mr. závodník
no asi tak jsem to myslel s tim ford a ford ale netřeba to dál rozbírat, každej máme svuj názor na auta a nehodlam se s nikym kvuli tomu hádat, v celku je mi to jednoReno... píše:No každej zase ne, takový capri, nebo mustangHanis píše: Každej Ford je krám![]()
Tomu bych se zas tak nebránil
o tom co jsem měl v autě já i mý kamarádi, včetně servisních knížek ze švajcu i techničáků se s tebou Hanisi přít nebudu
k předstevě že na osmiventyl co má 66kw dáš mechanickej vstřik a turbo a získáš tim 77kw (viz údaj o XR3i podle tabulek)ve výsledku se zase vyjadřovat nebudu já, nejsem sice automechanik ale myslim že tohle je nějaký divný
plus to že jsem měl KE-Jetronic osmiventyl bez turba?
chceš říct ře jsem tam to turbo měl a mělo to 66kw, děláš si srandu ne?hodně výkoný turbo asi, že bych ho při repasi motoru přehlídl?
Nechci aby to vypadalo že se s někym chci jako prudit, přiznávam že neznam ty motory v kulatejch typech ani cosworth a nepřesvědčuju tě o mý pravdě, že zetec je záležitost 90 a 91 je pravda, ale o tomhle vstřikování jsem nic nebrblal, já znam prostě XR3i 16v s mechanikou, to je těch 1OO koní asi a jinak prosim už se na to vyserme timhle způsobem, přijedu třeba někdy na sraz a můžem vo tom pokecat, třeba se něco novýho dozvim, můžeš mi ti v klidu vysvětlit nebudem se handrkovat takhle vo nějaký plečce malý, já taky ford nemusim zrovna dvakrát tak užijme v klidu zbytek volna ne?
no asi tak jsem to myslel s tim ford a ford ale netřeba to dál rozbírat, každej máme svuj názor na auta a nehodlam se s nikym kvuli tomu hádat, v celku je mi to jednoReno... píše:No každej zase ne, takový capri, nebo mustangHanis píše: Každej Ford je krám![]()
Tomu bych se zas tak nebránil
o tom co jsem měl v autě já i mý kamarádi, včetně servisních knížek ze švajcu i techničáků se s tebou Hanisi přít nebudu
k předstevě že na osmiventyl co má 66kw dáš mechanickej vstřik a turbo a získáš tim 77kw (viz údaj o XR3i podle tabulek)ve výsledku se zase vyjadřovat nebudu já, nejsem sice automechanik ale myslim že tohle je nějaký divný
plus to že jsem měl KE-Jetronic osmiventyl bez turba?
chceš říct ře jsem tam to turbo měl a mělo to 66kw, děláš si srandu ne?hodně výkoný turbo asi, že bych ho při repasi motoru přehlídl?
Nechci aby to vypadalo že se s někym chci jako prudit, přiznávam že neznam ty motory v kulatejch typech ani cosworth a nepřesvědčuju tě o mý pravdě, že zetec je záležitost 90 a 91 je pravda, ale o tomhle vstřikování jsem nic nebrblal, já znam prostě XR3i 16v s mechanikou, to je těch 1OO koní asi a jinak prosim už se na to vyserme timhle způsobem, přijedu třeba někdy na sraz a můžem vo tom pokecat, třeba se něco novýho dozvim, můžeš mi ti v klidu vysvětlit nebudem se handrkovat takhle vo nějaký plečce malý, já taky ford nemusim zrovna dvakrát tak užijme v klidu zbytek volna ne?
mel jsem echtovou xr3i 1.6 a zadny Escort s oznacenim xr3i turbo nema. Pak jsou oznacovany RS turboHanis píše:Escort 1,6 turbo neboli XR3i má 97 KW tedy 132 PSTweety píše:Že by M10 měla 105kW ?To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař
že by další stodolová kárka?jaban píše:mel jsem echtovou xr3i 1.6 a zadny Escort s oznacenim xr3i turbo nema. Pak jsou oznacovany RS turboHanis píše:Escort 1,6 turbo neboli XR3i má 97 KW tedy 132 PSTweety píše:Že by M10 měla 105kW ?To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
ford
Tak pro ujasnění XR3i se dělaly starší verze MK IV nebo MKIII, bud 66kw nebo 77kw. Pak nastoupila nová generace kulatých escoru tam se zas vyskytovala XR3i se 130ps a nebo RS200 se 150ps, nebo cosworth s 225 koníkama, ale to už je takovej menší speciál.
Já vlastním Escorta RS Turbo zaklad má 132 ps na 950kg. V originále to není až zas takové žihadlo ale na slušné provětrání to stačí.
Ale to mě nastačilo takže jsem podstoupil hromadu uprav a není problém dosáhnout 200ps, ale většinou ho šetřím takže do něj necpu tolik koní a jezdím tak při 180 ps a ten motor si s tou lehkou kastlí jen hraje. To už je vražda.
K čemu jsem se chtěl dostat, nezáleží jen na počtu koní, kolik auto váží a tak, ale především na stavu motoru .
Dřív jsem vlastil ze zminovaných XR3i se 105k a povedlo se mě udělat E36 s 2 litrovím motorem. Ale pak mě zas předjela 1.4 16V fabie.
Vždy jde o to na jaké auto zrovna narazíš
Já vlastním Escorta RS Turbo zaklad má 132 ps na 950kg. V originále to není až zas takové žihadlo ale na slušné provětrání to stačí.
Ale to mě nastačilo takže jsem podstoupil hromadu uprav a není problém dosáhnout 200ps, ale většinou ho šetřím takže do něj necpu tolik koní a jezdím tak při 180 ps a ten motor si s tou lehkou kastlí jen hraje. To už je vražda.
K čemu jsem se chtěl dostat, nezáleží jen na počtu koní, kolik auto váží a tak, ale především na stavu motoru .
Dřív jsem vlastil ze zminovaných XR3i se 105k a povedlo se mě udělat E36 s 2 litrovím motorem. Ale pak mě zas předjela 1.4 16V fabie.
Vždy jde o to na jaké auto zrovna narazíš