Šíbr z manuál na elektrik

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

Šíbr z manuál na elektrik

Příspěvek od Zdrahy » 21. 11. 2004 15:11

Jak těžká je tahleta výměna - prostě nabastlení motorku ? ubec jsem se nato nedival, je to v pohode nebo drbacka, popiste to prosim nekdo...

PS : kolik to vyjde ?
...
Obrázek

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 21. 11. 2004 15:58

Jeden motůrek mám doma, i s napájecím kabelem, relátkem a spínačem. Tak až budeš vědět, jestli to jde, můžeme se domluvit na ceně 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 11. 2004 16:19

Nestaci vymenit jen klicku za motorek, je jina zakladova deska mezi vodicima trubkama. Je treba vymenit cely mechanismus.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 21. 11. 2004 16:46

Na e34 to pry jde i bez jakychkoliv vymen.... A dokonce s pouzitim motorku z e32... Jinak ja jeden motorek z e32 mam a mam k tomu i ten tapecirung a tlacitko nebo proste ten posuvnej spinac nebo jaxe to menuje... :wink: Cena: hodne malo,-
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 11. 2004 16:53

Zave píše:Na e34 to pry jde i bez jakychkoliv vymen....
Na E34 ano, na E30 NE.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ládínek » 22. 11. 2004 01:48

Zase tak složitý to neni... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!! Jinak pár šroubů, napnout nebesa (před montáží si vyskoušej jestli máš správně nastavenej motorek!!!) protáhnout kabel sloupkem do rozvodný kostky... Podle šikovnosti a rychlosti cca 3-5 hodin, což neni tak strašný.... :lol:

Jinak motorek pasuje i z E28!!! :shock:
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 11. 2004 08:36

Ládínek píše::shock: ... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!! :shock:
U mych touringu byl sroubovany.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ládínek » 22. 11. 2004 20:12

Francis píše:
Ládínek píše::shock: ... Nejhorší je ten plech ve kterym drží motorek ten je do střechy přinejtovanej!!! :shock:
U mych touringu byl sroubovany.
Viděl sem to 2x 4dv a 2dv oba plasťáci a byli na nejtech :?: Jestli se to třeba lišilo rokem? Kdo ví?! :wink:
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

Uživatelský avatar
Fru Fru
Příspěvky: 463
Registrován: 12. 04. 2004 16:48
Bydliště: Most

Příspěvek od Fru Fru » 22. 11. 2004 21:19

Nejtovany byli snad vsechny,akorad myslim,ze ten sroubovanej asi uz nekdo nekdy delal.Ja osobne origo sroubovanej nevidel.
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!

tel.-723667447

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 22. 11. 2004 23:31

2 - HEX HEAD SCREW ST4,8x9,5-C-ZNS
4 - FILLISTER HEAD SELF-TAPPING SCREW
6 - RECESSED OVAL HEAD SHEET-METAL SCREW
Obrázek

Jake nyty? Obrazek z ETK pro chromaka 325i z 04/1987. Na mych Touringach z 10/1988 to same.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: Šíbr z manuál na elektrik

Příspěvek od Lukáš325e » 26. 11. 2004 09:45

Zdrahy píše:Jak těžká je tahleta výměna - prostě nabastlení motorku ? ubec jsem se nato nedival, je to v pohode nebo drbacka, popiste to prosim nekdo...

PS : kolik to vyjde ?
Potřebuješ motorek, kabeláž, relé, tlačítko, konzolu pod sluneční clony.

Odděláš konzolu a obložení levého A-sloupku, demontuješ manuální mechanizmus, odbrousíš nýty na té základní desce a vyjmeš ji (díky tomu nemusíš rozdělávat celý šíbr), hodíš tam novou desku a přitlačíš na ni motorek, sešroubuješ. Tím přitlačíš ozubené kolečko na lanka. Natáhneš dráty a zapojíš. Smontuješ interiér. Myslím, že jsem na nic nezapomněl... Mě to trvalo myslim zhruba 3 hodinky, není to tak strašné...

Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Zdrahy » 18. 12. 2004 14:47

Ok diky
...
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 18. 12. 2004 16:42

Jsem to tady někde nafotil :!:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 18. 12. 2004 16:47

Tady to máš snad to pochopíš :roll: viewtopic.php?t=10128

Odpovědět