01. 2005 23:31

Když bych měl skombinovat motory z 325i a 325e. Jak dosahnout jak vykonu a hlavne taky vytahnout kroutak? Je mi jasný že to samozřejmě nebude nejvyšší možnost kobyl ale k akceleraci by to pomohlo, ne?

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 04. 01. 2005 06:47

ondra_m píše:Špatná. Resp. mohla by být lepší.
Při téhle konfiguraci máš malou kompresi. Takže se výkonu 325i maximálně tak přibližuješ, určitě nepřevyšuješ.
Myslíš, že mně to jelo míň než klasická 325i ??? Měl jsem přesně tuto kombinaci jen hlava byla snížená a 325i jsem si dával k snídani.

To CBA: Hlavně tam nedávej hlavu z 320i - má menší ventily - a motor ztrácí ve vysokých otáčkách výkon.

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 04. 01. 2005 12:06

jestli muzu poradit tak kroutak se zvysi tim ze protahnes svody od motoru kam az to misto dovoli mas lepsi odtah plynu a lepsi akceleraci neco jako kdyz tam das rezonator
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 01. 2005 13:24

nechapu co vam vadi na seriove ete s nizkotlakym preplnovanim....lita to rozhodne lip nez kterakoliv 325 a vydrz je taky dobra....mluvim o SERIOVE ETE zadny 327... :!:
Obrázek

Uživatelský avatar
CBA
Příspěvky: 145
Registrován: 04. 12. 2004 18:01
Bydliště: Olomouc a okolí

Příspěvek od CBA » 04. 01. 2005 20:04

Mi o tom můžeme pokecat na závodech,těším se na tu diskuzi!!!

Jo a ještě je rozdíl mezi motory rok výroby 1984,86,89 myslím jen 325i???!!!!Třeba jako jestli jsou jiné písty,nebo hlava nemyslím 24V!!!
Ale chci se zeptat jestli 24V hlava sedne na normal motor a za jakých podmínek!!!



To:ondra_m:Kdybych měl zájem o přeplňovaný motor byl bys schopen ho poskládat a kolik by to stálo náklady a kolik za práci?!

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 99
Registrován: 02. 11. 2004 20:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peter » 04. 01. 2005 21:44

Zave píše:
Peter píše:Jo, tak to máš podobnej dotaz jak já. Mám 325E a zajímaloby mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.
nemyslels 24v? :D
Jo přesně to jsem myslel. :oops: Ani nevím proč, ale ještě nějak žiju ve světě čtyřválů.
325E Hoří vzduch :twisted:

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 99
Registrován: 02. 11. 2004 20:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peter » 04. 01. 2005 21:54

GeRoX píše:nechapu co vam vadi na seriove ete s nizkotlakym preplnovanim....lita to rozhodne lip nez kterakoliv 325 a vydrz je taky dobra....mluvim o SERIOVE ETE zadny 327... :!:
Už jsem si nějak zvykl na ten výkon 8) . Chtělo by to nějaký koníky, tak začnu něco vymýšlet, a pak zjistím, že na to nemám prachy a že bych to stejně neuživil, ze svýho chudýho studentskýho kapesnýho. Už teď se mi to zdá dost. (12L/100km)
325E Hoří vzduch :twisted:

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 05. 01. 2005 01:16

CBA píše: To:ondra_m:Kdybych měl zájem o přeplňovaný motor byl bys schopen ho poskládat a kolik by to stálo náklady a kolik za práci?!
Možnost tu je :-) viz SZ
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Cenny H.rep.M3
Příspěvky: 156
Registrován: 28. 12. 2004 12:42
Bydliště: Litomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cenny H.rep.M3 » 05. 01. 2005 02:02

Franta 327i píše:
ondra_m píše:Špatná. Resp. mohla by být lepší.
Při téhle konfiguraci máš malou kompresi. Takže se výkonu 325i maximálně tak přibližuješ, určitě nepřevyšuješ.
Myslíš, že mně to jelo míň než klasická 325i ??? Měl jsem přesně tuto kombinaci jen hlava byla snížená a 325i jsem si dával k snídani.

To CBA: Hlavně tam nedávej hlavu z 320i - má menší ventily - a motor ztrácí ve vysokých otáčkách výkon.
Myslím, že Franta má pravdu, tuhle kombinaci používala i ALPINA C2 2.7 spodek 2693 ccm, hlava 325i + celé sání a váha vzduchu. Alpina přidávala ještě upravené svody vlastní koncepce, ostřejší vačku a úpravu řídící jednotky. To vše ve výsledku dávalo výkon 218hp a 270Nm kroutícího momentu. To je víc než slušné. Seriová 325i skutečně nemá nejmenší šanci.

Odpovědět