HPFP sry, vždycky se mi ty písmenka na klávesnici splaší
High Pressure Fuel Pump - vysokotlaká pumpa, i když oproti naftě je to středotlak, protože má asi jenom 38barů pracovní tlak.
Ale reálně nevydrží víc jak 100-150tis a prostě stopka a dojel jsi

Tak jako vodní pumpa, která je řízena podle tlaku v sání - jak moc tomu topíš, tak podle toho točí s vodou. Ta když umře, motor se naštěstí nepřehřeje, ale prostě opět stopka a čekáš než schládne aby jsi mohl jet dál ... což v případě tohoto motoru v létě trvá celý odpoledne třeba.
Každopádně to někdo vytáhl dobrý vyjetiny

Ale zase možný lepší koupit za dvě kila, a kilínko do toho poslat za díly a udělat si z toho auto ... než kupovat "něco" za 400... otázka je jakej je stav těch motorů, vzhledem k provozní teplotě 105" na oleji, 5w30 a intervalu 30tis km, jsou občas uvnitř pěkný hovna :-/