obracím se na Váš, klubáky, s prosbou o radu, případně tipy. Mám teď u Macka svoji M20B25 na "menším" servisu. Nakonec do toho padlo trochu víc peněz než se zdálo na začátku a tak jsem si řekl, že by bylo škoda vrátit pohledové díly, jako je sání a ventildekl, na svoje místo bez patřičné péče.
Můžete se podělit o svoje zkušenosti? Osobně upřednostňuji originál vzhled, moc se mi ani nezamlouvá lakování, asi bych preferoval pouhé důkladné vyčištění (jak je to s následnou oxidací?).
Vím, že to tady pár z Vás už řešilo. Je pískování velký problém? Co chemie? Případně jaká, kde apod. Uvítám cokoliv, i další náměty na povrchovou úpravu apod.
Co na to třeba mistr Dvoris a jiní místní "leštiči"
 ?
 ? Díky za názory!


 Jen podotýkám,že pouhé vypláchnutí na tyto inkriminované body nestačí,je třeba tomu pomoci mechanicky,odstínění víka ideálně sundat dolů.Já si to přebarvuji stříbrnou barvou na alu kola,která i po letech při víkendovém využití drží dobře a nic se neloupe,ale není to striktně origo vzhled.Aby jsi docílil origo vzhledu jak to vyjelo z fabriky tak to po vyčištění polej tím jejich konzervačním lakem
 Jen podotýkám,že pouhé vypláchnutí na tyto inkriminované body nestačí,je třeba tomu pomoci mechanicky,odstínění víka ideálně sundat dolů.Já si to přebarvuji stříbrnou barvou na alu kola,která i po letech při víkendovém využití drží dobře a nic se neloupe,ale není to striktně origo vzhled.Aby jsi docílil origo vzhledu jak to vyjelo z fabriky tak to po vyčištění polej tím jejich konzervačním lakem  
  









 Já si to zatím nechám pouze otryskané, takže se uvidí, co to udělá a neudělá. Časem to bude u mě v topicu. Možná tam bude časem i ta generálka motoru
 Já si to zatím nechám pouze otryskané, takže se uvidí, co to udělá a neudělá. Časem to bude u mě v topicu. Možná tam bude časem i ta generálka motoru  
  Uvidíme, jak dobře se mi podaří a nepodaří to vypláchnout. Ještě před tryskáním jsem sací parohy vevnitř vzal pořádně všemi možnými druhy kartáčů na nádobí a zbavil co nejvíce mastnoty, aby se to nemělo kam přilepit. Před montáží mě čeká ještě jednou to samé. Odstínění ve ventil víku jsem na jednom víku odvrtal a na druhém jsem ty spáry zalepil (KD lepí a hlavně těsní
 Uvidíme, jak dobře se mi podaří a nepodaří to vypláchnout. Ještě před tryskáním jsem sací parohy vevnitř vzal pořádně všemi možnými druhy kartáčů na nádobí a zbavil co nejvíce mastnoty, aby se to nemělo kam přilepit. Před montáží mě čeká ještě jednou to samé. Odstínění ve ventil víku jsem na jednom víku odvrtal a na druhém jsem ty spáry zalepil (KD lepí a hlavně těsní 