325i,325e,323i,320i
325i,325e,323i,320i
Mám jednu takovou otázečku?!Jaká kombinace těchto motorů je nejlepší?!Komponentů z různých typů?!Já mám spodek(klika,ojnice,písty)-325e a hlavu,sání,vačku-325i aji počítač 325i!!!Je to špatná kombinace???!!!
to budeš lepší kouzelník než Copperfield...Peter píše:Mám 325E a zajímalo by mě, co se všechno musí udělat, abych tam mohl kopnout 16V hlavu.


z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
dneska sem z nudy procital stary temata a shodou okolnosti na tema 327...
zajimalo by me, ktera kombinace je nej na vydrz... ciste teoreticky kdyz vezmu urcitej narust vykonu (tak 30 psiku) a nehonit to...
proste mi chybi u e30 nabidka motoru typu 2,8...
proste a jednoduse, jak sestavit 327 tak, aby to pri civilni jizde vydrzelo na dlouho... zadny extremni honeni koni, proste jen civilne
zajimalo by me, ktera kombinace je nej na vydrz... ciste teoreticky kdyz vezmu urcitej narust vykonu (tak 30 psiku) a nehonit to...
proste mi chybi u e30 nabidka motoru typu 2,8...
proste a jednoduse, jak sestavit 327 tak, aby to pri civilni jizde vydrzelo na dlouho... zadny extremni honeni koni, proste jen civilne

uklízím garáž...
Zajímalo by mě něco podobnýho
Když bych měl skombinovat motory z 325i a 325e. Jak dosahnout jak vykonu a hlavne taky vytahnout kroutak? Je mi jasný že to samozřejmě nebude nejvyšší možnost kobyl ale k akceleraci by to pomohlo, ne?
-
- Příspěvky: 2812
- Registrován: 28. 01. 2004 07:19
- Bydliště: Litomyšl
Myslíš, že mně to jelo míň než klasická 325i ??? Měl jsem přesně tuto kombinaci jen hlava byla snížená a 325i jsem si dával k snídani.ondra_m píše:Špatná. Resp. mohla by být lepší.
Při téhle konfiguraci máš malou kompresi. Takže se výkonu 325i maximálně tak přibližuješ, určitě nepřevyšuješ.
To CBA: Hlavně tam nedávej hlavu z 320i - má menší ventily - a motor ztrácí ve vysokých otáčkách výkon.
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Mi o tom můžeme pokecat na závodech,těším se na tu diskuzi!!!
Jo a ještě je rozdíl mezi motory rok výroby 1984,86,89 myslím jen 325i???!!!!Třeba jako jestli jsou jiné písty,nebo hlava nemyslím 24V!!!
Ale chci se zeptat jestli 24V hlava sedne na normal motor a za jakých podmínek!!!
To:ondra_m:Kdybych měl zájem o přeplňovaný motor byl bys schopen ho poskládat a kolik by to stálo náklady a kolik za práci?!
Jo a ještě je rozdíl mezi motory rok výroby 1984,86,89 myslím jen 325i???!!!!Třeba jako jestli jsou jiné písty,nebo hlava nemyslím 24V!!!
Ale chci se zeptat jestli 24V hlava sedne na normal motor a za jakých podmínek!!!
To:ondra_m:Kdybych měl zájem o přeplňovaný motor byl bys schopen ho poskládat a kolik by to stálo náklady a kolik za práci?!
Už jsem si nějak zvykl na ten výkonGeRoX píše:nechapu co vam vadi na seriove ete s nizkotlakym preplnovanim....lita to rozhodne lip nez kterakoliv 325 a vydrz je taky dobra....mluvim o SERIOVE ETE zadny 327...

325E Hoří vzduch 

- Cenny H.rep.M3
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28. 12. 2004 12:42
- Bydliště: Litomyšl
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že Franta má pravdu, tuhle kombinaci používala i ALPINA C2 2.7 spodek 2693 ccm, hlava 325i + celé sání a váha vzduchu. Alpina přidávala ještě upravené svody vlastní koncepce, ostřejší vačku a úpravu řídící jednotky. To vše ve výsledku dávalo výkon 218hp a 270Nm kroutícího momentu. To je víc než slušné. Seriová 325i skutečně nemá nejmenší šanci.Franta 327i píše:Myslíš, že mně to jelo míň než klasická 325i ??? Měl jsem přesně tuto kombinaci jen hlava byla snížená a 325i jsem si dával k snídani.ondra_m píše:Špatná. Resp. mohla by být lepší.
Při téhle konfiguraci máš malou kompresi. Takže se výkonu 325i maximálně tak přibližuješ, určitě nepřevyšuješ.
To CBA: Hlavně tam nedávej hlavu z 320i - má menší ventily - a motor ztrácí ve vysokých otáčkách výkon.