Auto je s přihlédnutím ke svému stáří v relativně slušném a původním stavu (žádný velký tuning). Hezký kožený interiér. Střecha manuální, renovovaná v roce 2012, alu "pavučiny" 15', el. nastavitelná zpětná zrcátka, centrální zamykání, 4x el. okna, servo, kožený volant M-technik 2, anatomické sedačky s el. výhřevem, ABS, mlhová světla, zamykatelná a osvětlená přihrádka spolujezdce, kompletní originální nářadí, el. výsuvná anténa (Hirschman), příprava pro hard-top.
Země původu - Německo. Dovoz v roce 2007.
Před 3 lety provedeny opravy: nová nádrž, repas zadní nápravnice (včetně dořešení problémových odklonů), silentbloky polyurethan, zadní brzdové trubičky, táhla řazení (a řadička Z3 1.8 ) a uložení.
Běžná údržba je samozřejmost.
Poslední výměna rozvodů v roce 2011 / před 15000km (vodní pumpa i kladka originál BMW).
Podrobný stav vozu: Spodek je vynikající - téměř bez koroze, skoro všechen spojovací materiál navíc vyměněn za nerezový.
Karoserie je horší, koroze zadních lemů, rožky zadního čela, spodní hrana spolujezdcových dveří a exponovaná část předních podběhů - spodky předních blatníků. Auto kdysi dávno ještě v D lakováno (avšak velmi dobře, lak se nikde neloupe - originální odstín BMW Alpinweiss), také kdysi dávno ještě v D lehce poškozeno na pravý zadní roh a velmi špatně opraveno (spíše neopraveno, jen zapatláno a natřeno). Dále je na karoserii několik míst s vadami - např. vlevo poškozeno vandalem (rýha klíčem), přední kapota ťupky od kamínků. Celkový stav je však s přihlédnutím ke stáří velice slušný, auto pořád udělá hodně parády.
Kožená hlavice řadící páky, vzduchový filtr/vložka Simota v původním airboxu a jsou nainstalovány neoriginální výfukové svody - nerez a omotány termo páskou. Nerezová je i střední část s novým katalizátorem. Koncová část výfuku je originál původní. Audio zesilovač Magnat a 2 pásmové reproduktory vpředu i vzadu (v původních místech bez zásahů), přední výškové v originál krytech u zrcátek.
Podvozek je lehce snížený, zadní tlumiče Koni - tuhostně nastavitelné, zadní uložení alu/polyurethan. Přední brzdové kotouče Brembo/všechny destičky Textar. Ruční brzda perfektní.
Diferenciál s poměrem 3,25 - je hodně dlouhý, tzn. velmi dobré na cestování (původní 4,27 byl ve šaptném stavu - hučel).
Pneu jsou horší - zkřehlé. Časem bude potřeba pořídit nové.
Shrnutí: Po kosmetické stránce vypadá auto s přihlédnutím k věku stále velice hezky a na první pohled zaujme, avšak je co vylepšit (viz fotky a výše popsané). Po technické stránce je auto bez závad s pouze drobnými nedostatky - namátkou si vybavím nefunční výhřev sedáku u řidiče, hřeje jen opěrák.
Na autě je tedy ještě nějaká práce pro toho, kdo chce 100% stav, avšak je možné jej i bez jakýchkoli dalších investic nebo oprav ihned provozovat. Auto vlastním 6 let a jezdím pouze od jara do podzimu.
Nová STK / bez závad.
Vhodné pro fandu značky k udržení v původním stavu a případně i k zástavbě silnějšího motoru. Jízda bez střechy v netradičním voze patří beze sporu mezi výborné zážitky - bez ohledu na věk a s ohledem na povětrnostní podmínky

Cena 110000Kč. Prohlídky během víkendů po předchozí domluvě na Jižní Moravě (nejlépe v Brně).
Nejvíce napoví fotky, takže aktuální stav auta zde:
https://picasaweb.google.com/1087318939 ... directlink